Tore^NSR

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
Tore^NSR
Posts: 1467
Joined: 17 May 2005 21:19

Post by Tore^NSR »

Sykkelen ble solgt for 15 000, i perfekt stand, uten frontkåpe da :lol:

BomBom, vi er på klassetur :D Jeg trekker tilbake det jeg sa om at bergen er dyrt, det koster jo bare 35 for en rullekebab :shock: I kopervik koster det 70 for den billigste :?

Nå er jeg forelsket i bergen, vurderer seriøst å flytte hit en gang.
Last edited by Tore^NSR on 02 Jul 2014 12:27, edited 1 time in total.
Tore^NSR
Posts: 1467
Joined: 17 May 2005 21:19

Post by Tore^NSR »

Må fortelle litt om hva som skjedde på skolen i dag :lol:
Last edited by Tore^NSR on 02 Jul 2014 12:27, edited 1 time in total.
User avatar
Mantis
Posts: 4226
Joined: 30 Jul 2006 02:16
MC: Aprilia RS250 (I wish!)
Location: Ã…lesund

Post by Mantis »

Kult bilde!
Sinnsykt fet vinkel på det, var skikkelig glød i bildet. Jeg aner at det der bildet er tatt med en av nikon`s D kameraer?
En i klassen har et sånnt et, blir kule bilder uansett hva du tar bilde av, helt sinnykt fokus og glød i bildet :)

Skal ha meg sånnt kamera, men har ikke 50.000,- å punge ut for et kamera akurat nå. Eller huset koster jo ikke 50k da, men er 25.000,- for det jeg vil ha tror jeg, her er det linser og blitser som koster :)

- Sykkelen din:
Frontkåpe skaffes jo billig på pm-salg. Men men, var vel en lykkelig eier der tenker jeg :)
Image
- BMW E39 M-tech
- VW polo`97 1.6 [For kjedelig]
- Derbi GPR`05. Blodtrimma Jævel [Solgt]
- Pocketbike 80cc [Død]
Tore^NSR
Posts: 1467
Joined: 17 May 2005 21:19

Post by Tore^NSR »

Takk mathiazz :)

I dag hadde jeg bilen min på EU kontroll :roll: Åtte 2`er feil og 1 ener feil :lol: :cry:

Den blir nok skrapet i løpet av uken :lol: Hvis noen skal selge en bil til rundt 30 000 så si fra! Helst i nærheten av karmøy da.
FV
Posts: 2332
Joined: 27 Feb 2007 19:05
Location: Karmøy

Post by FV »

Peugeot 405 Mi16 til salgs. 2 liter, 16V, 143 hk. EU-ok april 2007. Bilde kan sendes på mail. Du må kjøre helt til Vea for å hente den da :? 30 000 og den er din. Trenger ikke bil lenger, for jeg har sykkel :D
Tore^NSR
Posts: 1467
Joined: 17 May 2005 21:19

Post by Tore^NSR »

Heeelt til Vea? :shock: :lol: Send bilder du :) Bilen min må knakkes innen mai eller EU godkjennes så det haster med å finne en løsning :? Hvordan er forsikringen på bilen?
FV
Posts: 2332
Joined: 27 Feb 2007 19:05
Location: Karmøy

Post by FV »

Nå har jeg lagt deg til på MSN, men stikker å trener, så kan hende jeg ikke svarer. Men om det haster å vite forsikringen, så kan jeg vel si at den er litt dyr i forhold til Polo'en :P Jeg betalte 8000 med kun ansvar da jeg var 18 år, med 20% startbonus. Dette var i mitt navn. Jeg betaler vel rundt 6000 nå tror jeg. Om du har foreldre som er villige til å ta den i sitt navn, blir det nok ikke noe problem å få en forsikring på rundt 3000. Er ikke vits i med mer enn ansvar på en så "gammel" bil likevel.
Tore^NSR
Posts: 1467
Joined: 17 May 2005 21:19

Post by Tore^NSR »

Jeg betaler nesten 6000 på poloen min :shock: Da står den i mitt navn, men er forsikret på faren min.
FV
Posts: 2332
Joined: 27 Feb 2007 19:05
Location: Karmøy

Post by FV »

Med bare ansvar? Da bør du skifte selskap :wink:

Komme deg på MSN da gutt, så vi får diskutert litt bil!
Tore^NSR
Posts: 1467
Joined: 17 May 2005 21:19

Post by Tore^NSR »

Siden jeg ikke har noe sykkel å skru på lenger så er det bilen min som har fått gjennomgått i det siste :shock: Etter en liten tur på EU kontroll så ville ikke de mennene der nede "godkjenne" bilen min av en eller annen merklig grunn :-k

Okey, bilen hadde noen "småfeil"...Men sånt skal det også være på en gammel sportsbil 8)

Hva er så de "småfeilene"? joda, mer enn 25% rust på bremseskivene,løs frampotte,løse ledninger i "cockpiten" og i motorrom,svekket bremserør på grunn av rust,mer enn 30% forskjell på bremsekraften på hjulene på samme aksling,demperen bak leker, bremsene henger, et gåent hjullager, feil innstilte nærlys og en gåen bærekule 8) :lol:

Så etter noen kvelder i garagsjen har bilen blitt oppgradert med spesiallagde dempere bak, håndlaget eksosanlegg,nye plugger, nye bremseklosser og skivebremser fremme :lol:

Underveis måtte jeg frem med trykkluft verktøy,sveiseapparat, blåselampe, skjærebrenner og viktigst av alt...slegge!

:lol:
Tore^NSR
Posts: 1467
Joined: 17 May 2005 21:19

Re: Tore^NSR

Post by Tore^NSR »

Etter nesten 6 månder med kickboxing så er tiden endeligt kommet for gradering :D Neste uke gjelder det :) Vil anbefale elle som vil komme i form å begynne med kickboxing, utrolig bra trening samtidig som det er veldig morsomt \:D/
FV
Posts: 2332
Joined: 27 Feb 2007 19:05
Location: Karmøy

Re: Tore^NSR

Post by FV »

Synes du bør få litt flere bilder i bloggen din jeg, Tore. Litt sånn der du har Polo'en med deg på østre sida, i solnedgangen. Helst med fruen på panseret. Blogg uten bilder er verdiløst ;)
Tore^NSR
Posts: 1467
Joined: 17 May 2005 21:19

Re: Tore^NSR

Post by Tore^NSR »

Nye bilder av bilen ligger i bil topicen ;-)
Endeligt er jeg ferdig med en laaaang helg :) Jeg skulle egentlig jobbe fra 9 til 3 fra lørdag til søndag, men sjefen ringte klokken 6 å sa at jeg måtte komme meg ned med en gang, ikke nok med det men jeg fikk også en ekstra jobb som vakt ved telte på festplassen...fra 3 til 8 :roll: Men betalingen var grei da, 500 spenn og....et bilde sier mer enn 1000 ord
Image
Skål! :smt030
User avatar
Gorgeous
Posts: 1772
Joined: 06 Feb 2007 20:54
MC: Suzuki DR-Z 400 SM
Location: Her

Re:

Post by Gorgeous »

Tore^NSR wrote:
Okey, bilen hadde noen "småfeil"...Men sånt skal det også være på en gammel sportsbil 8)

Hva er så de "småfeilene"? joda, mer enn 25% rust på bremseskivene,løs frampotte,løse ledninger i "cockpiten" og i motorrom,svekket bremserør på grunn av rust,mer enn 30% forskjell på bremsekraften på hjulene på samme aksling,demperen bak leker, bremsene henger, et gåent hjullager, feil innstilte nærlys og en gåen bærekule 8) :lol:

Så etter noen kvelder i garagsjen har bilen blitt oppgradert med spesiallagde dempere bak, håndlaget eksosanlegg,nye plugger, nye bremseklosser og skivebremser fremme :lol:

Underveis måtte jeg frem med trykkluft verktøy,sveiseapparat, blåselampe, skjærebrenner og viktigst av alt...slegge!

:lol:
Hehe stakar bilen :lol: Godt den ble frisk da :D Du kan jo ikke vrake en så fin bil? Selv har jeg en 78 mod. golf 1 :D
Team PINK
Image
Jeg liker bare ting hvis de er rooooosaaa <3
Tore^NSR
Posts: 1467
Joined: 17 May 2005 21:19

Re: Tore^NSR

Post by Tore^NSR »

Vrake den? :shock: Kommer ikke på tale [-X Likte spesielt godt fargen på Golfen din Gorgeous :D
Post Reply