knetrom er MC-løs

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
FreddyYZF-R125Dude
Posts: 1102
Joined: 30 Mar 2009 13:18
MC: Yamaha TZR Rossi Replica Edition '08
Location: Melkeplassen... Rett ved Melkeveien :)

Re: knetrom pusser opp DRen.. fant noe rart i hagen i dag

Post by FreddyYZF-R125Dude »

knetrom wrote:Minekommandoen var 100% sikker på at det var en granat! :shock: En voldsomt kraftig en og, den kunne sprenge seg gjennom "så mye" solid stål sa han ene og holdt hendene ca 30 cm fra hverandre. Og vanlig vestlandspraksis er å finne en granat, tro at alt er i orden og neste gang noen graver i hagen finner man ti til. Noen som har metalldetektor til låns? :D
Aiaiai! Kanskje dere blir gode venner med minekommandoen etter hvert dere skal grave litt i hagen? \:D/
Når kjøper du ny sykkel da? Når sesongen begynner på an igjen?
bandit wrote:Det virker som om Freddy er en ekte mc entusiast, og jeg er sikker på at han kommer til å oppgradere til mer kubikk så snart anledningen byr seg. 8)
My blogg: http://mc-forumet.no/viewtopic.php?f=23&t=11917
User avatar
knetrom
Posts: 1318
Joined: 20 Sep 2008 12:02
Location: Bergen

Re: knetrom er MC-løs

Post by knetrom »

Hørte aldri noe fra de minefolka igjen egentlig :-k Dårlig service..

Ny sykkel blir det en eller annen gang, får se på økonomien vs tilgangen på å låne sykler ;)
User avatar
KiM
Posts: 1898
Joined: 02 Jul 2008 19:38
MC: Honda CBR 600F 99mod
Location: Bergen

Re: knetrom er MC-løs

Post by KiM »

Om du kjører Shadow, DR eller Ducati spiller ingen rolle, så lenge du er med på en tur i ny og ne! Så lenge du kan låne shadowen så får du heller bare kaste bort penger på klatring og dykking ;)
ingen KiM, ingen kos
Lord Erik
Posts: 2312
Joined: 09 Mar 2009 08:46

Re: knetrom er MC-løs

Post by Lord Erik »

Og så lenge det blir en Ducati. ;-)
User avatar
knetrom
Posts: 1318
Joined: 20 Sep 2008 12:02
Location: Bergen

Re: knetrom er MC-løs

Post by knetrom »

Jeg kan alltids låne din, Erik :D
Lord Erik
Posts: 2312
Joined: 09 Mar 2009 08:46

Re: knetrom er MC-løs

Post by Lord Erik »

Haha, du kan få kjøpe den og om du vil betale 110.000. ;-) Men du må gjerne prøve den litt neste gang vi er ute.
User avatar
knetrom
Posts: 1318
Joined: 20 Sep 2008 12:02
Location: Bergen

Re: knetrom er MC-løs

Post by knetrom »

Tar deg på ordet på den der! Prøvebiten altså, 110 har jeg ikke råd til :P
Onsløv
Posts: 1100
Joined: 21 Aug 2006 13:19
MC: None
Location: Bærgen

Re: knetrom er MC-løs

Post by Onsløv »

Åssen går det med denne karen då?
Mvh
Kristian
----------
Nå: '10 BMW F800ST
Før:
'01 Ka? Hva sa de? GPZ
'01 Yamaha XJ900 Diversion
'00 Honda NT 650 Deauville
User avatar
knetrom
Posts: 1318
Joined: 20 Sep 2008 12:02
Location: Bergen

Re: knetrom er MC-løs

Post by knetrom »

Her går det bra (svarte jeg 6 mnd etter)! Ser ut som det er et års tid siden jeg var innom her, tiden flyr!

I år har jeg ikke kjørt en eneste meter på motorsykkel faktisk.. Har heller ikke savnet det :-k Men kjenner lysten på sykkel igjen nå altså, så kanskje til neste år :D Har kjøpt leilighet og pusser opp badet for tiden, så pengene strekker som vanlig ikke til akkurat nå, men kanskje til sommeren (når kjøkkenet er ferdig oppusset..)

Hvordan går det med folket da? :D
Lord Erik
Posts: 2312
Joined: 09 Mar 2009 08:46

Re: knetrom er MC-løs

Post by Lord Erik »

Der var du ja! Lurte litt på om vi noen gang kom til å se deg igjen. Ikke at jeg ser den nå akkurat, men du skjønner hva jeg mener. Syntes absolutt du burde satse på å kjøpe en ny sykkel og kjøre et par turer med oss til sommeren 2012. ;-)

Det ble skuffende få turer i år. En del av oss hadde en fabelaktig tur til Odda, men det var omtrent den eneste verdt å snakke noe særlig om.
User avatar
knetrom
Posts: 1318
Joined: 20 Sep 2008 12:02
Location: Bergen

Re: knetrom er MC-løs

Post by knetrom »

Jeg liker best turer i fint vær og i år var det så vidt fint vær i det hele tatt, har nok noe med saken å gjøre.. Odda høres jo bra ut, får ha som mål å bli med på noe sånt i 2012 :D
Post Reply