Robin`s blogg....

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
Robin79
Posts: 64
Joined: 03 May 2012 18:44
MC: Yamaha YZF600 Thundercat 2000mod
Location: Frekhaug

Robin`s blogg....

Post by Robin79 »

Tenkte jeg får skrive noe her jeg også så folk kan lese litt om hva jeg driver dagene med etc....

Image

Jeg heter da Robin, født på tampen av 1979. Jobber som supervisor ved ett sveise og mekanisk verksted på Hanøytangen på Askøy utenfor Bergen, men bor så mye som 3 kommuner unna, så jeg har 106km å kjøre hvær dag til og fra jobb, så det blir noen kilometer på 2 hjul på meg i løpet av en sesong (kjører sykkel uansett hvær og vind i sesong til jobb).
Når ikke jobber så har jeg en samboer som jeg må ta vare på med en jente bebis i magen sin som kommer til verden iløpet av oktober en gang, og en sønn; Simon, på starks 9 år som elsker å sitte bakpå sykkelen med meg, til tross for mora hans sterke innvendinger mot at han sitter på, men det er en helt annen diskusjon hvorvidt han er for liten eller ikke..... Driver også med kroppspleie (eller pining) i form av å bli bitt av Crossfit basillen, og Kettle-Bells trening, tilbringer vel litt for mye tid på trening, blir fort 4-5 dager i uken ettefulgt av å bare henge der inne å drikke kaffi og prate sjit. Der traff jeg LordShaft som tipset meg om dette forumet, men har enda tilgode å kjøre sykkel med han, men det kommer vel i løpet av sommeren tenker jeg.