Lillehammer, plass med truck?

Trenger du hjelp til mekking, tips til deler, spør her.
Post Reply
User avatar
DrGreve
Moderator
Posts: 2021
Joined: 06 Oct 2015 12:48
MC: Honda VFR800 ABS 2005
Location: Mo i Rana

Lillehammer, plass med truck?

Post by DrGreve »

Hvis jeg skal kjøpe et vrak uten framgaffel og fremhjul og skal leveres i Lillehammer, hvor er det beste stedet å kaste den av som har truck?
Jeg skal muligens kjøpe meg en donorsykkel og den kan leveres i Lillehammer-området og en kompis skal til Lillehammer i slutten av mai og kan ta den på henger nordover. Problemet er å få lastet den opp på henger når vraket mangler gafler og fremhjul og da hadde det vært praktisk å få hentet en plass de har truck.. Legg den ned på siden på en palle og laste den opp :thumleft
Noen forslag?
Toalmar
Posts: 189
Joined: 26 Jul 2013 08:40

Re: Lillehammer, plass med truck?

Post by Toalmar »

Hei. Jeg har mulighet til å hjelpe deg. Har plass og tilgang til truck på Biri, litt sør for Lillehammer. Spørs bare hvor lenge den eventuelt må stå der før henting


Sent from my iPhone using Tapatalk
User avatar
DrGreve
Moderator
Posts: 2021
Joined: 06 Oct 2015 12:48
MC: Honda VFR800 ABS 2005
Location: Mo i Rana

Re: Lillehammer, plass med truck?

Post by DrGreve »

Toalmar wrote:Hei. Jeg har mulighet til å hjelpe deg. Har plass og tilgang til truck på Biri, litt sør for Lillehammer. Spørs bare hvor lenge den eventuelt må stå der før henting


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvis det blir kjøp, så kan den leveres helga før 17 mai (14-15) og hentes dagen etter 17 mai, på onsdag 18.
Toalmar
Posts: 189
Joined: 26 Jul 2013 08:40

Re: Lillehammer, plass med truck?

Post by Toalmar »

Det er helt innafor. Tenke kanskje den måtte stå i flere uker.
Hvis det er av int. så tar vi det videre på pm
User avatar
DrGreve
Moderator
Posts: 2021
Joined: 06 Oct 2015 12:48
MC: Honda VFR800 ABS 2005
Location: Mo i Rana

Re: Lillehammer, plass med truck?

Post by DrGreve »

Toalmar wrote:Det er helt innafor. Tenke kanskje den måtte stå i flere uker.
Hvis det er av int. så tar vi det videre på pm
Supert, må bare høre med kompisen min som skal frakte den nordover hvordan han stiller seg til en omvei på 5 mil, han skal bare så langt syd som Lillehammer.
For selgeren er det ikke noe problem, han skal frakte den fra Hønefoss og det er jo kortere til Biri :)
Toalmar
Posts: 189
Joined: 26 Jul 2013 08:40

Re: Lillehammer, plass med truck?

Post by Toalmar »

DrGreve wrote:
Toalmar wrote:Det er helt innafor. Tenke kanskje den måtte stå i flere uker.
Hvis det er av int. så tar vi det videre på pm
Supert, må bare høre med kompisen min som skal frakte den nordover hvordan han stiller seg til en omvei på 5 mil, han skal bare så langt syd som Lillehammer.
For selgeren er det ikke noe problem, han skal frakte den fra Hønefoss og det er jo kortere til Biri :)
Den er grei, hører plutselig fra deg jeg da.
Til info så er dette på en terminal så det er stor plass for en eventuell trailer å komme til der.
User avatar
DrGreve
Moderator
Posts: 2021
Joined: 06 Oct 2015 12:48
MC: Honda VFR800 ABS 2005
Location: Mo i Rana

Re: Lillehammer, plass med truck?

Post by DrGreve »

Toalmar wrote:
DrGreve wrote:
Toalmar wrote:Det er helt innafor. Tenke kanskje den måtte stå i flere uker.
Hvis det er av int. så tar vi det videre på pm
Supert, må bare høre med kompisen min som skal frakte den nordover hvordan han stiller seg til en omvei på 5 mil, han skal bare så langt syd som Lillehammer.
For selgeren er det ikke noe problem, han skal frakte den fra Hønefoss og det er jo kortere til Biri :)
Den er grei, hører plutselig fra deg jeg da.
Til info så er dette på en terminal så det er stor plass for en eventuell trailer å komme til der.
Kompisen skal på et spilleoppdrag, han er en landskjent trekkspiller fra Skjåk/Lom opprinnelig.
Han tar i såfall med seg en tomhenger etter bilen nedover og frakter sykkelen opp til Mo :thumleft

[youtube][/youtube]

He, he :)
Post Reply