Truls's fjaseblogg! *Handlet fast følge. Side 3*

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
Truls
Posts: 114
Joined: 13 Jun 2011 15:27
MC: '09 Husqvarna SMR 510
Location: Knarvik

Truls's fjaseblogg! *Handlet fast følge. Side 3*

Post by Truls »

Hei folkens!

Tenkte jeg skulle hive meg på dette blogg-greiene her :?

Truls heter altså jeg, er 22 år i skrivende stund og bor i en kjellerleilighet litt nord for Knarvik i nordhordland.
Jeg er utdannet motormann og jobber for tiden som mekaniker på Mongstad, hvor jeg syssler med litt forskjellige offshore-rellaterte dingser.
Har alltid vært glad i å skru og fikle med mekaniske dingsebumser osv.

I utgangspunktet så har det vært biler med potente motorer som har vært greien min, helt til for 1,5 måned siden da jeg klæsset i veggen psykisk hva gjelder bilskruing og fant ut at jeg skulle ta klasse A.
Jeg heiv meg på telefonen en rolig dag på jobb og sjekket med diverse kjøreskoler i Bergen og omegn om hvem som kunne få meg igang raskest.
Valget falt til slutt på Rides trafikkskole der jeg fikk god hjelp av Kim til å fikse dette her. Kjøringen var jeg ferdig med etter 2 dager, så da var det bare å vente på oppkjøring \:D/

D-day kom og jeg skulle for førstegang kjøre i kjøregården med kjeglene, brems i sving, krypekjøring osv. Jeg hadde 2 timer på meg til å fikse dette på en zx6-r, noe jeg var svært skeptisk til en stund. Men for å gjøre en lang historie kort, så gikk det bra og jeg kunne reise hjem med årets flir i trynet å finne frem R6'en jeg kjøpte uken før oppkjøringen.

Jeg er nok ikke verdensmester på skrivingen, men jeg skal prøve å holde bloggen gående ;-)

Slenger ved et par bilder av evighetsprosjektet som har tappet konto, forhold og myyye penger de siste to årene.