Erik's blogg - let the meets begin!

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
User avatar
Toven
Posts: 2723
Joined: 20 Aug 2008 17:50
MC: 2021 MT-09 SP
Location: Stathelle

Re: Erik's blogg - Tur med Toven og Tosk

Post by Toven »

OI oi oi :D

Fløtta innover i skauven enda? :)
User avatar
Erik89
Posts: 175
Joined: 17 Jun 2009 17:13
MC: Honda CB600F 2007
Location: Midt-Telemark

Re: Erik's blogg - Tur med Toven og Tosk

Post by Erik89 »

JK95 wrote:
Erik89 wrote:Da var man endelig tilbake i Telemarks traktene og klar for mye kjøring resten av sesongen :thumleft
Rykter det mulighet for felleskjøring? \:D/
Jeg har gode muligheter for å lufte sykkelen nå ja \:D/
Toven wrote:OI oi oi :D

Fløtta innover i skauven enda? :)
Ja, flytta inn hit sist helg :thumleft
Mange fine veier her, tenkte meg på en tur imorra hvis det er opphold :) kjøre innover mot Brunkeberg og omegn.
User avatar
Toven
Posts: 2723
Joined: 20 Aug 2008 17:50
MC: 2021 MT-09 SP
Location: Stathelle

Re: Erik's blogg - Tur med Toven og Tosk

Post by Toven »

Moro, sier ifra om jeg kjører oppover på tur :)
User avatar
Tosk
Posts: 860
Joined: 30 Mar 2007 00:24
MC: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Location: Siggerud

Re: Erik's blogg - Tur med Toven og Tosk

Post by Tosk »

Haha. Så tittelen på tråden og tenkte at her var det noe jeg ikke har fått med meg. Måtte bla litt så skjønte jeg det :lol
User avatar
Toven
Posts: 2723
Joined: 20 Aug 2008 17:50
MC: 2021 MT-09 SP
Location: Stathelle

Re: Erik's blogg - Tur med Toven og Tosk

Post by Toven »

Tosk wrote:Haha. Så tittelen på tråden og tenkte at her var det noe jeg ikke har fått med meg. Måtte bla litt så skjønte jeg det :lol
lol :lol:
User avatar
Erik89
Posts: 175
Joined: 17 Jun 2009 17:13
MC: Honda CB600F 2007
Location: Midt-Telemark

Re: Erik's blogg - Tur med Toven og Tosk

Post by Erik89 »

Tosk wrote:Haha. Så tittelen på tråden og tenkte at her var det noe jeg ikke har fått med meg. Måtte bla litt så skjønte jeg det :lol
Clickbait :lol:
User avatar
Hawken
Posts: 2799
Joined: 29 Apr 2005 23:26
MC: Ducati SS 750
Location: Trondheim

Re: Erik's blogg - Flytta tilbake til Telemark!

Post by Hawken »

Innom for en liten titt jeg også, så ser jeg at du har eid en F800R for ikke så lenge siden.

Kan jeg bare spørre litt om dine erfaringer med denne? Vurderer selv å kjøpe en som min neste sykkel, for småturer men også slik at den kan brukes på litt lengre etapper. Satser på å kjøp en med koffertsett, rundt 2009-2011 modell med ikke alt for mange kilometer på telleren.
Nå: BMW F800R
X: Ducati SS 750 i.e
X: Honda CBR 600F
X: Suzuki Bandit 400
User avatar
Erik89
Posts: 175
Joined: 17 Jun 2009 17:13
MC: Honda CB600F 2007
Location: Midt-Telemark

Re: Erik's blogg - Flytta tilbake til Telemark!

Post by Erik89 »

Hawken wrote:Innom for en liten titt jeg også, så ser jeg at du har eid en F800R for ikke så lenge siden.

Kan jeg bare spørre litt om dine erfaringer med denne? Vurderer selv å kjøpe en som min neste sykkel, for småturer men også slik at den kan brukes på litt lengre etapper. Satser på å kjøp en med koffertsett, rundt 2009-2011 modell med ikke alt for mange kilometer på telleren.
Jeg var veldig fornøyd med sykkelen, ingen nevneverdige problemer med den og en god tur sykkel :) ble brukt til by kjøring og til lengre turer over flere dager.
Og så digger jeg fronten på den 8)
User avatar
Erik89
Posts: 175
Joined: 17 Jun 2009 17:13
MC: Honda CB600F 2007
Location: Midt-Telemark

Re: Erik's blogg - Flytta tilbake til Telemark!

Post by Erik89 »

Fant i dag ut at koffertsettet NST Gardermoen solgte med sykkelen, ikke passer til sykkelen. Jeg får ihvertfall ikke noe til å stemme, regner med alt skal festes enkelt og greit uten makt. Demontert ramma til koffertsettet, som koffertene skal festes til, men går fortsatt ikke. Det kan gå, men da vil blinklysene være i veien når koffertene skal festes.

Sendt dem mail, og kontaktet dem på tlf men får ikke annet til respons enn at jeg må selv møte opp på butikken slik at de kan se på det. Og han jeg ringte i dag, oppga ikke navn og var ute på en motorsykkel tur og ba meg derfor ringe tilbake imorra.

Noe oppgitt over dårlig kundeservice, men gir meg ikke. Får bare fortsette å ringe de.

Skal se om jeg får lagt inn noen bilder her i morgen av hvordan det ser ut.
User avatar
DrGreve
Moderator
Posts: 2021
Joined: 06 Oct 2015 12:48
MC: Honda VFR800 ABS 2005
Location: Mo i Rana

Re: Erik's blogg - Flytta tilbake til Telemark!

Post by DrGreve »

Erik89 wrote:Fant i dag ut at koffertsettet NST Gardermoen solgte med sykkelen, ikke passer til sykkelen. Jeg får ihvertfall ikke noe til å stemme, regner med alt skal festes enkelt og greit uten makt. Demontert ramma til koffertsettet, som koffertene skal festes til, men går fortsatt ikke. Det kan gå, men da vil blinklysene være i veien når koffertene skal festes.

Sendt dem mail, og kontaktet dem på tlf men får ikke annet til respons enn at jeg må selv møte opp på butikken slik at de kan se på det. Og han jeg ringte i dag, oppga ikke navn og var ute på en motorsykkel tur og ba meg derfor ringe tilbake imorra.

Noe oppgitt over dårlig kundeservice, men gir meg ikke. Får bare fortsette å ringe de.

Skal se om jeg får lagt inn noen bilder her i morgen av hvordan det ser ut.
Er det wingrack så er det plass til å montere Givi sine blinklys i enden på "wingen"...
User avatar
Erik89
Posts: 175
Joined: 17 Jun 2009 17:13
MC: Honda CB600F 2007
Location: Midt-Telemark

Re: Erik's blogg - Flytta tilbake til Telemark!

Post by Erik89 »

DrGreve wrote: Er det wingrack så er det plass til å montere Givi sine blinklys i enden på "wingen"...
Ja, fikk mail nå om at de skal tas av og monteres under top kofferten. Kan ikke si meg enig i deres salgsord om at den enkelt monteres og demonteres, er jo en del jobb her :lol:

Får prøve det ut en gang i fremtiden
En ting er sikkert, jeg ikke skal handle hos nst igjen. Makan til dårlig kundeservice skal man se langt etter [-X
User avatar
Erik89
Posts: 175
Joined: 17 Jun 2009 17:13
MC: Honda CB600F 2007
Location: Midt-Telemark

Re: Erik's blogg

Post by Erik89 »


Nye blinklys på sykkelen :D
User avatar
Toven
Posts: 2723
Joined: 20 Aug 2008 17:50
MC: 2021 MT-09 SP
Location: Stathelle

Re: Erik's blogg - nye blinklys

Post by Toven »

Fancy fancy.. men ikke verst at hovedlyset funker og da.. :lol: :lol:
User avatar
Erik89
Posts: 175
Joined: 17 Jun 2009 17:13
MC: Honda CB600F 2007
Location: Midt-Telemark

Re: Erik's blogg - nye blinklys

Post by Erik89 »

Toven wrote:Fancy fancy.. men ikke verst at hovedlyset funker og da.. :lol: :lol:
Haha, den har jeg ikke blitt noe klokere av :lol:
User avatar
Erik89
Posts: 175
Joined: 17 Jun 2009 17:13
MC: Honda CB600F 2007
Location: Midt-Telemark

Re: Erik's blogg - nye blinklys

Post by Erik89 »

Sykkelen står fortsatt delvis demontert, må vel få ut fingeren snart. Hadde egentlig håpa på å få den klar til neste helg når det skal være treff i Porsgrunn :D
Post Reply