turboman!

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
User avatar
turboman
Posts: 313
Joined: 16 Jul 2005 15:49
Location: sogn og fjordane

Re: turboman!

Post by turboman »

fått tilbake sykkelen med 34 hk no, ein nedtur var det.. men vart overraska at den ikkje gjekk dårligare... han på verkstedet som monterte det sa at den takla 34 hk ganske greitt, var vist ikkje alle sykler som gjor det. men den hørdest heilt forferdelig ut, som ein 125 kubikkar omtrent når enn ga gass.. var ikkje :evil: lenger. så har eg sett på kjøreklær også, vurderer sterkt alpinestar 2 delt skinndress får ein ganske grei pris på det sidan eg har brukt mykje penger der inne i det siste.
no: Honda cbr 600F 1998 mod
(x) 125ccm daelim daystar 01 mod
(x) 50 ccm yamaha salient 85 mod
User avatar
CBR 600 F3
Posts: 1
Joined: 28 Apr 2009 13:00
MC: Honda CBR 600 F3 97 mod

Re: turboman!

Post by CBR 600 F3 »

Gratulere me kjøpet. Har selv CBR 600 F3, å er godt fornøyd. Er tung motorsykkel da me 75KW i vognkortet. Men det er montert effektannlegg (Vampire står det på pota) som er godkjent. Påregnes ca 5 extra hester da + mer grom lyd. Sist år hva første sesong, men me bare 2000km kjørt.

Kjøpt i Trondheim å kjørt ner te Jørpeland (90 mil ca), men hadde ikke lappen da å satt bakpå. Bakdekket eksploderte føre mål men sykkelen la seg ikke ner. 10 cm lang flenge/hull i siden på dekket. Selger sa dekka hva gode for en sesong til. Kjørte 60 å i slakk venstresving da det skjedde. Ellers ingen skader/feil hitil. Selger hevdet han hva flink å gjorde alt selv, men luftfilter fant jeg ut senere hadde ikke vært skifta på aldri så det. Ska dokk kjøpe ny sykkel, spør hva ti luftfilter hva skifta sist. Worst case så blir motoren ødelagt av slik sløvhet (feil miks luft bensin). Tror selv at ikke alle sykkler hadde holdt balansen i samme situasjon.
User avatar
turboman
Posts: 313
Joined: 16 Jul 2005 15:49
Location: sogn og fjordane

Re: turboman!

Post by turboman »

det er ikkje nokon kjekk opplevelse å punktere vil eg tru, har kjøpt nytt dekk framme og bak, sjølv om eg sikkert kunne kjørt litt meir på dei, men gidd ikkje slite den siste gummien berre for å utsette dekk bytt. syntest sykkelen er ganske grei igrunn... fornøgd... men har ikkje kjørt så mykje med den enda... 2000 km kansje, har vert på jobb ein del i april/mai, og det var da finværet var her. men er berre 3 veker til ferie, så da står nok bilen i ro så lenge det ikkje regner.. er ikkje så kjekt å kjøre sykkel når det regner lenger, med lettsykkel så var det ingen hindring...men har alternativ no, og da bruker eg det :) angåande bilder, så har eg prøvd, men når eg legger dei inn på sida, så blir dei i ein størrelse som ikkje likna grisen... :shock: har ikkje skjønt korleis eg skal minske dei på ein vetig måte... nokon som kan forklare korleis?
no: Honda cbr 600F 1998 mod
(x) 125ccm daelim daystar 01 mod
(x) 50 ccm yamaha salient 85 mod
Post Reply