Trenger et shark anlegg til miton min.

Prat om lett MC.
Post Reply
User avatar
mito2001
Posts: 27
Joined: 01 May 2005 21:58
Location: namsos

Trenger et shark anlegg til miton min.

Post by mito2001 »

vet at det har vært mange slike poster på mp men jeg spør desperat etter hjelp.... trenger et shark anlegg til miton min... er helt desperat.. snakka med forhandler idag... 1mnd ventetid ifra lager i tyskland :evil:
er det noen som kan hjelpe meg :?:
racing de mito og trives med d:P
User avatar
Kriz
Posts: 2305
Joined: 26 Apr 2005 17:03
Location: Gjøvik
Contact:

Post by Kriz »

emnetitel... og du får høre med crash.no ellers så kan det hende 50cc.nl har det
Axxeman
Posts: 424
Joined: 30 Apr 2005 17:55
Location: Tromsø

Post by Axxeman »

Haha det står til og med at man ikke skal skrive hjelp som tittel
jaja, sry men kan ikke hjelpe deg med anlegget
Het Porsche på NMCF
Medlem nr. 100
User avatar
mito2001
Posts: 27
Joined: 01 May 2005 21:58
Location: namsos

Post by mito2001 »

sorry, for den.. var ikke meninga å bryte regler el. noe sånt men er som sagt desperat.. så er det noen som har el. kan skaffe ville jeg vært evig takknemmelig...
racing de mito og trives med d:P
User avatar
Cartman
Posts: 814
Joined: 23 Apr 2005 14:21
Location: Stavanger

Post by Cartman »

Endret emnetittelen for deg denne gangen mito2001. Husk at "hjelp" nok ikke gir folk et bedre ønske om å hjelpe deg, i verste fall kan du risikere at den ene personen som kanskje kan hjelpe ikke leser tråden fordi han/hun ikke vet hva emnet handler om. Bedre lykke neste gang du skal lage en tittel, og lykke til i jakten (kjipt med lang ventetid, ville tatt en telefon til noen av nettbutikkene/lagrene på andre siden av fjorden (ju spik inglisj?), de kan kanskje hjelpe deg kjappere)
Wright
Posts: 360
Joined: 07 May 2005 20:39
MC: Ducati 748 Bip 2002 modell Troy Bayliss
Location: Egersund , Rogaland

Post by Wright »

Shark er rette potta!

http://www.mad-motorrad.de send en mail til dem, bestilte mye derfra i min gamle mito tid..... de har alt tenkelig. når du først er i gang få hjem ny cdi og 35mm mikuni ;)
Post Reply