Moped til 15.000, noen annbefalinger? :)

Prat om moped & scooter.
Post Reply
sondresvingen
Posts: 1
Joined: 14 Sep 2009 22:44
MC: har ikke sykkel yet ;(

Moped til 15.000, noen annbefalinger? :)

Post by sondresvingen »

Hei!
Jeg holder på å ta mopedlappen nå, er veldig i tvil hva jeg skal kjøre.
Jeg vil helst ha en crosser til ca 15.000 kr.
Jeg vil ha en skikkelig moped, som går godt uten trinn( vuderes ), god kvalitet og bra utseende.
Kommer til å bruke mopeden til skolen, venner og til trening.
Jeg har liten peilig på mopeder fra før, så vis du har noen tips eller råd om hva som er bra til mine behov, ville jeg satt stor pris på det :):)
Takk!

Mvh
Sondre
Jrgen
Posts: 1
Joined: 20 Sep 2009 21:19
MC: Yamaha DT 50 X 2009

Re: Moped til 15.000, noen annbefalinger? :)

Post by Jrgen »

Jeg ville ha gått får noen av de kjente merkene Yamaha, derbi, honda og Gilera f.eks, bare se på hvordan den ser ut om at motoren er ren og pen.. :)
Dj_pettah
Posts: 22
Joined: 19 Jun 2009 17:50
MC: 05' Gilera DNA 50

Re: Moped til 15.000, noen annbefalinger? :)

Post by Dj_pettah »

Vil anbefale Gilera. Italiensk kvalitet hele veien. Du betaler ekstra, men ikke uten grunn. Har hatt en Gilera DNA lenge nå ( http://www.finn.no/finn/mc/scooter/resu ... _MAKE=7354 ) nesten problemfri. Det er en av de de dyreste 50 cc automat-scooterne på markedet... Vurder den. Du kommer garantert til å bli tøffest i gata
ebele
Posts: 45
Joined: 01 Jun 2009 18:54
MC: -Yamaha YZF-R 125 2008 hvit og rød
Location: Surnadal, Møre og Romsdal

Re: Moped til 15.000, noen annbefalinger? :)

Post by ebele »

Mopederjeg ikke anbefaler:

Yamaha Dt 50, da jeg prøvde denne ble jeg veldig overasket over hvor dårlig den dro i oppoverbakke å det selv om den var original. Jeg ble fra kjørt av en Suzuki
Fz 50(veldig bra vinter moped forresten).

Motorhispania, har egentlig ikke noe særlig med erfaring rundt denne sykkelen men personlig liker jeg den ikke og har hørt folk si at den går i stykker hele tiden.
Dette er selføgelig bare noe noen har sagt så skall ikke si for sikkert at den er dårlig.

Mopeder jeg anbefaler:

Derbi, er kjempegreie mopeder. Broren min hadde en og tror ikke han hadde noen problemer så lenge han hadde den, og nesten halve trinnet mitt på skolen har
Derbi
Post Reply