Mistet nøkkelen

Trenger du hjelp til mekking, tips til deler, spør her.
Post Reply
JohnR
Posts: 1
Joined: 04 Sep 2005 19:51

Mistet nøkkelen

Post by JohnR »

Jeg har mistet nøkkelen til min Honda CBR600F 2001mod. Hva gjør jeg for å få en ny nøkkel? Eller må jeg bytte hele tenningslåsen?
Hjelp mottas med takk.

John
User avatar
Dominator
Posts: 1057
Joined: 26 Apr 2005 22:46
MC: -93 Kawasaki ZZR1100 D1
Location: Bærum

Post by Dominator »

Hvis du ikke har nøkkelkoden oppskrevet i instruksjonsboken eller noe annet sted må du gå til Hondaforhandleren og høre om de kan ha registrert denne koden i sitt dataanlegg.

Hvis ikke koden er å oppdrive må du nok bytte ut tenningslåsen. :cry:
Winalot
Posts: 1777
Joined: 23 Apr 2005 19:31
Location: Stavanger

Post by Winalot »

Begge onklene mine har honda (lurer på hvorfor jeg valgte NSR :lol: ), og han fikk nettopp sin reservenøkkel. Han måtte bestille gjennom forhandleren, og da tror jeg ikke han viste den orginale. De slo visst inn noen nummer, fikk garantert at han var eieren (vet ikke hvordan, sikkert med vognkort) og så fikk de sendt inn en bestilling til Honda. Han har et eller annet "advanced security system" eller noe slikt...


så du kan være heldig!
Image
User avatar
TheDuke2
Posts: 642
Joined: 02 May 2005 15:14
Location: Raufoss

Post by TheDuke2 »

Hvis det er som på bil så kan du bare oppgi rammenummer til nærmeste forhandler og ta med bevis for at du eier sykkelen ,da kan de bestille en ny nøkkel til deg. :)
User avatar
adoniz
Posts: 881
Joined: 20 May 2005 20:53

Post by adoniz »

går også på reg nummer om sykkelen er kjøpt der..
Oxycool
Posts: 5
Joined: 09 Oct 2005 23:24
Location: Frydenberg, Oslo

Post by Oxycool »

TheDuke2 wrote:Hvis det er som på bil så kan du bare oppgi rammenummer til nærmeste forhandler og ta med bevis for at du eier sykkelen ,da kan de bestille en ny nøkkel til deg. :)
Går oxo med sykler da :)
Post Reply