KTM 380 exc Bakbrems på styret

Trenger du hjelp til mekking, tips til deler, spør her.
Fredddalur
Posts: 27
Joined: 13 Aug 2007 12:41
MC: www.OlaEggan.com
Location: Trondheim (Klett)
Contact:

Re: KTM 380 exc Bakbrems på styret

Post by Fredddalur »

RIktig, det skal satses ;)
TRS
Posts: 3
Joined: 01 Dec 2014 01:09
MC: yamha Jog R 50cc år 2014

Yamaha jog r 50 cc få bremsen på syre ned som bremsebedal

Post by TRS »

Dere prøver få bremsene på hendene jeg prøver å finne en løsning så jeg får fotbedal på scooteren min for har skadet venstre hand så klarer bare bruke frembremsen på scooteren så lurer på om d er noen som kan hjelpe meg eller har samme problem eller ikke d som problem men vil ha bak bremsen på foten en på styre ja skulle fått d til kjapt for er ikke noe morsomt å kjøre med bare frem bremsen nå med alt strøsand d er på veiene nå å vil da bli være når snø komer så vis noen har en løsning så kan få bakbremsen på en yamha jog r 50cc ja kjøpte den som var 2takter for den hadde skivebremsen freme å tromelbremser bak å jor d for da vil den bremsen bruke waier til å bremse bak å ikke bremseveske så går jo den waieren uder brettet til ha bena på så håpte jeg kunne lage eller kjøpe en bedal til noe å skru på gulvet å koble waieren på så jeg da har bak bremsen på foten på venstre side eller er lang waier siden den går helt opp til styre så kan velge hvor man vil sette bedalen på brettet man har bena på men har problem å finne en bedal enten er de for store å tar for mye plass ja tenkte først på gassbedal de bruker på båter men den er stor virker som bedalen til en drag bil skulle hatt en mindre en men ikke vet jeg hva som har en jeg kan bare skru av å sette på scooteren ja sett kjapt på gassbedaler til båter men vet ikke om en golf bil eller en annen gassbedal kan passe er d noen der ute som kan hjelpe eller har svaret (så bilde av 2 hendeler på en side å kunne jo jort d samme med bak bremsen men siden d er så mye plast på styret så må jeg lage plass til få d til å blir mye på en hand ja gass å begge bremsene så håper noen kan hjelpe meg med en løsning til få bremsen ned på foten om dere diskutere motsat ja om få bak bremsen på styre for kjøre på hjulet hvorfor ikke trimme den eller dreve den om så du ikke trenger bremse bak for kjøre på hjulet å er jo i grunnen ikke noe vi jor for kalte d å jukse vis man brukte den eller rykket i styret så at man fikk den opp ja de lo vi bare av for er den ikke sprek nåkk til å j gass så reiser den seg freme så d var bare å styre hvor mye opp på hjulet vi ville med gassen i mens vi kjøre på hjulet var ikke noen som brukte bak bremsen vi brukte fram bremsen for å få bakdekket opp men ikke d bak da bare giret vi ned å ga full gass så vi kom opp så styrte vi d med gass ikke bremsen så kan jo prøve å jør d for ikke kult om du må bygge op sykkelen for å kjøre på hjulet ja kan du kjøre på hjulet ortlig får du en som er manuel å ikke automat på hjulet om den er helt orginal må kansje rykke litt i styre da men går fint bare man kan kjøre på hjulet men huske på at purken kan ta deg for uforsvarlig kjøring å miste lappen værtfal få bot for kjøre på bak hjulet på veien men håper noen er som pettersmart så kan hjelpe meg med få den ned på foten som en bremsebedal hadde vært enkelt vis d hadde gått å sveise i hendelsen for vil da ha kappet handelen i 2 å bøyd den litt å Sveiset på en bit som er 10x10 så hadde d vært enkelt å blit en liten bedal men ikke funnet noen som går å sveise i for laget av støpegods eller aleminium å har ikke sveiseaperat til sveise i aleminium å tenker d er så små gjenstander at vil bli vanskelig å sveise om man har et sveiseaperat som går å sveise i aleminium men har noen av dere her en løsning på mitt problem med få bremsen ned på fotbrettet ja forslag bare til bedal jeg kan bruke er til hjelp ja bare å kome med forslag om noen har d til meg så hadde jeg satt pris på d
Post Reply