Skravlesens blogg

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
User avatar
aUg88
Posts: 34
Joined: 19 Jul 2011 16:50
MC: Kawasaki ZX7R
Subaru Forester S-Turbo "RallyTrakThor"
xHusqvarna CR250
Location: Kongsberg

Re: Skravlesens blogg

Post by aUg88 »

gbruaset wrote:Jo, det kan være jeg har kjørt der også. Husker at når jeg kom til Kongsberg, kjørte jeg først mot Tuddal, tror jeg. kjørte langs et vann, og ca en 6 - 7 mil, før jeg kom til Rjukan. På vei tilbake, i retning Oslo, tok jeg av et stykke før Kongsberg, og kjørte mot Notodden. Fin tur, gode mc veier :-)
Er nok enten den eller Tinnsjåveien tror jeg, finfin mc vei begge to :D Hender jeg tar meg en liten tur til Gransherad for å kjøre litt fine svinger.

Kjærringa passerte 50k for litt siden også. Så da var det på tide med en liten service \:D/

Image


Tøffa opp til en kamerat, fordi Far har bygd depot til DansebandScooteren inne i garasjen deres. Så der surra vi rundt og drakk øl og gnukka sykkel på kvelden, før det var ut å tøffe på søndagen 8)
Olja var overraskende svart og fæl etter bare 2300km, så den ble bytta. Bortsett fra det var det bare gnukking, smøring og etterstramming :)
Fant ut at jeg må handle inn effektannlegg, prøvde en liten tur uten potte inne i skogen der. Moro med litt ekstra lyd og flammer ut av mellomrøret gitt \:D/

Tenker litt på å bytte ut sykkelen nå. Har så sykt lyst på en Nuda, men vi får se om det blir i løpet av sesongen eller om jeg venter til i vinter. Kan ikke selge uten å ha ny en rett rundt hjørnet vaffal :D
Antall km 2013: 13500
Antall km 2012: 9000
Antall km 2011: 600
Fiveinline
Posts: 88
Joined: 02 Mar 2012 23:42

Re: Skravlesens blogg

Post by Fiveinline »

Stilige sykler! :)
Godt å se at det ennå finnes Kawa zx7r ute på veien enda :)

Nuda er også stilig! Jeg lurte litt på den før jeg gikk for ktm'n. Bra hooligan preg over nuda'n :twisted:
User avatar
aUg88
Posts: 34
Joined: 19 Jul 2011 16:50
MC: Kawasaki ZX7R
Subaru Forester S-Turbo "RallyTrakThor"
xHusqvarna CR250
Location: Kongsberg

Re: Skravlesens blogg

Post by aUg88 »

Takker :D
Er god å kjøre den til å være R-Sykkel, er forholdsvis stutt tank på den. Så går ann å få retta opp ryggen litt på lengre turer, og montert justerbare fothvilere. Så da går det ikke så hardt ut over knærne.
Nedsiden er at det er litt mindre poWah enn i gixxeren da, det merker jeg med en gang vi bytter sykler. Men jeg har bedre understell(Ariete/Harris?), så tar han i svingene :D

Veldig hooligan preg \:D/ Har lyst på noe litt mer bøllete, men som er like god i svingene.
Har sikla en del på 1290'en også, men den er nok litt utenfor rekkevidde om dagen. Men kanskje en vakker dag :D
Antall km 2013: 13500
Antall km 2012: 9000
Antall km 2011: 600
Post Reply