Red Rocket's Ramblings

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
User avatar
Shortybebeh
Posts: 3456
Joined: 26 Apr 2005 12:13
MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07!
Location: Skjetten
Contact:

Re: Red Rocket's Ramblings

Post by Shortybebeh »

SoloTwin har vel greid å løfte opp sin alene, så det er nok mulig! =D>
Kanskje hun kan holde kurs? ;-)
Death Is The Road To Awe.
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Re: Red Rocket's Ramblings

Post by RH racing »

Shortybebeh wrote:SoloTwin har vel greid å løfte opp sin alene, så det er nok mulig! =D>
Kanskje hun kan holde kurs? ;-)
mulig er det.. dro den gamle 7'rn min i rasseri opp fra en grøft alene jeg... hehe... ante ikke jeg skulle klare det.. men strakk og alle ledd i kroppen i cm under akten.... + løftet den opp når jeg kom ut på asfalten igjen...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
Shortybebeh
Posts: 3456
Joined: 26 Apr 2005 12:13
MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07!
Location: Skjetten
Contact:

Re: Red Rocket's Ramblings

Post by Shortybebeh »

RH racing wrote:
Shortybebeh wrote:SoloTwin har vel greid å løfte opp sin alene, så det er nok mulig! =D>
Kanskje hun kan holde kurs? ;-)
mulig er det.. dro den gamle 7'rn min i rasseri opp fra en grøft alene jeg... hehe... ante ikke jeg skulle klare det.. men strakk og alle ledd i kroppen i cm under akten.... + løftet den opp når jeg kom ut på asfalten igjen...

*fnise* don`t mind me. Jeg leste bare "rasseri" og lurte på om de brygger mye rass der.... Må jo lukte drit!? :smt037
Death Is The Road To Awe.
Banditbiker
Posts: 3853
Joined: 26 Apr 2005 19:41
MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic

Re: Red Rocket's Ramblings

Post by Banditbiker »

Bacardi razz lukter jo helt ok ? :D, Kan jo til og med smake greit gitte visse forutsetninger.
User avatar
Shortybebeh
Posts: 3456
Joined: 26 Apr 2005 12:13
MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07!
Location: Skjetten
Contact:

Re: Red Rocket's Ramblings

Post by Shortybebeh »

Ja, razz lukter godt, rass blir noe annet. Hadde rass luktet razz hadde nok vi også sniffet hverandre i rassen når vi møttes! ;-) 8)

Nei, stakar RR, så mye drittprat vi legger igjen i bloggen hennes.....! :?

Snur helt om på flisa og ønsker henne en strålende helg og en herlig fridag på sykkelen! 8) ;-)
Death Is The Road To Awe.
Banditbiker
Posts: 3853
Joined: 26 Apr 2005 19:41
MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic

Re: Red Rocket's Ramblings

Post by Banditbiker »

+1
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Re: Red Rocket's Ramblings

Post by RH racing »

en nesten tom blogg + ett forum fullt av skravlekjerringer + menn = mye rar skravling i enns blogg...

Rass er vel og ett sted like ved trondheim? ligger en papir fabrik likeved.. lukter ikke godt i rass'n nei....
å lukte hverandre i rassen ja... er vel noe som kan gjøres i visse tilfeller det ( 69 )

har og en liten god historie på det med lukting og sex... X bassisten i bandet fikk ett lite avsug av dama si, og han holdt en fis inne... da han ikke klarte å holde denne lengre så kom den...dere vet.. muskler slapper av litt i visse tilfeller. hun bare knipsett han på pungen og gikk 8) sikkert deilig når den gasse kom krypende inn i nesen. man kommer nesten ikke nærmere avløpsrøret enn dette ;)
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
RedRocket
Posts: 86
Joined: 28 Mar 2009 13:34
MC: BMW F800S
Location: England

Re: Red Rocket's Ramblings

Post by RedRocket »

Shortybebeh wrote:Ja, razz lukter godt, rass blir noe annet. Hadde rass luktet razz hadde nok vi også sniffet hverandre i rassen når vi møttes! ;-) 8)

Nei, stakar RR, så mye drittprat vi legger igjen i bloggen hennes.....! :?

Snur helt om på flisa og ønsker henne en strålende helg og en herlig fridag på sykkelen! 8) ;-)
Haha, bare moro med litt avsporinger - kan ikke ta sånn blogging for seriøst heller! Den papirfabrikken dere nevner ligger på Ranheim utenfor Trondheim. Lukta alltid skikkelig fis der da vi var små. :lol:

Bra at jeg ikke er den eneste veltepetter'n her. Flaut selvsagt, men jeg må bare akseptere at når jeg bare når nedi med tærne, så blir det ikke alltid så lett å holde balansen. Da jeg hadde en BMW 650 GS greide jeg å løfte den opp, men den hadde bredere styre og det var enklere å få godt tak. Clip-on styret gjør at F800'n blir en diger klump uten gode holdepunkt.

Dagens tur - for det første holdt jeg på å smelte ihjel i 29 grader steiksol, men farken ta om jeg skulle sitte hjemme!!! Så pakka niste og tok turen mot Drammen (hadde et kompis-stopp der), med så og si samme ruta som noen andre her hadde foreslått; Ullevål - Sørkedalsveien ut, Bærums Verk, Sollihøgda, langs Holsfjorden, og strake RV 285 til Drammen. Planen var egentlig å kjøre Sylling/Tronstad ned til Lierbyen, men var litt knapt med tid. I Drammen tok jeg Spiralen opp til toppen av fjellet, og den tunnellen kunne jeg kjørt 10 ganger bare for å få avkjølt meg!! Herlig utsikt der oppe da, og fikk hilse på noen reisdyr der til og med! Aner ikke hva de gjorde der forresten!! Dro så ned til en kamerat, hvor det var utrolig deilig å få vrengt av seg læret i noen timer og skiftet til noe sommerlig. Drammen er veldig pent ved Papirbredden - mye fin kunst og fine elvepromenader. Kjørte så videre om en fetter i Asker for middag, og greide så vidt å rekke hjem før det var temmelig ulovlig for sotet visir. \:D/ Super dag!

Image

Image

Image

Image
Men may have discovered fire,
but women discovered how to play with it.
User avatar
Galilee
Posts: 933
Joined: 16 Oct 2006 21:24
MC: 2013 Ducati Multistrada S Granturismo
Location: Horten

Re: Red Rocket's Ramblings

Post by Galilee »

Løfte MC alene:

[youtube]k4MPyX0QCYw[/youtube]

Ikke tipp den over som dama gjør hvis du løfter mc'n fra andre sia.
--
Faster, faster, faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death...
- Hunter S. Thompson
User avatar
supermons
Administrator
Posts: 6263
Joined: 18 Nov 2005 17:32
MC: Suzuki GSX750
Location: Hovedstaden

Re: Red Rocket's Ramblings

Post by supermons »

RedRocket wrote:Image
Såpass ja, trodde det var litt større bil det var snakk om jeg. Morro at folk stiller opp sånn :)

Hyggelig å hilse på deg i går forresten :)
User avatar
RedRocket
Posts: 86
Joined: 28 Mar 2009 13:34
MC: BMW F800S
Location: England

Re: Red Rocket's Ramblings

Post by RedRocket »

supermons wrote:
Hyggelig å hilse på deg i går forresten :)
I lige måde! Koselig at du ble med på tur, selv om jeg følte meg passe teit da jeg fikk grus-sperre!!
Men may have discovered fire,
but women discovered how to play with it.
User avatar
supermons
Administrator
Posts: 6263
Joined: 18 Nov 2005 17:32
MC: Suzuki GSX750
Location: Hovedstaden

Re: Red Rocket's Ramblings

Post by supermons »

RedRocket wrote:I lige måde! Koselig at du ble med på tur, selv om jeg følte meg passe teit da jeg fikk grus-sperre!!
Det var jo veldig forståelig, er ikke så kult med smale grusstier i oppoverbakke. Veldig glad for at jeg ble med, lærte mange nye og bra veier på den ene lille turen :)
Post Reply