motoren funker fint på kald motor men med en gang den blir varm så begynner ting å skje.
Om den bare står på tomgang og jeg drar den opp til 6000 o/min og slipper gassen så stagnerer den på rundt 3000 o/min ett par sekunder og etter det så detter den ned til nesten stopp også går turtallet opp og ned fra ca 750 til 1ooo. Det er innsprøytning på sykkelen og jeg har prøvd å gå rundt med startgass for å sjekke falskluft men ingen endring. HHHHHHHEEEEEEEEEEEELLLLLP MEEEEE før jeg blir GGGGGAAAAAL
motortøbbel på suzuki gsx-r 750 99 mod
-
- Posts: 5368
- Joined: 01 May 2005 18:01
- MC: BMW R1200GS Adventure
- Location: Ikke kjør fortere enn skytsengelen din flyr
Bare en tanke
Kan det være tette dyser i innsprøytinga?
I tilfelle kan det hjelpe med no dyserensestoff i bensinen
Kan det være tette dyser i innsprøytinga?
I tilfelle kan det hjelpe med no dyserensestoff i bensinen
Ørkendyret kjørte i 2007: 19.820 km, 2008: 22.000 km, 2009: 18.300 km
Er vanligvis å treffe på MCsidens forum
Det har du så aldeles rett i. Flere sykkler som ikke går godt uten "perfekt" justering av dette. Har sett mange eksempler på dårlig just..Dominator wrote:Har vært en del skriving om Dynojet og Power Commander i andre tråder på forumet her i det siste. Vet du om det er montert noe sånt på din sykkel? Eller kanskje HAR vært? Mitt inntrykk fra andre forum på nettet er at ikke alle slike modifiseringer er like vellykkede.