Kawa - Ninjaen har møtt asfalten =(

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
User avatar
Kawa
Posts: 91
Joined: 21 Jul 2009 00:57
MC: 2000 Kawasaki Ninja zx6r
Location: Bergen

Kawa - Ninjaen har møtt asfalten =(

Post by Kawa »

Heihei folkens..

Jeg har holdt til her på forumet no i litt over en måneds tid, og føler jeg må ta å starte min egen bloggings no :)

Jeg er da en gutt 19 år (20 om en mnd ;) ), med navnet Kristoffer og som bor i verdens vakreste by. Jepp, det er Bergen 8)
Er student på fulltid på Handelshøyskolen Bi Bergen, hvor jeg studerer Eiendomsmegling.. Har akkurat startet på år 2 (av 3)
Ellers på fritiden så jobber eg en god del på et lager, og har nylig funnet en lidenskap ovenfor trening =D>

Har egentlig hatt interesse for kjøretøy på to hjul i mange år, og nå i år når jeg så sjansen til å ta lappen på klasse A, så gjorde jeg det :) Planen var å kjøpe sykkel til neste sesong, men fant fort ut at jeg aldri kom til å klare ventetiden.. Dette endte med kjøp av sykkel allerede før jeg fikk lappen!
Det har vel egentlig aldri vært noen tvil om hvilken sykkel jeg skulle ha; det måtte bli en Ninja (som jeg har siklet etter leenge).

Slenger ut et bilde av sykkelen jeg :) :smt060
Image
Er da bare 34 hk frem til jeg blir 21...

Har tenkt på starting av blogg før også, men har aldri blitt til.. Følte dette var et passelig tidspunkt no når jeg faktisk har noe å fortelle om..
Var nemlig litt uheldig når jeg skulle kjøre til skolen i formiddag.. Du gjettet riktig ja; sykkelen gikk i bakken :(
Jeg kom ikke lengre enn til første rundkjøring, før uhellet rammet meg..

Jeg kjørte noenlunde vanlig inn i rundkjøringen, med en fart på vel 30-40 km/t, og sånn halvveis nedlegg da plutselig bakhjulet glapp og spant vekk fra meg.. Jeg traff bakken bare med beskyttelsen på leggen, uten en skramme på kroppen, og hoppet fort opp igjen for å se noe av det værste en sykkeleier kan se; at sykkelen spinner bortover asfalten og blir raspet opp :smt022