motortøbbel på suzuki gsx-r 750 99 mod

Trenger du hjelp til mekking, tips til deler, spør her.
Post Reply
zimba1
Posts: 2
Joined: 30 Jul 2005 00:25

motortøbbel på suzuki gsx-r 750 99 mod

Post by zimba1 »

motoren funker fint på kald motor men med en gang den blir varm så begynner ting å skje.
Om den bare står på tomgang og jeg drar den opp til 6000 o/min og slipper gassen så stagnerer den på rundt 3000 o/min ett par sekunder og etter det så detter den ned til nesten stopp også går turtallet opp og ned fra ca 750 til 1ooo. Det er innsprøytning på sykkelen og jeg har prøvd å gå rundt med startgass for å sjekke falskluft men ingen endring. HHHHHHHEEEEEEEEEEEELLLLLP MEEEEE før jeg blir GGGGGAAAAAL

:) :x
User avatar
adoniz
Posts: 881
Joined: 20 May 2005 20:53

Post by adoniz »

fpr mere respons om du putter denne i mc.delen tror jeg,,
User avatar
Cartman
Posts: 814
Joined: 23 Apr 2005 14:21
Location: Stavanger

Post by Cartman »

Flyttes til tung-delen.. :D
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Nå skal jeg ta en bråsjangs, uten å si noe for sikkert så blir dette et skudd i blinde. 98-98 mod gsxr har hatt en kjent feil i CDI enheten(selve "hjernen" :wink: ) Om dette har noe å si for ditt problem så kan det jo være dét som er feilen :o
Ragnhild
Posts: 5368
Joined: 01 May 2005 18:01
MC: BMW R1200GS Adventure
Location: Ikke kjør fortere enn skytsengelen din flyr

Post by Ragnhild »

Bare en tanke :?:
Kan det være tette dyser i innsprøytinga?
I tilfelle kan det hjelpe med no dyserensestoff i bensinen :idea:
Image
Ørkendyret kjørte i 2007: 19.820 km, 2008: 22.000 km, 2009: 18.300 km
Er vanligvis å treffe på MCsidens forum
User avatar
Dominator
Posts: 1057
Joined: 26 Apr 2005 22:46
MC: -93 Kawasaki ZZR1100 D1
Location: Bærum

Post by Dominator »

Har vært en del skriving om Dynojet og Power Commander i andre tråder på forumet her i det siste. Vet du om det er montert noe sånt på din sykkel? Eller kanskje HAR vært? Mitt inntrykk fra andre forum på nettet er at ikke alle slike modifiseringer er like vellykkede.
User avatar
adoniz
Posts: 881
Joined: 20 May 2005 20:53

Post by adoniz »

Dominator wrote:Har vært en del skriving om Dynojet og Power Commander i andre tråder på forumet her i det siste. Vet du om det er montert noe sånt på din sykkel? Eller kanskje HAR vært? Mitt inntrykk fra andre forum på nettet er at ikke alle slike modifiseringer er like vellykkede.
Det har du så aldeles rett i. Flere sykkler som ikke går godt uten "perfekt" justering av dette. Har sett mange eksempler på dårlig just..
User avatar
adoniz
Posts: 881
Joined: 20 May 2005 20:53

Post by adoniz »

sjekk forresten bensintrykket. Pumpa gir det den skal. Riktige (og ikke gamle) plugger?

Er det elementære i orden på en så ny sykkel er jeg redd gixxer'n har ret.. :( Da blir det dyrt . .
Post Reply