Kawa - Ninjaen har møtt asfalten =(

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
Prookie
Posts: 181
Joined: 25 Jun 2008 01:10
MC: Yahama XJ 600 Diversion - Første sesong overstått...
Location: Skedsmo

Re: Kawa - Ninjaen har møtt asfalten =(

Post by Prookie »

Velkommen etter, da - både som blogger og som veltepetter. ;-)
Jeg fikk min første velt i fjor, og jaggu fikk jeg velt nummer to på vei til vinterlagring. Grumf.
Min ble skrapa opp på venstre side og fikk knekt clutch-handel og knust blinklys den også, men jeg tar det ikke så tungt nå. Alt unntatt oppskrapinga er reparert, og skrapene er kun kosmetisk skade - anser ikke at det har noe å si for sykkelens funksjon eller varighet. Tvert imot minner skrapene meg om å huske å være forsiktig. :-)

Og som noen så fint trøstet meg med i fjor:
Det finnes to typer motorsyklister - de som har kælva, og de som kommer til å gjøre det.
Synes det er veldig riktig av deg å tenke at det var greit å oppleve dette i 30 km/t fremfor f.eks. 70.

Velkommen ombord. ;-)
- Rookie on pRrreciousss -
User avatar
KiM
Posts: 1898
Joined: 02 Jul 2008 19:38
MC: Honda CBR 600F 99mod
Location: Bergen

Re: Kawa - Ninjaen har møtt asfalten =(

Post by KiM »

Gå inn på ebay, der får du alt du trenger til sykkelen din :)
ingen KiM, ingen kos
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Re: Kawa - Ninjaen har møtt asfalten =(

Post by RH racing »

Kawa wrote:Var det eg var redd for hadde skjedd når eg løftet sykkelen opp fra bakken.. Det gikk heldigvis fint.. Regner med det hadde kostet en del kroner?

Har fått fikset blinklyset idag.. Tok en god del tid, for hele kåpen måtte skrus av for å komme til på baksiden :( Det så plutselig mye bedre ut med blinkers som var i orden, i motsetning til når de hang etter ledningen ;-)

Regner med eg skal få kjøpt inn nye holker og hendler i begynnelsen av neste uke.. Noen som kan tipse om et nettsted dette kan bestilles fra? :)
dekselet til 98 modellen koster 4700kr ink pakning... men klarte heldigvis å skaffe brukt...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
Post Reply