Jontosen - Mista lappen, sykkelen selgast!

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
User avatar
jontosen
Posts: 84
Joined: 09 Jul 2011 20:24
MC: - Cagiva Mito 125 2005
x - Honda NSR 125 1997
Location: Førde, Sogn og Fjordane

Jontosen - Mista lappen, sykkelen selgast!

Post by jontosen »

Om meg
Ser det er populært å skrive litt om seg sjøl først, så då gjer eg det!
Namne er Jantsen, 94 modell født i september. Er student og satsa idrett paralelt, nei det er ikkje altid like enkelt! Går Data og elektronikk på Øyrane VGS i Førde, og idretten er vektløfting, olympisk stil vel og merke :roll: Kansje litt sært, men einaste eg har talent i. Og det var vel nok om meg :)

Sykkel historia mi
Då eg gjekk i 9. klasse fant eg ut at å puttre rundt på mopeda vart for pinglete og bestemte meg for å kjøyre på med LettMC :D Komfirmasjonspengane mine gjekk då til sykkel, og allereie sommarn samme året fekk eg min første sykkel! Den tida måtte eg ha meg PC óg så eg hadde ikkje mykje penga å bruke på sykkel. Men synst Honda NSR såg finast ut av to takt racingane til 20k prisklassen. Eg kjøpte meg då ein knall blå NSR SuperSprint med jollymoto anlegg. Noko som eg synst var awsome, og det gjekk som eit helvette i den tid. Sykkelen stod stille ein god stundt fordi eg mista interessen, men begynte med lappen allerede sommarn året etter. I september 2010 var eg klar for oppkjøyringa men var shiiit nervøs og bomma då eg glømte vikeplikta mi i eit lyskryss. Og då dei 4 vekene var gått hadde biltilsynet stengt oppkjøyringa :( Måtte då vente til April 2011 før eg endeleg fekk lappen!
Då eg fekk lappen, reiste eg heim for å kjøyre sykkelen inn til Førde, slik eg kunne ha den på hybelen. Starta NSRn faen ikkje! eg gjekk ein måne før den var ferdig på verksted, og eg endeleg kunne begynde å sluke mila! :( Men Hondaen fortsatte slik heile sommarn, og eg vart so forbanna lei at eg fant ut det var på tide med ny.
Det eg først såg på var 2006 Aprilia RS. Vi hadde avtalt pris og henting, men kvelden før eg skulle hente sykkelen, sendte dama meg melding og sa den var solgt!! Så då tok eg ein spontan avgjerelse og ringte etter ein 2005 Mito for 28 500kr, sa om eg henta han dagen etter kunne eg betale 26k. Det vart vi einige om og eg henta den dagen etter! Var STOR fornøgd! Sykkelen er heilt orginal og gått 15k. Einaste pirk, var ei lita sprekke rundt blinklys feste.

Bilder frå då eg henta han, ein god dags tur til haugesund hehe!
Image

Image

Litt bilde ette første turen min:
Image

Image

Det eg har tenkt å gjer først å fremst er å skifte blinklysa til noko mindre, kansje LED. Kjøpe xenon kit, men treng forslag til kva kit eg treng, både nærlys og fjernlys. Og kansje alarmsystem Og selfølgeli ta plomberingane!

Sei kva dåke synst. Og kom gjerne med forslag til kva som kan gjerast!
Last edited by jontosen on 28 Jun 2012 00:54, edited 2 times in total.
"Being second is to be the first of the ones who lose." - Ayrton Senna
User avatar
supermons
Administrator
Posts: 6263
Joined: 18 Nov 2005 17:32
MC: Suzuki GSX750
Location: Hovedstaden

Re: Jontosen`s Mito 2005

Post by supermons »

Grattis med blogg :)

Nye blinklys kommer nok til å hjelpe litt ja, men hvis du går for led må du ha motstander. Sikkert ikke noe problem for en som går på elektro ;)
autolights.no
Posts: 12
Joined: 28 Apr 2011 15:07

Re: Jontosen`s Mito 2005

Post by autolights.no »

Hei!

gratulerer med ny sykkel!
Ser du nevner at du ønsker å gå til innkjøp av xenon.
Vi selger xenonkit til MC for kun kr 395 og disse er av meget høy kvalitet!
Du kan også få kjøpt led pærer med og uten motstand hos oss.
http://www.autolights.no/index.php/cPath/35_52_59


Håper det var til hjelp, lykke til med sykkelen videre og ha en riktig god helg :)
User avatar
jontosen
Posts: 84
Joined: 09 Jul 2011 20:24
MC: - Cagiva Mito 125 2005
x - Honda NSR 125 1997
Location: Førde, Sogn og Fjordane

Re: Jontosen`s Mito 2005 - Stor bilde update!

Post by jontosen »

Lite oppdateringa her, sida eg tar meg mest tid til mitoforum. Men her kjem vertfall ein :)
Har hatt sykkelen sida august no, og er KJEMPE fornøgd! starta ALTID på første trykk, til og med no i minusgradene :D
For ca ein månad sida klarde eg å tryne i ein rundkjøyring. Kom litt for nert innsida og blei heven av sykkelen. Overaskande lite skade på sykkelen, men trasigt fordiom :/
Kjøpte xenon lys og fekk det montert, Ser jævla rått ut :D Og lyse ganske godt om kvelden :D
Har og tatt plomberinga i potta, som vist nok skal ver einaste plomberinga i sykkelen. Dysa gassarn om til 128 frå 110 og har PERFEKT blanding \:D/
Hive til litt bilde i same slengen 8)

Bilde av dei nye blinklysa
Image

Var på stranda med ei vennine og tok noke bilde av sykkelen, veit han e litt skjææææten :oops:
Image
Image
Image

Bilder av skadene etter trynet
Image
Image
Image
Image
Image

Litt bilde etter monteringa av xenon lys \:D/
Image
Image
Image

Bilde av plomberinga
Image
Image
"Being second is to be the first of the ones who lose." - Ayrton Senna
User avatar
supermons
Administrator
Posts: 6263
Joined: 18 Nov 2005 17:32
MC: Suzuki GSX750
Location: Hovedstaden

Re: Jontosen`s Mito 2005

Post by supermons »

Mye stress å montere Xenon? Hvor kjøpte du fra?

Kjipt med plastikken da, godt det ikke gikk værre
User avatar
Northman
Posts: 1780
Joined: 18 Jul 2008 01:46

Re: Jontosen`s Mito 2005

Post by Northman »

Ser bare bedre ut med litt skrubbsår, leketøyene skal brukes! ;)

Xenon montering er ikke så vanskelig, lyser bra, men er ikke lov...
It is better to exist unknown to the law.
User avatar
jontosen
Posts: 84
Joined: 09 Jul 2011 20:24
MC: - Cagiva Mito 125 2005
x - Honda NSR 125 1997
Location: Førde, Sogn og Fjordane

Re: Jontosen`s Mito 2005

Post by jontosen »

Xenon er NULL stress å montere, so lenge du veit kva sokkel du har på reflektorane :D Bestilte frå autolights faktisk, var billige kit der
Ikkje sant Northman? Men var ikkje akkuratt kult å komme på skulen dagen etterpå med armen i fattle og sykkelen mangla på parkeringsplassen :oops:
Veit de ikkje e lov, men e heller ikkje lov å kjøyre over fartsgrensa :lol:
"Being second is to be the first of the ones who lose." - Ayrton Senna
User avatar
Northman
Posts: 1780
Joined: 18 Jul 2008 01:46

Re: Jontosen`s Mito 2005

Post by Northman »

jontosen wrote:Xenon er NULL stress å montere, so lenge du veit kva sokkel du har på reflektorane :D Bestilte frå autolights faktisk, var billige kit der
Ikkje sant Northman? Men var ikkje akkuratt kult å komme på skulen dagen etterpå med armen i fattle og sykkelen mangla på parkeringsplassen :oops:
Veit de ikkje e lov, men e heller ikkje lov å kjøyre over fartsgrensa :lol:
Mye som ikke er lov, men da må man regne med å måtte betale for det :)
It is better to exist unknown to the law.
User avatar
supermons
Administrator
Posts: 6263
Joined: 18 Nov 2005 17:32
MC: Suzuki GSX750
Location: Hovedstaden

Re: Jontosen`s Mito 2005

Post by supermons »

Blir vel bare visning om du blir stoppet med det?

Uansett vurderer jeg det selv, er ikke kjempegodt lys på sykkelen min når mørket kommer (hjelper ikke med sota visir heller :P )
autolights.no
Posts: 12
Joined: 28 Apr 2011 15:07

Re: Jontosen`s Mito 2005

Post by autolights.no »

jontosen wrote:Xenon er NULL stress å montere, so lenge du veit kva sokkel du har på reflektorane :D Bestilte frå autolights faktisk, var billige kit der
Ikkje sant Northman? Men var ikkje akkuratt kult å komme på skulen dagen etterpå med armen i fattle og sykkelen mangla på parkeringsplassen :oops:
Veit de ikkje e lov, men e heller ikkje lov å kjøyre over fartsgrensa :lol:

Billigst på kit til MC;) Kvalitet, garanti, rask levering er nøkkelordene!
Send oss gjerne bilder av resultatet på sykkelen din så skal vi se å få disse lastet opp på facebook-siden vår (hvis du har funnet sykkelen da:P) :)
User avatar
Northman
Posts: 1780
Joined: 18 Jul 2008 01:46

Re: Jontosen`s Mito 2005

Post by Northman »

autolights.no wrote:Billigst på kit til MC;) Kvalitet, garanti, rask levering er nøkkelordene!
Send oss gjerne bilder av resultatet på sykkelen din så skal vi se å få disse lastet opp på facebook-siden vår (hvis du har funnet sykkelen da:P) :)
Hummm... Intr. Sponser du litt ved at du får bruke bildene eller? :)
It is better to exist unknown to the law.
autolights.no
Posts: 12
Joined: 28 Apr 2011 15:07

Re: Jontosen`s Mito 2005

Post by autolights.no »

Er det ikke billig nok som det er?? Hehehehe.. Det er så å si en gi bort pris!
Regner med at vi likevel får noen bilder fra deg:D
Disse kan hvis ønskelig, sendes til ha@autolights.no

Takk på forhånd!
User avatar
Northman
Posts: 1780
Joined: 18 Jul 2008 01:46

Re: Jontosen`s Mito 2005

Post by Northman »

autolights.no wrote:Er det ikke billig nok som det er?? Hehehehe.. Det er så å si en gi bort pris!
Regner med at vi likevel får noen bilder fra deg:D
Disse kan hvis ønskelig, sendes til ha@autolights.no

Takk på forhånd!
Så og si er ikke det samme som ;) Du må gjerne få bilder, men har ikke handlet noe fra deg enda :)
It is better to exist unknown to the law.
User avatar
jontosen
Posts: 84
Joined: 09 Jul 2011 20:24
MC: - Cagiva Mito 125 2005
x - Honda NSR 125 1997
Location: Førde, Sogn og Fjordane

Re: Jontosen`s Mito 2005

Post by jontosen »

autolights.no wrote:(hvis du har funnet sykkelen da:P) :)
Sykkelen har berre stått i garasjen sida eg ikkje hadde helsa til å kjøyre etter det :) Kan no laste opp noken bilde, såg de va lite bilde på motorsykkla der [-X
"Being second is to be the first of the ones who lose." - Ayrton Senna
autolights.no
Posts: 12
Joined: 28 Apr 2011 15:07

Re: Jontosen`s Mito 2005

Post by autolights.no »

Northman, da ser jeg vell salg rimelig snart fra deg i nettbutikken da?:P Hehehe...

Jontson, stemmer det du sier her. Har bilder av to kunder som har sendt inn bilder av sykkelen sin. De skal jeg laste opp ganske snart.. Bare fint med enda flere:) Ser frem til å motta dine.
Post Reply