Klipping av skilt uten bevis

Prat om moped & scooter.
User avatar
Kriz
Posts: 2305
Joined: 26 Apr 2005 17:03
Location: Gjøvik
Contact:

Post by Kriz »

TDK åssen snakker du med noen som prøver å kjøre på deg?
rmxråner
Posts: 178
Joined: 28 Apr 2005 12:11
Location: Negerland

Post by rmxrÃ¥ner »

Kriz wrote:
TDK wrote:
rmxråner wrote: Tænkt me berre ja.....
en mopedist anmelde ikkje en anna mopedist vøttø.
Tja, jeg har ikke noe imot og andmelde en mopedist, som jeg ikke føler at burde ferdes i trafikken.... Hvis en person gjør at jeg føler meg veldig utrygg i trafikken pga. vedkommendes kjøreferdigheter, eller mangel på respekt for trafikken og regler ville jeg gjerne andmeldt han. Først etter å ha snakket med personen selvfølgelig, og etter gjentatte advarsler om forbedring....
Var jo noen som prøvde å få kontakt med fyren men han ga bare mer på og holdt på å kjøre på dem... også hadde han ei jente på 12-13 år uten hjelm bakpå
viss du virkeli vill klara du å stopp hanj, men du lika å annmeld folk fårstår e...
ka kan du egentli vætta om kjøreferdighetan hans da?
kanskje han va dritgo te å kjør!
IGNiTiON
Posts: 194
Joined: 28 Apr 2005 15:52

Post by IGNiTiON »

Jeppjepp!
Da slutta vi fred?
Men ka va egentlig temaet på tråden??
:)
bla
User avatar
HÃ¥vi
Posts: 405
Joined: 26 Apr 2005 08:00
Location: Sandnes

Post by HÃ¥vi »

politi som klipper mopeder :p
User avatar
Kriz
Posts: 2305
Joined: 26 Apr 2005 17:03
Location: Gjøvik
Contact:

Post by Kriz »

Kan jo hende han var en jævla erfaren kjører med nm plass i cross og motogp, men skal jeg liksom dytte han og jenta ned da? da hadde det sikkert ikke blitt slåssing eller noe sånt..?

Edit: Ja er nok spam nå
Last edited by Kriz on 28 Apr 2005 19:26, edited 1 time in total.
rmxråner
Posts: 178
Joined: 28 Apr 2005 12:11
Location: Negerland

Post by rmxrÃ¥ner »

rmxråner wrote:
Kriz wrote:
TDK wrote: Tja, jeg har ikke noe imot og andmelde en mopedist, som jeg ikke føler at burde ferdes i trafikken.... Hvis en person gjør at jeg føler meg veldig utrygg i trafikken pga. vedkommendes kjøreferdigheter, eller mangel på respekt for trafikken og regler ville jeg gjerne andmeldt han. Først etter å ha snakket med personen selvfølgelig, og etter gjentatte advarsler om forbedring....
Var jo noen som prøvde å få kontakt med fyren men han ga bare mer på og holdt på å kjøre på dem... også hadde han ei jente på 12-13 år uten hjelm bakpå
viss du virkeli vill klara du å stopp hanj.
no slutta vi fred her.
gidda ikkje krangel med en som e besatt av å anmeld
TDK
Posts: 1098
Joined: 26 Apr 2005 15:55
Location: Asker

Post by TDK »

Kriz wrote:TDK åssen snakker du med noen som prøver å kjøre på deg?
Beklager, jeg forsto ikke helt situasjonen. Jeg trodde vedkommende var en du kjente. Hvis du har skiltnummeret hans, men ikke aner hvem han er kan du vel vurdere en andmeldelse for uvettig og ulovelig kjøring.
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
User avatar
Kriz
Posts: 2305
Joined: 26 Apr 2005 17:03
Location: Gjøvik
Contact:

Post by Kriz »

Hadde jeg kjent han så kunne jeg nok ha dytte han av :)
Eike_Oak
Posts: 1236
Joined: 27 Apr 2005 20:31

Post by Eike_Oak »

Kan vel ikke være så gale å få skilta klippet på den måten... Tenk når man vinner over purken på dems hjemmebane, what a feeling! :P
- Skyt her -
rmxråner
Posts: 178
Joined: 28 Apr 2005 12:11
Location: Negerland

Post by rmxrÃ¥ner »

Kriz wrote:Bare en gang, og han kjørte uten lys, med to stk og holdt på å kjøre på noen flere ganger... Og jeg er mopedist selv, er ikke enig i 45 greia man skal ikke overtrimme heller...
litjvaksin på godt norsk :wink:
IGNiTiON
Posts: 194
Joined: 28 Apr 2005 15:52

Post by IGNiTiON »

rmxråner wrote:
Kriz wrote:Bare en gang, og han kjørte uten lys, med to stk og holdt på å kjøre på noen flere ganger... Og jeg er mopedist selv, er ikke enig i 45 greia man skal ikke overtrimme heller...
litjvaksin på godt norsk :wink:
d går d nå å an å kall d!
bla
Axxeman
Posts: 424
Joined: 30 Apr 2005 17:55
Location: Tromsø

Post by Axxeman »

tilbake til topic:
nei tviler at de har lov å bare klippe av skiltene uten at den engang har vært starta!
og da må man huske på at de ikke har lov å prøve den uten din tillatelse! Bortsett fra på tralla da.
Het Porsche på NMCF
Medlem nr. 100
User avatar
Andy03
Posts: 35
Joined: 02 May 2005 19:45
Location: Oslo

Post by Andy03 »

Hvem er det som vil ødelegge hele ungdommens drøm! det kan ikke jeg skjønne!! Hvem faen er det som blir politi som skal ta unger som bare vil ha sykkelen sin som andre ungdommer har i andre land!!
I tyskland f.eks kjører man uten plomba og med 2 stk på.
Norge er et jævla mongoland med baby-regler.
Det er ikke for ingenting at vi gjennomsnitlig har de laveste fartsgrensene i Europa. tvi tvi..;)
rmxråner
Posts: 178
Joined: 28 Apr 2005 12:11
Location: Negerland

Post by rmxrÃ¥ner »

Andy03 wrote:Hvem er det som vil ødelegge hele ungdommens drøm! det kan ikke jeg skjønne!! Hvem faen er det som blir politi som skal ta unger som bare vil ha sykkelen sin som andre ungdommer har i andre land!!
I tyskland f.eks kjører man uten plomba og med 2 stk på.
Norge er et jævla mongoland med baby-regler.
Det er ikke for ingenting at vi gjennomsnitlig har de laveste fartsgrensene i Europa. tvi tvi..;)
enig med deg når de gjelder reglene,
Men har du penger til de kan du liksom "kjøpe deg fri" fra 45 helvette ved å ta lett mc lappen, hva er logikken i det?
Jeg syns att de kunne forbedra opplæringa til mopedserfikat og slutta med å plombere mopedene.
User avatar
Kriz
Posts: 2305
Joined: 26 Apr 2005 17:03
Location: Gjøvik
Contact:

Post by Kriz »

Kan liksegodt dritte i ped lappen og bare ha lett mcer, 50ccm letmcer (uplomba peder)
Post Reply