Trend import

Prat om moped & scooter.
Post Reply
Maxi
Posts: 32
Joined: 23 May 2009 01:29

Trend import

Post by Maxi »

Hei noen som har hatt noen erfaringer med Trend Import? noen som har kjøpt scooter der fra?:P kom gjerne med tilbakemeldinger:D tenkte kanskje å kjøpe en der, siden veldig billi ;D
Simen H
Posts: 626
Joined: 31 Oct 2006 21:55

Re: Trend import

Post by Simen H »

2 i klassen min som kjøpte scooter der for 1 år siden. den ene ruller fortsatt(såvidt). Den andre står stille.

Kjøp heller en brukt kvalitets scooter
User avatar
_Adler_
Posts: 1153
Joined: 14 Jun 2005 21:46

Re: Trend import

Post by _Adler_ »

Ingen egne erfaringer nei, men en kompis kjøpte seg scooter der uten problemer. De sender raskt (pakka inn i en palle) og er seriøse. Han var temmelig fornøyd med scooteren også (http://www.trendimport.no/system/search ... sp?id=1810 en sånn, bare uten hjelm osv. som forøvrig jeg ikke hadde brukt....), hadde ikke noe trøbbel med den heller, mens han hadde den.
Yamaha Aerox 2004

Image
Maxi
Posts: 32
Joined: 23 May 2009 01:29

Re: Trend import

Post by Maxi »

ok, flere som har kjøpt noen der eller kjenner noen som har?:P frister jo veldig å kjøpe en scooter for totalt 8k :P kjøre me den vgs og sånt:P så ta lett mc når æ har nokk cash:P
Maxi
Posts: 32
Joined: 23 May 2009 01:29

Re: Trend import

Post by Maxi »

kjøre til vgs*
Hchaugen
Posts: 267
Joined: 05 Jul 2007 17:36
MC: Ducati 1198S 09 Rød
Yamaha R6 02 bane
*Suzuki GSX-R 750 08 Svart
*Yamaha YZF R6 99 rød/hvit
*Kawasaki Eliminator 125 2000
Location: Ã…lesund

Re: Trend import

Post by Hchaugen »

Kamerat av meg som driver mc verksted får stadig inn kinesisk produserte scootere (kina sant?)
Sier at det egentlig bare er å kaste scootern, og bli ferdig med det. Finnes lite reservedeler osv. Kom inn en unggutt som hadde kjøpt en slik en, ble lang i maska etter at scootern ikke funka etter 2 uker:/
Nikbyr
Posts: 15
Joined: 24 Nov 2008 15:50
MC: Derbi GPR Replica 2004 50cc
Location: Ã…lesund

Re: Trend import

Post by Nikbyr »

Er billige scootere.

Tror ikke wn 4-t kinamotor er noe og skryte av, du får hva du betaler for.

Dama bestilte en scooter derfra. Var rask levering.

Men når speedoe ikke virket når den kom var det ikke mye hjelp og få.
Fikk til slutt en forklaring på hvordan det skulle fikset men måtte gjøre det selv.
God service når de tjener på det, ellers dårlig!

Hun har hatt scooteren siden i høst og den går enda, men bremsene hyler litt:P
Scooteren går gått på godedager og sprek for og være orginal.
Men ikke sterk i oppoverbakke eller hvis du er litt tung.

Sjøl kunne jeg aldri kjør på en sån (25km/t i oppoverbakke med meg) men om du vil ha noe billig og kjøre er de helt grei-
DU FÅR HVA DU BETALER FOR! http://www.kinamotor.no Her finner du også billige deler til TMS.

Men tror jeg heller ville invistert litt i et kjent merke eller kjøpe en brukt scooter av kjent merke.
Lettere og få deler og bedre kvalitet!

Lykke til med kjøpe uansett hva du ender opp med:)
j_lo1992
Posts: 2
Joined: 22 Mar 2011 10:23
MC: tms clasik 09

Re: Trend import

Post by j_lo1992 »

Det suger. Har hatt min i 3 år og den har vært på verksted 5 ganger

Noen som vet hvor jeg ja kjøpe deler til den? Trenger evnt forgass kammer. Må det være det merket eller er det innvendige ganske likt på alle Kina scooter?
Er Desp så plis hjelp meg.
Hadde kontakt med han som kjøpte delene til tms da de la ned men har ikke nr hans lenger .
Kay Nilsen eller noe som driver et bilverksted i bæreum noen som Vet ?
Post Reply