Freddy's Bar - Solgt

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
FreddyYZF-R125Dude
Posts: 1102
Joined: 30 Mar 2009 13:18
MC: Yamaha TZR Rossi Replica Edition '08
Location: Melkeplassen... Rett ved Melkeveien :)

Re: Freddy's Blogg - Sommer ødelagt..

Post by FreddyYZF-R125Dude »

Nå er det en time og 43 minutt siden James Alan Hetfield, Kirk Lee Hammett, Robert Trujilio og Lars Ulrich gikk på scenen i Oslo og lagde liv ... I den tiden har jeg hørt på depresiv musikk pga en rar grunn tror jeg :?
Ellers lite nytt i hverdagen, kjøpte Rimtape til sykkelen idag, ser ganske greit, men langt i fra beint, ganske shaggy til steder på felgen.
Slenger opp et bilde, og hadde vært rågreit om noen av dere kunne lagd røyk på bildet der siden jeg står å burnout poser \:D/
Image
bandit wrote:Det virker som om Freddy er en ekte mc entusiast, og jeg er sikker på at han kommer til å oppgradere til mer kubikk så snart anledningen byr seg. 8)
My blogg: http://mc-forumet.no/viewtopic.php?f=23&t=11917
User avatar
Valfar
Posts: 770
Joined: 12 Aug 2006 14:58
MC: '03 KTM 660 SMC - Solgt
Location: Oslo
Contact:

Re: Freddy's Blogg - Sommer ødelagt..

Post by Valfar »

Åååååååå de spilte For Whom the Bell Tolls!!!!

http://www.dagbladet.no/2009/07/30/kult ... m/7439760/

Fy faen så sykt irriterende at det skal være så jævelig vanskelig å komme seg på en Metallica konsert!
Schrodinger's cat walks into a bar, and doesn't.
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Freddy's Blogg - Sommer ødelagt..

Post by tshansen »

Faen jeg får frysninger når jeg ser og hører metallica opptre! Det er så sinnsykt bra!

Får tilbake en del minner fra konserten de hadde på koengen!
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
FreddyYZF-R125Dude
Posts: 1102
Joined: 30 Mar 2009 13:18
MC: Yamaha TZR Rossi Replica Edition '08
Location: Melkeplassen... Rett ved Melkeveien :)

Re: Freddy's Blogg - Sommer ødelagt..

Post by FreddyYZF-R125Dude »

ÅÅÅååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå................ why!!! why!!!!!!!!!!!!!
jaja folks, bare et år til de kommer tilbake til Norge ... bare et år ... arg!!!
Blitt så dønn lei for whom the bell tolls, har spilt den hver gang jeg har spilt konsert. Hørt den alt for mange ganger å. Hadde så sykt lyst til å se dem spille det nye stuffet! what have i missed!?!?! :(
bandit wrote:Det virker som om Freddy er en ekte mc entusiast, og jeg er sikker på at han kommer til å oppgradere til mer kubikk så snart anledningen byr seg. 8)
My blogg: http://mc-forumet.no/viewtopic.php?f=23&t=11917
FreddyYZF-R125Dude
Posts: 1102
Joined: 30 Mar 2009 13:18
MC: Yamaha TZR Rossi Replica Edition '08
Location: Melkeplassen... Rett ved Melkeveien :)

Re: Freddy's Blogg - Mobiltrøbbel

Post by FreddyYZF-R125Dude »

Tja. Liker ikke mobilen min nå, mange som har sendt meldinger om at jeg skal ringe dem, men de dukker ikke opp på skjermen min :evil:
Blir så forbanna irritert! Har til og med fått nytt sim-kort fra Netcom og de har fylt på penger GRATIS pga jeg ikke kunne ringe eller noe med mobilen den første måneden.


Ellers så kan jeg sende melding, og ringe, Kan ikke motta meldinger, eller sende MMS. Eneste som gjenstår er å klikke vinkel hos Elkjøp og kreve ny mobil, for dette vil jeg ikke ha noe av ...
Har dere noen tips om hvordan jeg kan få mobilen til å virke? :-k
bandit wrote:Det virker som om Freddy er en ekte mc entusiast, og jeg er sikker på at han kommer til å oppgradere til mer kubikk så snart anledningen byr seg. 8)
My blogg: http://mc-forumet.no/viewtopic.php?f=23&t=11917
User avatar
KiM
Posts: 1898
Joined: 02 Jul 2008 19:38
MC: Honda CBR 600F 99mod
Location: Bergen

Re: Freddy's Blogg - Mobiltrøbbel

Post by KiM »

FreddyYZF-R125Dude wrote:Eneste som gjenstår er å klikke vinkel hos Elkjøp og kreve ny mobil, for dette vil jeg ikke ha noe av ...
Det ordner seg for SNILLE gutter... ;-)
ingen KiM, ingen kos
FreddyYZF-R125Dude
Posts: 1102
Joined: 30 Mar 2009 13:18
MC: Yamaha TZR Rossi Replica Edition '08
Location: Melkeplassen... Rett ved Melkeveien :)

Re: Freddy's Blogg - Mobiltrøbbel

Post by FreddyYZF-R125Dude »

Og de som er sure og truer med saksmål \:D/
bandit wrote:Det virker som om Freddy er en ekte mc entusiast, og jeg er sikker på at han kommer til å oppgradere til mer kubikk så snart anledningen byr seg. 8)
My blogg: http://mc-forumet.no/viewtopic.php?f=23&t=11917
FreddyYZF-R125Dude
Posts: 1102
Joined: 30 Mar 2009 13:18
MC: Yamaha TZR Rossi Replica Edition '08
Location: Melkeplassen... Rett ved Melkeveien :)

Re: Freddy's Blogg - Ensom sommer anyone?

Post by FreddyYZF-R125Dude »

Noe som suger med denne sommeren er at venner har flyttet får å gå på skole. Det var til og med noen som kom inn på en skole i FRANKRIKE. Så de blir ikke å se på en stund ... :(
Noe som suger er jo også, været. Har jo nærmest bare regnet den forrige måneden :shock:


Noen annet er at alle andre får seg dame untatt meg :-k God dammit, its lonly to be a wolf! Alle som jeg liker, liker enten en annen eller vil ikke ha seriøst forhold. :(


Men det værste har vært at nærmest ingen har vært hjemme ... Og den "vennegjengen" har på en måte blitt oppløst, eller hvordan man kan si det. Greier ikke å samle noen folk, pga de ikke orker og gå 3 km i regn! Eller ta bussen, eller å bli kjørt! :evil:


Blir nokså rart å begynne på ny skole der jeg ikke kjenner noen. Eller, kjenner noen få andre som skal gå der, men det er ikke mange.
Noen som går på Bjørgvin, eller har godt der, og har noen erfaringer der? Gode lærer å slikt?
bandit wrote:Det virker som om Freddy er en ekte mc entusiast, og jeg er sikker på at han kommer til å oppgradere til mer kubikk så snart anledningen byr seg. 8)
My blogg: http://mc-forumet.no/viewtopic.php?f=23&t=11917
User avatar
KiM
Posts: 1898
Joined: 02 Jul 2008 19:38
MC: Honda CBR 600F 99mod
Location: Bergen

Re: Freddy's Blogg - Ensom sommer anyone?

Post by KiM »

Når du kommer kjørende inn på skolen med sykkelen så svermer de rundt deg ;)
ingen KiM, ingen kos
FreddyYZF-R125Dude
Posts: 1102
Joined: 30 Mar 2009 13:18
MC: Yamaha TZR Rossi Replica Edition '08
Location: Melkeplassen... Rett ved Melkeveien :)

Re: Freddy's Blogg - Ensom sommer anyone?

Post by FreddyYZF-R125Dude »

Ja :D Må bare fylle 16... :roll:
bandit wrote:Det virker som om Freddy er en ekte mc entusiast, og jeg er sikker på at han kommer til å oppgradere til mer kubikk så snart anledningen byr seg. 8)
My blogg: http://mc-forumet.no/viewtopic.php?f=23&t=11917
FreddyYZF-R125Dude
Posts: 1102
Joined: 30 Mar 2009 13:18
MC: Yamaha TZR Rossi Replica Edition '08
Location: Melkeplassen... Rett ved Melkeveien :)

Re: Freddy's Blogg - Restureringsprosjekt

Post by FreddyYZF-R125Dude »

Yello... lite nytt i gården. Morfar og mormor skal flytte. Blir veldig med pes og trist når de flytter fra det flotte huset deres :(
Ellers har jeg tenkt på å kjøpe en bil jeg kan resturere!
Mine "kjære, kjære" foreldre maser alltid om at jeg skal ut i DRITT VÆRET og være ute i dritt været i flere timer. Og det er ingen andre som gidd å gå ut, og det ender opp med at jeg sitter på en benk i regnet og ser ut i luften i noen timer ...

SÅ!!!!
"Mamma, pappa. Dokkar vil eg ska gå ut, men då ska eg jo ikkje kjede meg! Så... Kan jo kjøpe en bil eg kan resturere? :D "
Kommer dette til å fungere montro?
Her er bilen jeg har sett på: http://veteran.autodb.no/autodb/view.wa ... mId=928268

Hadde vært råkult å hatt en bil jeg kunne jobbe med, så hadde jeg sluppet og kjøpe en bil når jeg får bil lappen.
Blir veldig mye pes og... Men er nå ihvertfall ute og gjør noe fornuftig.

Mvh Frederic
bandit wrote:Det virker som om Freddy er en ekte mc entusiast, og jeg er sikker på at han kommer til å oppgradere til mer kubikk så snart anledningen byr seg. 8)
My blogg: http://mc-forumet.no/viewtopic.php?f=23&t=11917
User avatar
Paiwani
Posts: 232
Joined: 07 Mar 2008 21:37
MC: Derbi gpr 125R 2006mod.

Re: Freddy's Blogg - Ensom sommer anyone?

Post by Paiwani »

FreddyYZF-R125Dude wrote:Noe som suger med denne sommeren er at venner har flyttet får å gå på skole. Det var til og med noen som kom inn på en skole i FRANKRIKE. Så de blir ikke å se på en stund ... :(
Noe som suger er jo også, været. Har jo nærmest bare regnet den forrige måneden :shock:


Noen annet er at alle andre får seg dame untatt meg :-k God dammit, its lonly to be a wolf! Alle som jeg liker, liker enten en annen eller vil ikke ha seriøst forhold. :(


Men det værste har vært at nærmest ingen har vært hjemme ... Og den "vennegjengen" har på en måte blitt oppløst, eller hvordan man kan si det. Greier ikke å samle noen folk, pga de ikke orker og gå 3 km i regn! Eller ta bussen, eller å bli kjørt! :evil:


Blir nokså rart å begynne på ny skole der jeg ikke kjenner noen. Eller, kjenner noen få andre som skal gå der, men det er ikke mange.
Noen som går på Bjørgvin, eller har godt der, og har noen erfaringer der? Gode lærer å slikt?
Lol funker som faan med folk du ikke kjenner. Var EN fra skolen jeg gikk på som begynte på samme som meg (jeg hadde aldri snakka med han før). Første skoledag gikk jeg av på feil busstasjon og måtte løpe til skolen gjennom ett jorde, det var vått og halve buksa mi ble gjennombløt. Kom 10min forseint og hele vg1 så dumt på meg når jeg gikk inn døra. Satt meg ned og begynte å chatte med folka. Var egentlig jævlig lættiz. Det ordner seg ALLTid for smuude gutar!

TRUE STORY \:D/
FreddyYZF-R125Dude
Posts: 1102
Joined: 30 Mar 2009 13:18
MC: Yamaha TZR Rossi Replica Edition '08
Location: Melkeplassen... Rett ved Melkeveien :)

Re: Freddy's Blogg - Restureringsprosjekt

Post by FreddyYZF-R125Dude »

Haha, veldig smart! Kom forseint hver dag i 10. :lol:

Fikk idag vite at jeg kom inn på Årstad. Ble lei meg, ville liksom gå på Bjørgvin. Men det var ett høyere ønske. Nå håper jeg virkelig at jeg kommer inn på Media og kommunikasjon på Laksevåg!
Skal nå gå Elektro :)
bandit wrote:Det virker som om Freddy er en ekte mc entusiast, og jeg er sikker på at han kommer til å oppgradere til mer kubikk så snart anledningen byr seg. 8)
My blogg: http://mc-forumet.no/viewtopic.php?f=23&t=11917
FreddyYZF-R125Dude
Posts: 1102
Joined: 30 Mar 2009 13:18
MC: Yamaha TZR Rossi Replica Edition '08
Location: Melkeplassen... Rett ved Melkeveien :)

Re: Freddy's Blogg - Restureringsprosjekt

Post by FreddyYZF-R125Dude »

Skal fikse på bil neste år!
Eg å en venn skal fikse opp en BMW fra 80-tallet og han skal kjøpe en audi vi skal style litt. Gleder meg ;)

Ellers så blir jeg oppfordret til og kjøre uten lappen av noen venner... Er så fristende! Men må tenke lovlig, blir eg tatt, kan eg like godt dø. Utsettelse på lappene, bot pga "trim". Men får jo snart lappen da! Blir så gøyt! :)
bandit wrote:Det virker som om Freddy er en ekte mc entusiast, og jeg er sikker på at han kommer til å oppgradere til mer kubikk så snart anledningen byr seg. 8)
My blogg: http://mc-forumet.no/viewtopic.php?f=23&t=11917
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Re: Freddy's Blogg - Restureringsprosjekt

Post by RH racing »

har ett mustang Gt350 karroseri du kan kjøpe billig... kan følge med motor (må overhales) + T5 gearkasse... ;) thats it... men er dog orginal Gt350...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
Post Reply