SS-R

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
Post Reply
User avatar
SS-R
Posts: 102
Joined: 17 Jul 2005 22:34
Location: Trondheim

SS-R

Post by SS-R »

Hei alle sammen.

Så det er her man skriver litt om seg selv da.
Jeg er pr,dags dato 34 år. Har vert motorsykkelinnterisert så lenge jeg kan huske. Det startet vel med å skru i stykker mopeden til min eldre bror.
Kjører til vanlig en custom hd elektra glide evo 91 mod, som nok har mer street fighter preg. bussen er borte.
Har altid vert fasinert av extrembygg g da spess innen drag stilen. (Arlen Ness)
Har kjørt hillklimbing siden 97 tror jeg det var. og driver i disse tider med prototype sykkel nr 3
For meg er byggingen mye av gleden. og synes det er mer spennende når man lager så mye som mulig selv. i hvertfall rammer, baksving og en og annen finuligheten osv.
Er biloppretter og har vel lært mye av faget der.
Typisk meg er vel flere ideer enn tid og mulighet (økonomi) Men tanken er å få stablet en supergas drag bike på hjul om ett års tid. (eller året etter) Og da selvfølgelig en KAVASAKI.
Man kjører jo ikke traktor på stripa. rett verktøy til rett jobb.

Jeg er nok ikke noe oppslagsverk men har gjort mye og har meninger om mangt. stort sett med litt teoretisk begrunnelse.

Vi jabbes
SS-R
Last edited by SS-R on 23 Aug 2005 20:20, edited 1 time in total.
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Velkommen skal du være ja :)

Artig at det titter frem litt fler hillclimbere her, så får han Adonizen litt selskap også vettu hehe. Sikkert dritrå sport dere driver på med, så lykke til videre med byggingen :wink:
mil0
Posts: 410
Joined: 26 Apr 2005 14:10
Location: Rogaland - Karmøy
Contact:

Post by mil0 »

velkommen til forumet ja ! 8)
Heftige saker du holder på med. Tøft!
Yamaha Neos -

X
Rieju RS2 Matrix 2003
Rieju RS2 Matrix 2005
User avatar
NoName
Posts: 3684
Joined: 23 Apr 2005 10:54
MC: 07 Buell XB12Scg
09 Buell 1125CR

Post by NoName »

Ja velkomme hit. Bra det er flere som kjører HåDe.. 8)
User avatar
vega
Posts: 579
Joined: 08 May 2005 19:35
Location: Tr.heim

Post by vega »

vælkømin ska du værra te forumet sjø 8)
Do i look like a fucking people person?
HD 1340 softail "custom"
har hørt at passiv røyking er farlig så jeg er sunn å røyker som F...
Ragnhild
Posts: 5368
Joined: 01 May 2005 18:01
MC: BMW R1200GS Adventure
Location: Ikke kjør fortere enn skytsengelen din flyr

Post by Ragnhild »

Bra, da er det enda en jeg kan plage med dumme spørsmål om MC'ens indre liv :roll: :wink:
Image
Ørkendyret kjørte i 2007: 19.820 km, 2008: 22.000 km, 2009: 18.300 km
Er vanligvis å treffe på MCsidens forum
User avatar
SS-R
Posts: 102
Joined: 17 Jul 2005 22:34
Location: Trondheim

Post by SS-R »

Ragnhild61 wrote:Bra, da er det enda en jeg kan plage med dumme spørsmål om MC'ens indre liv :roll: :wink:
Ikke noe problem det nei :D
User avatar
SS-R
Posts: 102
Joined: 17 Jul 2005 22:34
Location: Trondheim

Post by SS-R »

Ups.. :twisted: Da er det snart sommer ferie. Drar en snar tur på to uker til bulgaria, billig land mer til deler til vinteren :P
På lista står Nos til store og små, og et objekt som skal få æren av å bli en super gas drag bike. har sett for meg et realt utgangs punkt. zx6r bane sykkel. rimelige sykler, så er det bare å sette inn noe som tar en fort av sted, som en reodor ville sagt det. men men, har begynt slike prosjekter før uten å komme i land så vi får se. Det klør ivertfall i fingrene. blir vel litt testing av den nye hilclimberen når jeg kommer hjem. Blir en real høst tror jeg.

Fortsatt god sommer.

SS-R :twisted:
User avatar
vega
Posts: 579
Joined: 08 May 2005 19:35
Location: Tr.heim

Post by vega »

tenkte å si fest med måte å ikke gjør noe som jeg ikke ville ha gjort...... men jeg er ikke den rette til å si det 8) party on dude :twisted:
Do i look like a fucking people person?
HD 1340 softail "custom"
har hørt at passiv røyking er farlig så jeg er sunn å røyker som F...
User avatar
SS-R
Posts: 102
Joined: 17 Jul 2005 22:34
Location: Trondheim

Post by SS-R »

Hei hei alle sammen.

Da var ferien ved svarte havet over og planene for vinteren begynner å krible i kroppen.
Planen er å få pusset opp elektraen med ny kool lakk og lett mer finisch en tidligere.
Og så er jo hilclimberen snart ferdig så da må jeg ha et nytt prosjekt på gang. Drømmen om en drag bike må vel startes på. Så arbeidet med å tegne og konstruere en ramme er i gang. vill jo bygge mest mulig selv jeg. og så blir det kansje en junior dragster til min datter.

Etter som dette er lav kost prosjekter for meg som jeg tar over tid så bare skriv om dere har noen deler til salgs. Har en del men kan egentlig tenke meg en del andre ting. Trenger felger med akslinger, front ja bare skriv om noen har noen småing liggenes så blir jeg kjempe glad.

deler til moped og 100 cc er også ønskelig da datteren selvfølgelig må ha en junior sykkel. motor opp til 125cc av merket kava selvfølgelig.

SS-R
User avatar
SS-R
Posts: 102
Joined: 17 Jul 2005 22:34
Location: Trondheim

Post by SS-R »

Da brummet det i verktøyet. Oppstarten gikk greit til slutt. Sitter her og er rusa på startgass og god gammel oktan brus i kroppen.
Tror det må bli en runde i bakken neste helg.

:twisted:
User avatar
vega
Posts: 579
Joined: 08 May 2005 19:35
Location: Tr.heim

Post by vega »

tenkte dere på karros tålte løsemiddler? uansett så berget vi jo både hud å hår de gangene han skjøt til he he bra jeg ikke festet hardt på lørdag for ellers har du nok mått bruke spett for å få meg til å slippe kloretaket på lysarmaturet i taket nede på karros, høye lyder dagen derpå ikke bra :roll:
Do i look like a fucking people person?
HD 1340 softail "custom"
har hørt at passiv røyking er farlig så jeg er sunn å røyker som F...
User avatar
SS-R
Posts: 102
Joined: 17 Jul 2005 22:34
Location: Trondheim

Post by SS-R »

Da er helgen her og sykkelen ble race reddy :D Og alt er klart til i morgen. 2 år siden sist nå så dette blir spennende.
SS-R
....................................................................
Street freak fra Trondheim.
På gata: HD Elektra glide Street sled.
I bakken: ZXR 750R Proto bike mk3 Hillclimber
I hode: Funny/pro stock drag bike til ET klassen
.....................................................................
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Post by Desmo »

.....eeeeeh? Var den så godt "brukt", at det tok to år å få den klar? :shock:
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Værre en den jeg solgte nettopp da :lol:
Post Reply