Cato sin sykkel :) Selges..:( nye bilder S.7

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
User avatar
catokva1
Posts: 99
Joined: 06 Jul 2009 22:23
MC: Gixxer 750 K7
Location: Lillehammer

Re: Cato sin sykkel :)

Post by catokva1 »

supermons wrote:Fin sykkel, høres ut som grom lyd på den også!
Litt for grom for onkel her i områdene tror jeg :roll:
GSXR 750 07mod
Saab 900
xBMW520D
xBMW 320 Coupe
xGolf 2
xCagiva Mito
xHonda NSR
carboy
Posts: 1288
Joined: 16 Feb 2008 16:07
Location: Hokksund

Re: Cato sin sykkel :)

Post by carboy »

Hehe, trur jeg også, onklene er ikke særlig glad i oss mc gutter som kjører R sykkler eller supermotarder, ikke veit jeg hvorfor :roll: Sikkert på grund av lyden
-Carboy-
User avatar
Gorgeous
Posts: 1772
Joined: 06 Feb 2007 20:54
MC: Suzuki DR-Z 400 SM
Location: Her

Re: Cato sin sykkel :)

Post by Gorgeous »

Heluu!
Skal vi begynne med potta?? Grom lyd, men jeg syns ikke det passer overhodet! Nå skal det sies at jeg ikke var så veldig fornøyd med min potte i begynnelsen, men jeg liker den nå.. Dessuten er den ikke bråkete i den forstand! En annen ting du BØR begynne med (om du ikke allerede gjør det) er ørepropper! Det er fantastisk deilig å kjøre med.. Kjøp en del så du alltid har noen propper liggende her og der :)
Ellers er jo biken fin den :D Ble fint med hvite felger (som ikke er orginalt på 750 K7)
Da er det bare å kjøre pent \:D/
Team PINK
Image
Jeg liker bare ting hvis de er rooooosaaa <3
User avatar
Gorgeous
Posts: 1772
Joined: 06 Feb 2007 20:54
MC: Suzuki DR-Z 400 SM
Location: Her

Re: Cato sin sykkel :)

Post by Gorgeous »

carboy wrote:Hehe, trur jeg også, onklene er ikke særlig glad i oss mc gutter som kjører R sykkler eller supermotarder, ikke veit jeg hvorfor :roll: Sikkert på grund av lyden
Ikke oss jenter heller ;) Byttet ut satsen i potta på SMen min med en som er 4 cm lang.. Den bråååååker! Wuhuuu \:D/
Team PINK
Image
Jeg liker bare ting hvis de er rooooosaaa <3
carboy
Posts: 1288
Joined: 16 Feb 2008 16:07
Location: Hokksund

Re: Cato sin sykkel :)

Post by carboy »

Gorgeous wrote:
carboy wrote:Hehe, trur jeg også, onklene er ikke særlig glad i oss mc gutter som kjører R sykkler eller supermotarder, ikke veit jeg hvorfor :roll: Sikkert på grund av lyden
Ikke oss jenter heller ;) Byttet ut satsen i potta på SMen min med en som er 4 cm lang.. Den bråååååker! Wuhuuu \:D/
Unnskyld, selfølgelig liker ikke onkel dere "skikkelig" jentene heller :twisted: (sellom jeg trur du klarer og prate deg bedre ut av en situasjon en vi gutta klarer)

SM som brååker, alltid deilig :twisted: trur vell bokstavelig talt at onkel også liker den "bråkete" lyden litt, sellom han desverre må leve etter loven :roll:
-Carboy-
User avatar
catokva1
Posts: 99
Joined: 06 Jul 2009 22:23
MC: Gixxer 750 K7
Location: Lillehammer

Re: Cato sin sykkel :)

Post by catokva1 »

Gorgeous wrote:Heluu!
Skal vi begynne med potta?? Grom lyd, men jeg syns ikke det passer overhodet! Nå skal det sies at jeg ikke var så veldig fornøyd med min potte i begynnelsen, men jeg liker den nå.. Dessuten er den ikke bråkete i den forstand! En annen ting du BØR begynne med (om du ikke allerede gjør det) er ørepropper! Det er fantastisk deilig å kjøre med.. Kjøp en del så du alltid har noen propper liggende her og der :)
Ellers er jo biken fin den :D Ble fint med hvite felger (som ikke er orginalt på 750 K7)
Da er det bare å kjøre pent \:D/

Takk for tilbakemeldinger :)
Er nok litt enig med deg ang. potta... Er en herlig lyd på den, men den blir litt "overkill" om man kan si det :)
Ørepropper ja :) tenkt på det, og vurderer det sterkt. Men vil på en måte høre litt om jeg "bråker" også da :-k hehe, selvom jeg sikker hører det likevel \:D/

Det er ikke orginalt nei ? det jeg tenkte :) felgene var sånn når jeg kjøpte den, og likte den faktisk veldig godt med hvite felger :D
GSXR 750 07mod
Saab 900
xBMW520D
xBMW 320 Coupe
xGolf 2
xCagiva Mito
xHonda NSR
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Cato sin sykkel :)

Post by tshansen »

Du hører mere enn nok lyd og brumling med ørepropper i også! Men du dreper de høyeste og skarpeste lydene!

Jeg kjører ikke uten ørepropper... Dette er ett must for min del. Men no skal det sies at det er en del vindstøy i hjelmen min også. Ikke bare ducatilyd :-

Når det kommer til blonde jenter med litt ekstra atributter (eller hvordan det skrives) så klarer de uforskammet lett å prate seg ut av diverse situasjoner! Madammen klarte å "grine" fra seg ei fartsbot og for å ha glemt førerkortet! :evil:

Det skulle vært mere kvinnlige politi :-
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
catokva1
Posts: 99
Joined: 06 Jul 2009 22:23
MC: Gixxer 750 K7
Location: Lillehammer

Re: Cato sin sykkel :)

Post by catokva1 »

LordShaft wrote:Du hører mere enn nok lyd og brumling med ørepropper i også! Men du dreper de høyeste og skarpeste lydene!

Jeg kjører ikke uten ørepropper... Dette er ett must for min del. Men no skal det sies at det er en del vindstøy i hjelmen min også. Ikke bare ducatilyd :-

Når det kommer til blonde jenter med litt ekstra atributter (eller hvordan det skrives) så klarer de uforskammet lett å prate seg ut av diverse situasjoner! Madammen klarte å "grine" fra seg ei fartsbot og for å ha glemt førerkortet! :evil:

Det skulle vært mere kvinnlige politi :-
Da blir det kjøp av ørepropper i dag !!! \:D/

Enig.. mer kvinner inn i politiet! :D Har et par stykker her i området, men kan ikke akkuratt si at det er av den typen man snur seg etter :-k så må nok komme noen fler gitt....

Bli politi Gorgeous? =D>
GSXR 750 07mod
Saab 900
xBMW520D
xBMW 320 Coupe
xGolf 2
xCagiva Mito
xHonda NSR
User avatar
catokva1
Posts: 99
Joined: 06 Jul 2009 22:23
MC: Gixxer 750 K7
Location: Lillehammer

Re: Cato sin sykkel :)

Post by catokva1 »

HEeeey

http://global.ebay.com/Suzuki_GSXR_6007 ... 18840/item

Var ikke dette litt kult? :D hehe
GSXR 750 07mod
Saab 900
xBMW520D
xBMW 320 Coupe
xGolf 2
xCagiva Mito
xHonda NSR
Kriston
Posts: 687
Joined: 05 Jan 2009 23:51
MC: Ducati 1198S Corse
Location: Oslo

Re: Cato sin sykkel :)

Post by Kriston »

Hmm, faktisk litt skeptisk der. Enten blir det veldig stilig, eller så blir det veldig "tacky".
Men til den prisen der er det ikke verre enn at du kan gi det et forsøk. :D
User avatar
catokva1
Posts: 99
Joined: 06 Jul 2009 22:23
MC: Gixxer 750 K7
Location: Lillehammer

Re: Cato sin sykkel :)

Post by catokva1 »

hehe ja sier noe der :) nei jeg får nok holde meg til det orginale skinnet jeg 8)
GSXR 750 07mod
Saab 900
xBMW520D
xBMW 320 Coupe
xGolf 2
xCagiva Mito
xHonda NSR
User avatar
KiM
Posts: 1898
Joined: 02 Jul 2008 19:38
MC: Honda CBR 600F 99mod
Location: Bergen

Re: Cato sin sykkel :)

Post by KiM »

Jeg syns det var kult
ingen KiM, ingen kos
User avatar
PerTore
Posts: 592
Joined: 07 May 2008 21:26
MC: 1997 Kawa ZX6R Ninja
1995 Audi S6 Stv. Solgt
2006 Audi A6 2,7Q Avant
Location: Vestfossen, Øvre Eiker

Re: Cato sin sykkel :)

Post by PerTore »

Enig, Kim. Er på leit etter en slik til min også (Ikke gixxer, da), men har ikke funnet til 96/97 mod.
Let the good times roll.
Livet det er Kawa-grønt!

Min rallyblogg: http://pertoresblogg.blogspot.com/
User avatar
Biffig
Posts: 17
Joined: 08 Jul 2009 10:35
MC: Gixxer 750 K8
Location: Nesbyen

Re: Cato sin sykkel :)

Post by Biffig »

Hvis du skal bytte potte så vil jeg anbefale Akrapovic shorty. Den bråker ca. like mye som den du har i dag, MEN det følger med en lyddemperinnsats som du kan sette i, og da får du ørlite granne mere enn orginal lyd. Samtidig som du beholder hestene en slip-on gir. Jeg har dette på min, og kunne ikke vert mere fornøyd. Jeg målte forresten 97 DB. ved 6000 omdr. på Rudskogen med denne potten med lyddemperinnsats. Uten 102 Db (Noe jeg vil tippe du ligger på nå). Orginal anlegget gir 95 Db. Sender deg bilde på mail da jeg ikke har tolmodighet til å sette meg inn i hvordan man laster opp bildet på dette forum.
Jeg betalte forøvrig 2500 kr i fra USA for denne potten.
User avatar
catokva1
Posts: 99
Joined: 06 Jul 2009 22:23
MC: Gixxer 750 K7
Location: Lillehammer

Re: Cato sin sykkel :)

Post by catokva1 »

Ja send av den :) kjempe fint :)
Min målte tydeligvis 114db på v/7000 omdr. og det er kanskje litt mye :) eller man merker god forskjell på det.
Så blir nok ny potte.. selvom jeg faktisk har begynt å like denne....

Noen som vet ca pris på en slik Jardine GP1 potte da?:) hva det går ann å ta igjen for noe sånn ?:)
GSXR 750 07mod
Saab 900
xBMW520D
xBMW 320 Coupe
xGolf 2
xCagiva Mito
xHonda NSR
Post Reply