Bremsevæske

Trenger du hjelp til mekking, tips til deler, spør her.
Post Reply
huffameg
Posts: 27
Joined: 21 Aug 2014 19:19
MC: Honda CB750C 1982

Bremsevæske

Post by huffameg »

Eg ser av service manualen og av folk på nett at det tilrår å gå til verkstad viss ein skal byte bremsevæske eller byte reservoaret. Er det nokon grunn til det? Kvifor kan eg ikkje berre skru opp og etterfylle med rett bremsevæske?
User avatar
supermons
Administrator
Posts: 6263
Joined: 18 Nov 2005 17:32
MC: Suzuki GSX750
Location: Hovedstaden

Re: Bremsevæske

Post by supermons »

Er nok så du slipper å få luft i systemet. Ser du bremsevesken og bare skal etterfylle litt så er det bare å fylle på (med riktig DOT), men hvis det ikke er noe i reservoaret så må du lufte. Er sikkert smart å bytte alt om det er lenge siden sist.
huffameg
Posts: 27
Joined: 21 Aug 2014 19:19
MC: Honda CB750C 1982

Re: Bremsevæske

Post by huffameg »

Takk for svar!

Då får eg vel eit problem om eg skal skifte reservoar - eg kan jo ikkje skifte det heime og køyre til verkstaden utan bremsar.. ;-)
User avatar
supermons
Administrator
Posts: 6263
Joined: 18 Nov 2005 17:32
MC: Suzuki GSX750
Location: Hovedstaden

Re: Bremsevæske

Post by supermons »

huffameg wrote:Takk for svar!

Då får eg vel eit problem om eg skal skifte reservoar - eg kan jo ikkje skifte det heime og køyre til verkstaden utan bremsar.. ;-)
Men du kan skifte reservoar og deretter skifte olje på hele bremsesystemet selv :) Jeg tar hele den jobben på min 80-talls GSX i vinter sammen med overhaling av kalipere og skifte til ståromspunnede slanger :)
huffameg
Posts: 27
Joined: 21 Aug 2014 19:19
MC: Honda CB750C 1982

Re: Bremsevæske

Post by huffameg »

supermons wrote:
Men du kan skifte reservoar og deretter skifte olje på hele bremsesystemet selv :) Jeg tar hele den jobben på min 80-talls GSX i vinter sammen med overhaling av kalipere og skifte til ståromspunnede slanger :)
Seier du at det er lettare å ordne med skift av bremsevæske sjølv, og å få ut luft når ein tømmar heile systemet?
Eg har kjøpt eit nytt bremsehåndtak, og det følgjer med reservoar – korleis gjer eg det med bremsevæske då? Eg vil nødig gjere noko risky.
Post Reply