Suzuki FZ reperasjon

Prat om moped & scooter.
Post Reply
ChopperBoy
Posts: 21
Joined: 19 Nov 2006 23:57
MC: Suzuki FZ, 1995 mod.
Kawasaki Eliminator EN 125, 2000 Mod (For tida parkert pga oljetrøbbel)
Location: Bergen

Suzuki FZ reperasjon

Post by ChopperBoy »

Hei!

Har ein Suzuki FZ, men den har ikkje oljepumpe, så eg har blanda olje i bensinen. Dette har gått greit, men hadde på skjermen i vinter, i tilleg til ein plastpose, slik at snø og regn ikkje skulle sprute inn i motoren å danne ei dampsky kvar gong eg stoppa. Dette var ikkje så lurt. På lengre turar, ca ei mil, gjekk motoren varm, og stoppa, utan at eg tok hintet. Dermed, trur eg, den har skjært seg. Den vil i alle fall ikkje starte.

Spørsmålet er, er dette komplisert å fikse på eigenhand, og kva delar treng ein? Tok ein titt på Mc-deler.no, men der var mange ulike stempel og slikt, og er ikkje sikker på kva type som er standard.

Hjelp taes imot med takk ;)
Four wheels move the body, Two wheels move the soul...
User avatar
knetrom
Posts: 1318
Joined: 20 Sep 2008 12:02
Location: Bergen

Re: Suzuki FZ reperasjon

Post by knetrom »

Det første du gjør er å ta av sylinderen og ser om den faktisk er varmskjært, så tar du det derfra :)

Det er lett å bytte stempel og evt sylinder om det trengs
ChopperBoy
Posts: 21
Joined: 19 Nov 2006 23:57
MC: Suzuki FZ, 1995 mod.
Kawasaki Eliminator EN 125, 2000 Mod (For tida parkert pga oljetrøbbel)
Location: Bergen

Re: Suzuki FZ reperasjon

Post by ChopperBoy »

Fikk start på mopeden igjen i dag! Litt ulydar, men høyrest ok ut. Har hatt i ein god del olje, og lyden er mykje mørkare og ikkje så skarp som den var. Har også tatt av plastposen. Dette fører definnitivt til at motoren ikkje vert så varm, sidan den dør ut om eg ikkje har på choken når eg stoppar i lyskryss på korte turar, noko den ikkje gjorde med posen på.

Men, bør eg unngå dei lange turane, eller skal dette gå greit om eg har i nok olje og køyrer uten posen på?
Four wheels move the body, Two wheels move the soul...
Trond_V
Posts: 784
Joined: 07 Apr 2008 23:24
MC: 23' BMW F750GS
20' Honda CB650R
18' Suzuki SV 650
12' Yamaha FZ8-S
15' Yamaha MT-07
07' Yamaha FZ6
01' Suzuki Bandit 600

Re: Suzuki FZ reperasjon

Post by Trond_V »

Dersom du har tilstrekkelig med 2-takt olje i bensinen, kjører med vindskjerm, eller hva jeg nå skal kalle den, så skal det gå helt fint.

Hadde tatt av topp og sylinder for å sjekke tilstanden. For å unngå å gjøre vondt verre liksom. Dersom motor er varmskjært, så kan du være så heldig at du slipper med litt honing av sylinder og et par nye stemperinger. Bedre det enn å stole på flaksen.

Veldig enkelt å skru på FZ. Hatt en selv da jeg var 13-16 :P
ChopperBoy
Posts: 21
Joined: 19 Nov 2006 23:57
MC: Suzuki FZ, 1995 mod.
Kawasaki Eliminator EN 125, 2000 Mod (For tida parkert pga oljetrøbbel)
Location: Bergen

Re: Suzuki FZ reperasjon

Post by ChopperBoy »

Har tatt ein liten prøvetur til byn å tilbake, slik motorn vart varm, og den går heilt greit. Men der er nokre ulydar, trur eg, og den har ikkje samme toppfart som før. Har hatt i 1-2 Dl med olje, på ein 2, 5 liters tank. Blandar ca 3 dl i ei 10 liters kanne, som utgjer 3 % sann ca, noko eg fikk vite av den forrige eigaren.

Har lagt ut ein video av mopeden på tomgang, men er ikkje sikker på om det er mogeleg å høyre noko vesentlig ut av den. Syntes sjølv å høyre ein slags surring frå motoren, særleg på høgt turtall.

Four wheels move the body, Two wheels move the soul...
User avatar
lomsdal
Posts: 8
Joined: 24 May 2009 20:42
MC: -Yamaha XJ 600
-Suzuki FZ 50, feteste moped i verden!!!

Re: Suzuki FZ reperasjon

Post by lomsdal »

jeg hadde helt klart gjort som knetrom anbefaler!! ta av topplokk og sylinder og sjekk tingenes tilstand. kan hende en av de to stempelringene er knukket eller noe lignende. tar maks 1 time første gang du gjør det, pis åff kæik
Ække den skarpeste ugla i skogen!
ChopperBoy
Posts: 21
Joined: 19 Nov 2006 23:57
MC: Suzuki FZ, 1995 mod.
Kawasaki Eliminator EN 125, 2000 Mod (For tida parkert pga oljetrøbbel)
Location: Bergen

Re: Suzuki FZ reperasjon

Post by ChopperBoy »

Ok...har aldri gjort det, men skal vel gå...de viktigaste er vel at det ikkje kjem noko grus eller dritt inn i motoren når eg opnar opp...
Four wheels move the body, Two wheels move the soul...
User avatar
knetrom
Posts: 1318
Joined: 20 Sep 2008 12:02
Location: Bergen

Re: Suzuki FZ reperasjon

Post by knetrom »

Ja, og skal du ta av stempelet må du ikke miste nedi låseringen. Det du gjør er å legge en ren fille e.l. rundt veivstaken når du tar av sylinderen.
Post Reply