Derbi GPR fulleffekt?

Prat om lett MC.
Gixxerman

Post by Gixxerman »

K&N filter ;) Uttales KN-filter...
Tore^NSR
Posts: 1467
Joined: 17 May 2005 21:19

Post by Tore^NSR »

Ja jeg vet det,men jeg har klippet ut det som står i hermetegnet fra et innlegg av "Honda-Spirit" :wink:
simms15
Posts: 44
Joined: 17 May 2006 18:24

sikring

Post by simms15 »

hørt at man bare bytter en sikring som koster 10 kr, til 15 amper.. så er den fullefekt;) er det ikke 26 a?
Eike_Oak
Posts: 1236
Joined: 27 Apr 2005 20:31

Re: sikring

Post by Eike_Oak »

simms15 wrote:hørt at man bare bytter en sikring som koster 10 kr, til 15 amper.. så er den fullefekt;) er det ikke 26 a?
Man bytter den ikke ut, man bare setter i en 16A (?) sikring der som det mangler en.

Men den er fremdeles ikke fulleffekt
- Skyt her -
TDK
Posts: 1098
Joined: 26 Apr 2005 15:55
Location: Asker

Re: sikring

Post by TDK »

Eike_Oak wrote:
simms15 wrote:hørt at man bare bytter en sikring som koster 10 kr, til 15 amper.. så er den fullefekt;) er det ikke 26 a?
Man bytter den ikke ut, man bare setter i en 16A (?) sikring der som det mangler en.

Men den er fremdeles ikke fulleffekt
Hva må til for at den skal bli fulleffekt da?
Regner med at du vet at fulleffekt betyr slik den er levert fra fabrikken uten plomberinger.
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
Eike_Oak
Posts: 1236
Joined: 27 Apr 2005 20:31

Post by Eike_Oak »

Mener å huske at det var enten en eksosplombe eller innsugsplombe

Om ikke begge deler
- Skyt her -
User avatar
Mantis
Posts: 4226
Joined: 30 Jul 2006 02:16
MC: Aprilia RS250 (I wish!)
Location: Ã…lesund

Post by Mantis »

Vil IKKE anbefale deg å kjøpe en Derbi.
Så mye feil og mangler på en sykkel? skal ikke gå ann!

Sprekker her og der, elektroniske fucker seg opp, og tror meg du vil aldri klare å starte den på el-start etter 3måneder. For etter tre måneder alle ledninger og alt spist opp :(
Image
- BMW E39 M-tech
- VW polo`97 1.6 [For kjedelig]
- Derbi GPR`05. Blodtrimma Jævel [Solgt]
- Pocketbike 80cc [Død]
TDK
Posts: 1098
Joined: 26 Apr 2005 15:55
Location: Asker

Post by TDK »

Eike_Oak wrote:Mener å huske at det var enten en eksosplombe eller innsugsplombe

Om ikke begge deler
Det er en Minarelli 125cc totaktsmotor. Samme som i DT modellene til Yamaha. Det er ingen plomberinger hverken i innsug eller i eksosen.
Det eneste er denne sikringen som gjør at eksosventilen åpner skikkelig samt katalysator i potta. Men FP er faktisk med katalysator, siden FP versjonen også leveres med katalysator.
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
Snooze
Posts: 35
Joined: 27 Jul 2009 01:23
MC: Honda CBR 125R.
Location: Førde

Re: Derbi GPR fulleffekt?

Post by Snooze »

gpr 125 får lett 35 Hester da!!! 8)

min Gpr har 35hk med ventilhetter og rimtape! :))

min meining er at det er 28hk max på en Dderbi gpr 125 :)
correct me if im wrong :)
I Dont Care About Bikez In The Past, There Is A Reason They Didnt Make It To My Future<3
User avatar
jaantoore
Posts: 117
Joined: 25 Feb 2010 21:59
MC: Aprilia RS 125, 03 SBK
Location: Eide på Nordmøre

Re: Derbi GPR fulleffekt?

Post by jaantoore »

Maks? Hva legger du i det? større sylinder osv da eller?
Post Reply