Bzzlink sin blogg - Ny sykkel side 3!!

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
User avatar
bzzlink
Posts: 161
Joined: 24 Apr 2011 14:14
MC: 848 EVO, 2011mod.
Location: Oslo
Contact:

Bzzlink sin blogg - Ny sykkel side 3!!

Post by bzzlink »

Hei, tenkte jeg kunne introdusere meg, og kanskje skrive litt her i blant.

Mannen bak det tilfeldig valgte Bzzlink, er Martin. Er 33 år og bor i Oslo. Fikk lappen idag \:D/

Jeg har alltid vært motorinterresert og frem til nå ha det gått i bil. Vært medlem av sportsvognklubben, og Porsche klubben i noen år så har blitt litt banekjøring med dem. Av forskjellige årsaker så ble det dyrt og upraktisk med Porsche Boxter som eneste bil.

Bestemte med for en måneds tid siden for å ta motorsykkellappen og kjøpe sykkel, siden det mest sannsynlig er like morsomt, og billigere. Om noen har tenkt seg på banekjøring med det første, gi meg gjerne en heads-up hvis det er greit at en første-reis slenger seg med!

Kjenner Supermons på forumet her fra før (hei Mons!) og håper å bli kjent med flere.

Det var alt for nå, må ut å kjøre sykkel. (I regn :evil: )
Last edited by bzzlink on 27 Feb 2013 13:39, edited 5 times in total.
24 hours a day, 24 beers in a case. - Coincidence!?
User avatar
ToreLo
Posts: 845
Joined: 24 May 2009 23:39
MC: Yamaha XT660R Enduro
X Suzuki SV650S 2008
Honda Zoomer 2008
Tempo Corvette 1985 modell

Re: Bzzlink sin blogg - Akkurat fått lappen

Post by ToreLo »

Velkommen og ikke minst gratulerer! \:D/
User avatar
Jarle
Posts: 2836
Joined: 02 Jul 2006 13:57
MC: Antall km i 2012: 997
Contact:

Re: Bzzlink sin blogg - Akkurat fått lappen

Post by Jarle »

Gratulerer \:D/
Honda CB1000R 2015
(x) Yamaha R1 2008
(x) Yamaha R6 2008
(x) Yamaha R6 2002
User avatar
supermons
Administrator
Posts: 6263
Joined: 18 Nov 2005 17:32
MC: Suzuki GSX750
Location: Hovedstaden

Re: Bzzlink sin blogg - Akkurat fått lappen

Post by supermons »

Gratulerer igjen!

Tenkte deg på grava i dag eller? Ser jo ikke så lovende ut med været, men vi kan jo ta en tur (evt en liten tur i helga?)
User avatar
herkit
Posts: 486
Joined: 23 Mar 2011 16:38
MC: HD Softail Custom '08
Location: Bergen

Re: Bzzlink sin blogg - Akkurat fått lappen

Post by herkit »

Gratulerer! Eg har hatt lappen i 8 dager og har i snitt kjørt litt over 10 mil kvar dag, artige greier!
User avatar
Lord_Epic
Posts: 499
Joined: 17 Oct 2010 12:49
MC: -01 Honda Fireblade
-02 Yamaha R6 [R.I.P]
-95 Kawasaki ZX6R [Solgt]
Location: Der sjøsprøyten treffer landet

Re: Bzzlink sin blogg - Akkurat fått lappen

Post by Lord_Epic »

Gratulerer! :)
He who makes a beast out of himself,gets rid of the pain of being a man
User avatar
Northman
Posts: 1780
Joined: 18 Jul 2008 01:46

Re: Bzzlink sin blogg - Akkurat fått lappen

Post by Northman »

Gratulerer så mye med lappen, håper du beholder den lenge, og at været lysner opp snart! :)
It is better to exist unknown to the law.
User avatar
Jeanette
Administrator
Posts: 7496
Joined: 05 Sep 2006 19:45
MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S
Location: Oslo

Re: Bzzlink sin blogg - Akkurat fått lappen

Post by Jeanette »

Gratulerer med lappen! Artig at du kjenner Mons, er det via studier/jobb e.l.? :)
User avatar
bzzlink
Posts: 161
Joined: 24 Apr 2011 14:14
MC: 848 EVO, 2011mod.
Location: Oslo
Contact:

Re: Bzzlink sin blogg - Akkurat fått lappen

Post by bzzlink »

supermons wrote:Tenkte deg på grava i dag eller? Ser jo ikke så lovende ut med været, men vi kan jo ta en tur (evt en liten tur i helga?)
Kjørte litt rundt istad, men ble egentlig litt deppa over været. Det eneste av kjøreutstyret mitt som er vanntett er skoa, (det er jo en start), så ga meg etterhvert. Kjørte bil til Vinterbro og kjøpte skinndress, ryggskinne og regndress istad (bilder kommer), akkurat kommet hjem nå.

Til helgen tror jeg det blir Gjøvik-tur sammen med bruttern (Han kjører Piaggio Xevo (scooterist)) Det er noe verdens Vespa dager eller noe der. Kommer folk med Vespaer fra hele Europa visstnok. Vespa folket har en samling iåret som går på rundgang blant klubber i europa (<- har ikke satt meg så veldig inn i dette så ikke skyt om jeg tar feil) Så blir en dagstur på lørdagen. Ellers er jeg klar.
jeanette wrote:Gratulerer med lappen! Artig at du kjenner Mons, er det via studier/jobb e.l.? :)
Takk!
Mons er kamerat av kjærsten min. Så vi har møttes på noen fester her og der.
24 hours a day, 24 beers in a case. - Coincidence!?
User avatar
Swellpretty
Posts: 337
Joined: 02 Jul 2010 17:14
MC: Multistrada V4S
Location: Oslo

Re: Bzzlink sin blogg - Akkurat fått lappen

Post by Swellpretty »

Grattis Martin! \:D/

Håper sommeren blir bra for oss alle :D

Så sees vi i Son igjen seinere!
User avatar
bzzlink
Posts: 161
Joined: 24 Apr 2011 14:14
MC: 848 EVO, 2011mod.
Location: Oslo
Contact:

Re: Bzzlink sin blogg - Akkurat fått lappen

Post by bzzlink »

Da har jeg vært å kjøpt meg skinndress, regndress og ryggskinne.

"Sometimes when you are a man, you wear leather pants. Just for fun" (<- \:D/ til den som vet hvilken film sitatet er (fritt) hentet fra)
Image

Image

Kommer til å synes i regnvær ihvertfall...
Image

De hadde ikke skoene som jeg skulle ha inne, så må leve med touringskoene litt til. Tenkte jeg skulle ha sånne sko som er innenfor dressen, blir så klumpete med leggskinn både i dressen, og på skoa. Men eneste fargen de hadde de i var hvite.

Etter en liten runde meg meg selv, kom jeg frem til at det var nok party-svenske stuk over dressen som det var, så ble uaktuelt med hvite sko itillegg.
24 hours a day, 24 beers in a case. - Coincidence!?
User avatar
supermons
Administrator
Posts: 6263
Joined: 18 Nov 2005 17:32
MC: Suzuki GSX750
Location: Hovedstaden

Re: Bzzlink sin blogg - Akkurat fått lappen

Post by supermons »

Mine sko går utenpå min skinndress, synes det er veldig greit jeg. Ser ikke helt for meg hvordan du skal få sko innenfor skinndressen.

Jeg har jo hvite sko også. Greit å unngå, blir veldig lett skitne :P

Min dress og mine sko
User avatar
MortenH
Posts: 69
Joined: 27 Apr 2011 22:47
MC: 1999 Yamaha R6

Re: Bzzlink sin blogg - Akkurat fått lappen

Post by MortenH »

bzzlink wrote: Det kan nok stemme (Han jeg kjørte med sa han hadde R6 ivæffal) Kjørte med hun litt rappkjefta dama, som ledet oss inn på grusvei ?

Og når jeg tenker etter så het han Morten også. Så da er jeg etter flere solemerker den Martin som du møtte på kjøreskolen :)
Da var mine antagelser riktige da :)

Grattis med lappen! Det gikk veldig greit med meg også på den 11. ... og i går kom den tilogmed i posten :p

Når har du tenkt deg oppover til Gjøvik på lørdag? Hvis været ser fornuftig ut så har jeg også vurdert å ta en tur for å titte litt på Vespaer .. kombinert med litt festivitas hos en kompis der oppe på kvelden.

Vi kunne jo eventuelt slått følge oppover?
User avatar
bzzlink
Posts: 161
Joined: 24 Apr 2011 14:14
MC: 848 EVO, 2011mod.
Location: Oslo
Contact:

Re: Bzzlink sin blogg - Akkurat fått lappen

Post by bzzlink »

supermons wrote:Mine sko går utenpå min skinndress, synes det er veldig greit jeg. Ser ikke helt for meg hvordan du skal få sko innenfor skinndressen.
Dressen jeg har kjøpt er laget for å ha sko innenfor. Får kjøpt sko som er uten leggskinn, og som festes til dressen med borrelås. Det var veldig behagelig synes jeg. Men de var sef. grisedyre. Mulig jeg venter med sko til jeg er i USA.

Image
MortenH wrote:Når har du tenkt deg oppover til Gjøvik på lørdag?
Vet ikke helt ennå, men jeg tipper det blir avreise fra Oslo i 9-10 tiden. Artig å slå følge. Må bare advare om at bruttern kjører 125 scooter, så det blir ikke noe streetrace akkurat. Vi tenker å ta Rv4 oppover.

Legg meg til på facebook : Martin Willanger, eller send en SMS til 90972725, så blir det lettere å avtale avreise.
24 hours a day, 24 beers in a case. - Coincidence!?
User avatar
MortenH
Posts: 69
Joined: 27 Apr 2011 22:47
MC: 1999 Yamaha R6

Re: Bzzlink sin blogg - Akkurat fått lappen

Post by MortenH »

Dere gjorde et godt valg med å reise hjem i går istedenfor i dag altså! :p

Akkurat hjemme igjen nå .. øsepøseregn omtrent hele veien fra Skreia og hjem :evil:
Post Reply