NoName

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
User avatar
NoName
Posts: 3684
Joined: 23 Apr 2005 10:54
MC: 07 Buell XB12Scg
09 Buell 1125CR

Re: NoName

Post by NoName »

De to nermeste står det vel en del om lenger bak i bloggen. Den borterste er et 621 shovel bygg, som er mere som et prosjekt. 1600ccm motor som er byggd for dragracing. Tunet litt ned nå for å gjøre den mere gatevennelig. Men den kjørte høye 10ere på kvartmila da den ble kjørt drag med ;)
User avatar
NoName
Posts: 3684
Joined: 23 Apr 2005 10:54
MC: 07 Buell XB12Scg
09 Buell 1125CR

Re: NoName

Post by NoName »

Da har jeg så smått begynt å planlegge hjemmekinoen. Det meste av utstyret (audio/video) er bestillt. I morgen skal jeg begynne å klargjøre rommet, dvs rydde!! Ser ikke ut der. Er blitt brukt til lagringsrom, så alt mulig rot står der nå. Så når jeg har fått rydda, så blir det å rive litt lister, og slike ting. Første jeg skal til med er å heve gulvet slik at jeg kan dra kabler gjennom det.
User avatar
KiM
Posts: 1898
Joined: 02 Jul 2008 19:38
MC: Honda CBR 600F 99mod
Location: Bergen

Re: NoName

Post by KiM »

NoName wrote:Da har jeg så smått begynt å planlegge hjemmekinoen. Det meste av urstyret (audio/video) er bestillt. I morgen skal jeg begynne å klargjøre rommet, dvs rydde!! Ser ikke ut der. Er blitt brukt til lagringsrom, så alt mulig rot står der nå. Så når jeg har fått rydda, så blir det å rive litt lister, og slike ting. Første jeg skal til med er å heve gulvet slik at jeg kan dra kabler gjennom det.
Tør jeg be om en utstyrliste? Selv veldig interessert i lydogbilde! \:D/ Du kan ikke kalle det nye utstyret ditt for URstyret allerede. Gi det noen år før du kaller det det ;)
ingen KiM, ingen kos
User avatar
NoName
Posts: 3684
Joined: 23 Apr 2005 10:54
MC: 07 Buell XB12Scg
09 Buell 1125CR

Re: NoName

Post by NoName »

Var en skriveleif der igjen gitt ;)

Tja hva skal jeg si da.. Blir Klipsch høytalere, Sony projektor, Yamaha reciver ++
Har ikke fått noe av det enda, men hvis ikke noe uforutsett skjer så blir det det jeg skal ha.
User avatar
KiM
Posts: 1898
Joined: 02 Jul 2008 19:38
MC: Honda CBR 600F 99mod
Location: Bergen

Re: NoName

Post by KiM »

Du får gi oss noen bilder når du er klar!
ingen KiM, ingen kos
User avatar
NoName
Posts: 3684
Joined: 23 Apr 2005 10:54
MC: 07 Buell XB12Scg
09 Buell 1125CR

Re: NoName

Post by NoName »

Kommer vel noen bilder vil jeg tro. Vertfall når jeg er ferdig (en gang)
Her er vertfall noe av det som er bestillt :)

Image
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: NoName

Post by tshansen »

"Noe" av det?? :shock: Så nå ut som mer enn nok det der hehe..

Noe sir meg at du har for mye penger å rutte med i disse dager! :roll: Du vet at veiavgiftene snart dukker opp sant :lol:
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
KiM
Posts: 1898
Joined: 02 Jul 2008 19:38
MC: Honda CBR 600F 99mod
Location: Bergen

Re: NoName

Post by KiM »

Oi...gått noen høvdinger der gitt! Skal ikke si det jeg tror hvis du ikke vil ha prisen her, men det er noen årsavgifter for å si det sånn :P

To stk rw-12!? Ikke mange som kjører 7.2 i dag, så creds der. Hørt mye bra om RF-82 også, har dog ikke fått hørt de live :? Veldig god erfaring med S550, så der har du gjort et kjempekjøp (eller er det S350 du har kjøpt?). Når det gjelder forsterkeren din, så håper jeg inderlig at det er RX-V3900, for om det er Z7 så snakker jeg ikke med deg mer :lol:
ingen KiM, ingen kos
User avatar
NoName
Posts: 3684
Joined: 23 Apr 2005 10:54
MC: 07 Buell XB12Scg
09 Buell 1125CR

Re: NoName

Post by NoName »

Kom en varebil med fronthøytalerne og subbene i dag. Centeren og bakhøytalerne kommer i posten i morgen.

Her er de sammenlignet med Patosene:
Image

Så nå får de stå der å spille seg litt inn.
User avatar
NoName
Posts: 3684
Joined: 23 Apr 2005 10:54
MC: 07 Buell XB12Scg
09 Buell 1125CR

Re: NoName

Post by NoName »

LordShaft wrote:"Noe" av det?? :shock: Så nå ut som mer enn nok det der hehe..

Noe sir meg at du har for mye penger å rutte med i disse dager! :roll: Du vet at veiavgiftene snart dukker opp sant :lol:
Vel, noen velger å pusse opp bad og kjøkken... Jeg velger ikke det.. ;-)
eneRmiK wrote:Oi...gått noen høvdinger der gitt! Skal ikke si det jeg tror hvis du ikke vil ha prisen her, men det er noen årsavgifter for å si det sånn :P

To stk rw-12!? Ikke mange som kjører 7.2 i dag, så creds der. Hørt mye bra om RF-82 også, har dog ikke fått hørt de live :? Veldig god erfaring med S550, så der har du gjort et kjempekjøp (eller er det S350 du har kjøpt?). Når det gjelder forsterkeren din, så håper jeg inderlig at det er RX-V3900, for om det er Z7 så snakker jeg ikke med deg mer :lol:

Det er RX-V3900 og S350.
Kriston
Posts: 687
Joined: 05 Jan 2009 23:51
MC: Ducati 1198S Corse
Location: Oslo

Re: NoName

Post by Kriston »

Vi valgte dessverre badet! :roll:
Så utrolig bra ut! Blir vel en opplevelse å se på film nå, kan jeg tenke meg.
User avatar
KiM
Posts: 1898
Joined: 02 Jul 2008 19:38
MC: Honda CBR 600F 99mod
Location: Bergen

Re: NoName

Post by KiM »

SKAL ha et dedikert kinorom en gang jeg bygger hus, det er det ingen tvil. Ungene (om de kommer) får dele rom, for pappa skal ha kinorom :P ;-)
ingen KiM, ingen kos
User avatar
NoName
Posts: 3684
Joined: 23 Apr 2005 10:54
MC: 07 Buell XB12Scg
09 Buell 1125CR

Re: NoName

Post by NoName »

Da var centeren og bakhøytalerne kommet. Ser at resten er levert inn på posten, så jeg har det vel om noen dager.
Så nå må jeg få gjort ferdig rommet :)
User avatar
NoName
Posts: 3684
Joined: 23 Apr 2005 10:54
MC: 07 Buell XB12Scg
09 Buell 1125CR

Re: NoName

Post by NoName »

En liten oppdatering kanskje..

Har påbegynt byggingen av hjemmekinoen. Har god tid fremover nå, så dette kommer til å gå radig :)
Tror jeg har fått handlet inn alt jeg trenger, så nå er det bare å hive seg rundt.
Første runde nå blir å legge nytt gulv der jeg også vil trekke det meste av kabler gjennom slik at det blir skjult.

Fikk også fått litt mere blekk for snart 2 uker siden. Til påsken blir den gjort ferdig, dvs bak på armen.

Bildene er tatt bare et par dager etter den ble tatt, så derfor noe rødt. Ser bedre ut nå :)



Image
User avatar
Gorgeous
Posts: 1772
Joined: 06 Feb 2007 20:54
MC: Suzuki DR-Z 400 SM
Location: Her

Re: NoName

Post by Gorgeous »

Najs tattis!! Skal ta noen nye selv nå.. Leter etter noen FLINKE! Hehe
Team PINK
Image
Jeg liker bare ting hvis de er rooooosaaa <3
Post Reply