Paddington`s blogg

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
Post Reply
Paddington
Posts: 20
Joined: 22 May 2009 15:07
MC: KTM 690 SMC
Location: Bærum

Paddington`s blogg

Post by Paddington »

Hei 38 år, separert i fjor. Ble forbanna og lei meg men heldigvis så går ting over. I sommer tok jeg endelig MC lappen som jeg faktisk startet med i 1989 besto test time den gangen men rakk ikke teori det året. Så skulle det altså gå 20 år før jeg bestemte meg for å få tatt den lappen.
Har ikke kjøpt sykkel enda, kikket først på Ducati monster men ble ikke overbevist etter et besøk hos Løvaas.
Selv om jeg har hørt gode ord om de. Tilbød meg jo ikke prøvetur heller.... skuffende.
Derimot så var jeg en tur på Spinning wheel på Mysen og fikk prøve kjøre et par KTM og har dermed siktet meg inn på 690 SMC.
Finansene er nå på plass men har blitt så sent på året at jeg venter på 2010 modellen før det blir kjøp. Selv om det er vansklig å holde igjen :D
Men flytter igjen i desember og har egentlig ikke noe sted å ha en sykkel før det. Den tanken gjør det litt lettere å vente.
Har jo nå hatt god tid på å finne deler i power parts katalogen og lese meg opp på diverse forum om sykkelens problemer, mods etc..

Blir muligens en MC tur i Thailand i februar med Discovery Channel. Det tror jeg kan bli utrolig spennende.(ikke bare for at man skal kjøre på venstre side av veien)
User avatar
knetrom
Posts: 1318
Joined: 20 Sep 2008 12:02
Location: Bergen

Re: Paddington`s blogg

Post by knetrom »

Paddington wrote:Blir muligens en MC tur i Thailand i februar med Discovery Channel. Det tror jeg kan bli utrolig spennende.(ikke bare for at man skal kjøre på venstre side av veien)
Dette høres interessant ut, skal du være med i et program på Discovery?

Liker at du brukte 20 år på å ta lappen, da brukte ikke jeg så utrolig lang tid på å få hodet ut av ræven (så lite som 5,5 år) :D
Paddington
Posts: 20
Joined: 22 May 2009 15:07
MC: KTM 690 SMC
Location: Bærum

Re: Paddington`s blogg

Post by Paddington »

ja da har jeg kjøpt meg KTM 690 SMC 2010.
Thailand turen gikk i vasken for meg pga rygg skade :(
Sliter tildels med ryggen enda.
Venter nå bare på at sykkelen skal bli registrert. Tollkortet er visst på vei i posten.
Lord Erik
Posts: 2312
Joined: 09 Mar 2009 08:46

Re: Paddington`s blogg

Post by Lord Erik »

Grattis med sykkel! Ny sykkel gjør det obligatorisk med bilder. ;-)

Kjedelig med ryggen din. Håper den kommer seg, ryggsmerter er noe skikkelig herk.
Paddington
Posts: 20
Joined: 22 May 2009 15:07
MC: KTM 690 SMC
Location: Bærum

Re: Paddington`s blogg

Post by Paddington »

Bilde:
Image
Post Reply