Tms Deler

Prat om moped & scooter.
Post Reply
j_lo1992
Posts: 2
Joined: 22 Mar 2011 10:23
MC: tms clasik 09

Tms Deler

Post by j_lo1992 »

Hejsann. '
I sommer bestille jeg deler fra trendimport.no for ca 3000 kr. jeg fikk halvparten og den ene delen for 700.- den passet ikke. de hadde altså sendt feil del. Jeg ringte og de sa at jeg skulle ta bilde på den riktige delen (side deksel) så skulle de sende den riktige som de da hadde fått inn på lager. det gikk 1 mnd og jeg fikk aldri noenting. så jeg skulle ringe. da får jeg vite at de har lagt ned. I tillegg til det tok det ca 3 mnd å få det første vi hadde bestilt. de sendte aldri varene før vi ringte i mnd 3 og sa at vi kom til å anmelde de hvis de ikke sendte delene. Vell, vi prøvde å ringe trendimport Sverige for å få bestill deler der. 1 uke etter så la de også ned. ikke fikk jeg noe fra de heller og masse penger har jeg brukt som jeg allotria fått noe for. jeg har sleti mye med de nå og er rimelig lei og det er veldig bra at de har lagt ned så ikke flere går på samme smellen. MEN.

Da er mitt spm. er det noen som veit om en side eller et sted der jeg kan få tak i side deksel til Tms classik 09? har lett men ikke funnet noe enda.

HJELP :D

-Jennifer
bilsent
Posts: 3
Joined: 25 Mar 2011 14:26
MC: TMS ALLE

Re: Tms Deler

Post by bilsent »

Hei

Bilsenteret as på Rud i Bærum.
Har det meste av deler til TMS
Deler og verksted

post@bil-senteret.as
Post Reply