Worklogs (Post arbeid du har gjort på din sykkel her)

Trenger du hjelp til mekking, tips til deler, spør her.
Post Reply
Gixxerman

Worklogs (Post arbeid du har gjort på din sykkel her)

Post by Gixxerman »

Her kan du skrive/legge ut bilder av den nye potta du har montert, sylinderen du har borret opp, de nye stålomspunnede slangene du har montert osv..

For å holde litt orden først som sist så kan jeg si at det er å foretrekke å slenge opp bilder med maks 800x600 format. Om du ikke fikser det så kan du spørre folk om de kan være behjelpelige eller rett og slett bare legge ut linken til siden. Her er én side hvor du kan laste opp bilder gratis om det skulle være ønskelig.
Det har jo nå vært vinterstid så vi får håpe at folk rundt omkring har jobba litt. Alltid artig å lese om andres arbeid og se bilder av det.

Bruk tråden nå da folkens :)
User avatar
Try
Posts: 61
Joined: 26 Apr 2005 09:35
Contact:

Post by Try »

Image

Har ikke gjort så veldig mye med den "gamle krakken" denne vinteren,
men ny lakk var nødvendig. :lol:
User avatar
Griffin
Posts: 247
Joined: 26 Apr 2005 18:53
Location: Barteby

Post by Griffin »

Ahh....det der var en pen sykkel Try... Det var den tiden Goldwinger var motorsykler...utroolig fin... :smt060

Kan nå vise min også da, så jeg får posta et på dette nye forumet også... 8)

Behold my fresh-painted Honda CB750 Custom, 1982...

Image
User avatar
Try
Posts: 61
Joined: 26 Apr 2005 09:35
Contact:

Post by Try »

Griffin wrote:Ahh....det der var en pen sykkel Try... Det var den tiden Goldwinger var motorsykler...utroolig fin... :smt060
Takker og bukker. 8)
Griffin wrote: Kan nå vise min også da, så jeg får posta et på dette nye forumet også... 8)

Behold my fresh-painted Honda CB750 Custom, 1982...
]
Veldig bra, ny lakk?
User avatar
Griffin
Posts: 247
Joined: 26 Apr 2005 18:53
Location: Barteby

Post by Griffin »

Kliss ny lakk ja... 8)
User avatar
Kriz
Posts: 2305
Joined: 26 Apr 2005 17:03
Location: Gjøvik
Contact:

Post by Kriz »

Så ren griffin!! min 01 moped er mye mer møkkete selv etter vask, så mye drid som aldri går bort
User avatar
Try
Posts: 61
Joined: 26 Apr 2005 09:35
Contact:

Post by Try »

Griffin wrote:Kliss ny lakk ja... 8)
Grattis, virkelig flotte linjer på alle Honda 750/900/1000 Custom. =D>
rmxråner
Posts: 178
Joined: 28 Apr 2005 12:11
Location: Negerland

Post by rmxrÃ¥ner »

nice :smt038
User avatar
Bånn Gæs
Posts: 98
Joined: 27 Apr 2005 00:19
Location: Bergen

Post by BÃ¥nn Gæs »

Griffin wrote:Kliss ny lakk ja... 8)
Apropos kliss,, Jeg lurer fortsatt på hvor lenge klarlakken måtte herde. Sitter fortsatt med halve sykkelen på loftet :smt088
FZR 1000 '91
User avatar
Try
Posts: 61
Joined: 26 Apr 2005 09:35
Contact:

Post by Try »

Bånn Gæs wrote: Apropos kliss,, Jeg lurer fortsatt på hvor lenge klarlakken måtte herde. Sitter fortsatt med halve sykkelen på loftet :smt088
Hvor mange minutter har du hatt bitene liggende? :lol:
User avatar
Bånn Gæs
Posts: 98
Joined: 27 Apr 2005 00:19
Location: Bergen

Post by BÃ¥nn Gæs »

Umm.. Hæh :shock:
Har ikke klarlakka ennå altså.
Merkene gikk i posten idag,venter fortsatt på non smådeler,,, kjede,,drevsett,,, Ikkeno viktig. :?
FZR 1000 '91
coolfantaman
Posts: 118
Joined: 28 Apr 2005 23:54
Location: Egersund

Post by coolfantaman »

Try wrote:
Bånn Gæs wrote: Apropos kliss,, Jeg lurer fortsatt på hvor lenge klarlakken måtte herde. Sitter fortsatt med halve sykkelen på loftet :smt088
Hvor mange minutter har du hatt bitene liggende? :lol:
tipper vel rundt 5-10 kanskje??

(litt offtopic menmen)
Honda - The Power Of Dreams

Kjører Honda Shadow 125 ccm
User avatar
Griffin
Posts: 247
Joined: 26 Apr 2005 18:53
Location: Barteby

Post by Griffin »

Bånn Gæs wrote:
Griffin wrote:Kliss ny lakk ja... 8)
Apropos kliss,, Jeg lurer fortsatt på hvor lenge klarlakken måtte herde. Sitter fortsatt med halve sykkelen på loftet :smt088
Noen timer før den var brukstørr...men 3 uker før lakken er gjennomherdet kan du vel si.... Litt ekstra forsiktig de første tre ukene...
Men noen timer fordrer at den tørker i en ovn...ellers så ville jeg venta noget lengre...noen dager i hvertfall...
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Skulle gjerne likt å se enda mer fra denne tråden, og enda mer detaljer :D Noe slik som denne f.eks 8)
lexuszix
Posts: 20
Joined: 06 May 2005 00:32
Location: Stokmarknes

Post by lexuszix »

Har gjort noen småting med sykkelen min i vinter. Har lakkert den helt rød, stylet den litt med en undertray, miniblinkere og litt småsnacks.
Her er noen bilder:

Før:
Image
Etter:
Image
Image
Image
Fra arbeidet med undertrayen. Var ikke bare bare å få den på. Måtte skjere bort "bagasjerommet" under passasjersetet for å komme til de intgrerte blinklysene. Får klart baklys også. Er bestilt men ikke kommet. Undertrayen er fra Mototeck (http://www.mototeck.com)
Image
Image
Image

Jeg og et par kompiser brukte 10-11 timer på å få sammen sykkelen. Mye arbeid, men er fornøyd med resultatet.. Da er det greit liksom :D
Utgard Rasarlag !
Post Reply