Ebele-Da skal min kjære YZF-R 125 selges

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
ebele
Posts: 45
Joined: 01 Jun 2009 18:54
MC: -Yamaha YZF-R 125 2008 hvit og rød
Location: Surnadal, Møre og Romsdal

Re: Ebele-skal nå kjøpe meg kjøredress, forslag?

Post by ebele »

Ja de var det jeg tenkte på jeg også, men så blir det nok ikke så mye kjøring nå utpå høsten eller da skjønner dere :? Men så må jeg jo tenke på neste år også da. Så derfor er jeg litt usikker på hva jeg skal kjøpe meg, men bare kom med forslag
ebele
Posts: 45
Joined: 01 Jun 2009 18:54
MC: -Yamaha YZF-R 125 2008 hvit og rød
Location: Surnadal, Møre og Romsdal

Re: Ebele-skal nå kjøpe meg kjøredress, forslag?

Post by ebele »

Endelig ferdig med 10. klasseprosjektet, og er nå klar for høstferien. Blir nok en Trondheims tur for kjøpe depostøtter og diverse saker ril YZF'en :)
ebele
Posts: 45
Joined: 01 Jun 2009 18:54
MC: -Yamaha YZF-R 125 2008 hvit og rød
Location: Surnadal, Møre og Romsdal

Re: Ebele-skal nå kjøpe meg kjøredress, forslag?

Post by ebele »

Lenge siden sist, som jeg har oppfattet det så har siden vært nede for telling en stund. Er nå ferdig med trafikkalt grunnkurs å har vært ute å kjørt noen ganger, supergøy!! :D Har også kjøpt meg kjøreklær, IXS hjelm, jakke- og kjørebukse for 3- eller 4tusen fra Strandveien Fritid i Trondheim. Tok ut sykkelen i dag for første gang etter vinteren og må virkelig si at jeg har savnet den.

Har bestilt meg ny PC så håper på at delene er på vei snart. Bygger PC'en selv så jeg kjøper delene separate.
Oppsett:
-Asus Rampage II Extreme
-Intel i7 920
-Mushkin Redline 6GB
-XFX Radeon HD 5870 "XT"
-Wstern Digital Caviar Black 1TB
-Sony CD, DVD leser/brenner
-Corsair 850TX
-Coolermaster HAF 932, har lakkert alle de hvite delene svarte.

Ikke lenge til skoleslutt og jeg har søkt på Videregående skole i Kristiansund, media og kommunikasjon for å være mere presis. Jeg gruer meg litt på å flytte hjemmefra men gleder meg også på å komme meg hjemmefra. Er det noen som går media og kommunikasjon i Kristiansund eller på noen andre steder, kunne tenkt meg å høre litt hva det går utpå fra noen som faktisk har vært/er der nå i stedet for å spørre de forbaska rådgiverne som ikke kan ordentlige svar fra seg. Er det noen som kan gi meg noen tips om hva jeg må se etter når jeg ser etter hybel, ekkelt å ha en hybel som man ikke er fornøyd med. Noen som kunne fortalt hvor som er vanlig å betale for en hybel i mnd., og og størrelsen i forhold til pris?

Det kommer noen bilder av motorsykkelen litt senere. Jeg har også skaffet meg skiltholder uten synlige skruer, og det ser helt konge ut på sykkelen \:D/
ebele
Posts: 45
Joined: 01 Jun 2009 18:54
MC: -Yamaha YZF-R 125 2008 hvit og rød
Location: Surnadal, Møre og Romsdal

Re: Ebele-Endelig er våren her!

Post by ebele »

Image
Første photoshoot i år.

Image
Fikk satt på rimteip i slutten av sesongen i fjor å jeg syns det ble veldig bra :)

Image
Har fått nytt skiltfeste, uten noen synlige skruer, dette anbefaler jeg på det sterkeste for det ser så fint ut.

Image
Hadde ingenting å finne på i går så jeg bygde meg ett kamerafeste på siden av sykkelen, tok ett bilde bare for å se vinkeln på kameraet.
User avatar
jaantoore
Posts: 117
Joined: 25 Feb 2010 21:59
MC: Aprilia RS 125, 03 SBK
Location: Eide på Nordmøre

Re: Ebele-Endelig er våren her!

Post by jaantoore »

Ville heller investert i et nytt skiltoppheng som ser litt penere ut :)
ebele
Posts: 45
Joined: 01 Jun 2009 18:54
MC: -Yamaha YZF-R 125 2008 hvit og rød
Location: Surnadal, Møre og Romsdal

Re: Ebele-Bilder

Post by ebele »

Ja det er planen det, men skal man kjøpe noe må man ha penger. Så jeg regner med at det blir en gang i sommer. :)
ebele
Posts: 45
Joined: 01 Jun 2009 18:54
MC: -Yamaha YZF-R 125 2008 hvit og rød
Location: Surnadal, Møre og Romsdal

Re: Ebele-MC-Klubb hadde vært saker!

Post by ebele »

Hei!
Var på MC-messe i nabokommunen(Rindal) på lørdagen som Rindal MC-klubb holde. Å tenkte det hadde vært drit kult om det hadde vært MC-klubb i Surnadal(min kommune), passer ganske fint siden det er så mange som har kjøpt seg motorsykkel her i bygda. Noen som vet hva som må til for å ordne MC-klubb? Er det noe spesielle søknader eller lignende som må til? Er kanskje litt ung til å starte MC-klubb alene men jeg kjenner mange med motorsykkel så burde ikke være noe problem.
ebele
Posts: 45
Joined: 01 Jun 2009 18:54
MC: -Yamaha YZF-R 125 2008 hvit og rød
Location: Surnadal, Møre og Romsdal

Re: Ebele - Nå skal min Yamaha YZF-R selges :(

Post by ebele »

Jeg skal selge sykkelen min fordi jeg skal til USA slutten av August. Er en veldig fin sykkel og tatt godt vare på, den har også kjørt lite sammenlignet med andre YZF-R'er (litt over 7000km). Er en kjempe morsom sykkel som du helt klart ikke skjemmes over å kjøre rundt med. OM det er noen intresse så ta gjærne kontakt via finn annonsen.

http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... e=29859745
User avatar
supermons
Administrator
Posts: 6263
Joined: 18 Nov 2005 17:32
MC: Suzuki GSX750
Location: Hovedstaden

Re: Ebele-Da skal min kjære YZF-R 125 selges

Post by supermons »

Stilig sykkel. Hva slags kamera har du festet på den? Har du noen videoer?

Lykke til med salget forresten.
ebele
Posts: 45
Joined: 01 Jun 2009 18:54
MC: -Yamaha YZF-R 125 2008 hvit og rød
Location: Surnadal, Møre og Romsdal

Re: Ebele-Da skal min kjære YZF-R 125 selges

Post by ebele »

Jeg har ett GoPro HD kamera festet på siden, jeg har litt video men har ikke klippet de sammen enda. Kanskje jeg klipper sammen noe i løpet av dagen ;D
Post Reply