Ståle [R6 - bloggen]

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
User avatar
gbruaset
Posts: 422
Joined: 12 Oct 2006 18:55
Location: Oslo

Re: Ståle [Sykkel i hus, kjøreutstyr på vei inn]

Post by gbruaset »

Hvordan hadde det seg at du plutselig fikk lyst på mc, forresten? Ser du skal skifte dekk til helgen, da har du vel litt peiling på å skru, antageligvis?
02 Suzuki sv 650 x
08 Suzuki dl 650 x
11 BMW f 800 GS v
Fyen
Posts: 29
Joined: 18 May 2009 23:45
MC: 2000 Yamaha YFZ R6

Re: Ståle [Sykkel i hus, kjøreutstyr på vei inn]

Post by Fyen »

Har egentlg hatt lyst på R6 lenge, men ikke hatt økonomi eller anledning før nå.
Også ble jeg jo litt ekstra trigget da flere på jobb også har sykkel. Da snakker vi KTM LC4 640 motard og Honda CBR 1000RR.

Jobber på delelageret til hos en bilforhandler, og vi har også være forhandler for Honda for noen år siden. Ene av mekanikerne
har også skrudd mye sykkel og kan det. Så da blir det å henge over han mens han tar servicen denne gang, og prøve å lære så mye som mulig så fort som mulig.
User avatar
gbruaset
Posts: 422
Joined: 12 Oct 2006 18:55
Location: Oslo

Re: Ståle [Sykkel i hus, kjøreutstyr på vei inn]

Post by gbruaset »

Fyen wrote:Har egentlg hatt lyst på R6 lenge, men ikke hatt økonomi eller anledning før nå.
Også ble jeg jo litt ekstra trigget da flere på jobb også har sykkel. Da snakker vi KTM LC4 640 motard og Honda CBR 1000RR.

Jobber på delelageret til hos en bilforhandler, og vi har også være forhandler for Honda for noen år siden. Ene av mekanikerne
har også skrudd mye sykkel og kan det. Så da blir det å henge over han mens han tar servicen denne gang, og prøve å lære så mye som mulig så fort som mulig.
Da har du jo et godt utgangspunkt , kjekt å kunne skru litt selv! det er bare å glede seg, med mc åpner mange nye muligheter seg - utrolig gøy er det!
02 Suzuki sv 650 x
08 Suzuki dl 650 x
11 BMW f 800 GS v
Fyen
Posts: 29
Joined: 18 May 2009 23:45
MC: 2000 Yamaha YFZ R6

Re: Ståle [R6 - bloggen]

Post by Fyen »

Koser meg i sommerværet med sykkel og skikkelig kjøreutstyr. Axo-dressen passer som godt syns jeg, og jeg er også veldig godt fornøyd med TCX støvlene og Berik hanskene jeg kjøpte nytt. Får se om det blir ny dress eller noe til våren igjen. Har akkurat brent 30-tusen på asfalt i veien ned til huset, og inn til biloppstillingsplassen inne på tunet mitt.

Det virker som om alle modder syklene sine litt, må vel krype til korset jeg også da og gjøre litt med sykkelen min. Her er mine tanker om hva jeg kunne tenke meg å gjøre:

Vurderer slip-on, har funnet denne til en rimelig penge.. Yoshimura Tri-oval
Hos PitStop Mc Import; Integrerte sideblinkere foran, og kankje undertray, se bilder...
Image og Image
Og fra ebay.com: LED baklampe med integrerte blinklys - Noe ala disse -> Link

Noen som kjenner til det undertrayet? Har egentlig lyst til å beholde 00-hekken siden 'alle' oppgraderer hekken til 01-02..

Hva syns dere?

Dette blir i såfall et prosjekt jeg kommer til å ta i vinter.

Men nå har jeg spist og blogget, får ut å kjøre litt.. Få på non mil...
User avatar
gbruaset
Posts: 422
Joined: 12 Oct 2006 18:55
Location: Oslo

Re: Ståle [R6 - bloggen]

Post by gbruaset »

den ser pen ut, synes jeg!
02 Suzuki sv 650 x
08 Suzuki dl 650 x
11 BMW f 800 GS v
User avatar
gbruaset
Posts: 422
Joined: 12 Oct 2006 18:55
Location: Oslo

Re: Ståle [R6 - bloggen]

Post by gbruaset »

Har du fått kjørt noe særlig med sykkelen din?
02 Suzuki sv 650 x
08 Suzuki dl 650 x
11 BMW f 800 GS v
Post Reply