Grims eventyr

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
Post Reply
GrimFandango
Posts: 1
Joined: 12 Nov 2014 09:12

Grims eventyr

Post by GrimFandango »

Hei og hå - Grim her!

Heeelt ny her på forumet og tenkte kanskje dette kunne være en godt start. Jeg liker å fatte meg i korthet, så dere får ha meg unnskyldt.

Holder til nordpå, og det betyr at sykkelen er rullet inn i garasjen - etter at jeg måtte kaste ut 15 vanlige sykler. At vinteren er kommet betyr at jeg må finne andre ting å gjøre, og det er egentlig lettere enn hva man skulle tro.

Så: det betyr at jeg har skaffet meg en hobby - ølbrygging. Vinteren i år blir hovedsaklig å gå til ølbrygging. Det er morsomt, det er spennende, det er sosialt (fire stykker som brygger sammen) og vi får godt og billig øl. Vi bruker en Speidel til å brygge, og den gir gode resultater så langt.

I tillegg til dette liker jeg å se fotballkamp på tv og spiller litt fotball selv - bedriftsstyle. Egentlig en ganske tradisjonell fyr når jeg tenker meg om :)

Og jeg har planer om å begynne å løpe, og løpe fort som fy. Eller, jeg vil klare 10 km på 40 min - det er mitt store vintermål. Det og å brygge øl. Selv om det egentlig ikke er kompatible størrelser :)

Menmen. Det var det for nå :)
User avatar
supermons
Administrator
Posts: 6263
Joined: 18 Nov 2005 17:32
MC: Suzuki GSX750
Location: Hovedstaden

Re: Grims eventyr

Post by supermons »

Velkommen hit!

Hva slags sykkel har du? Post gjerne et bilde :)

Ølbrygging og løping hørtes ut som en fin balanse ;)
Post Reply