Blogg- eller MC-forum?

Hvis dere har forslag eller kommentarer vedrørende disse sidene, kan dere skrive dem her.
mathfjeld
Posts: 222
Joined: 24 Apr 2008 09:48
MC: *Selges*
KTM 690 DUKE III 2008
*Selges*

Prosjekt:
Triumph Tiger Cub 200 1957
Kjørt i 1985-2008- 0km

Re: Blogg- eller MC-forum?

Post by mathfjeld »

Om bike ikke er så mye kos så har jeg fått inntrykket av at gjengen her er en smule mer seriøse! Selvom bike gjengen er dyktige har jeg fått inntrykket av at bike.no/forum er OT så det holder.
meitemark
Posts: 136
Joined: 01 May 2007 15:51
MC: Yamaha Fazer 600 1998

Re: Blogg- eller MC-forum?

Post by meitemark »

Syns at filtrering funker helt fint for meg jeg.
User avatar
Baron von Waffel
Posts: 3477
Joined: 15 Feb 2007 19:21
MC: Veslederoen -Honda Varadero 125, Paragrafen - §uzuki DL 1000 V-strom
Location: Oslo, Dal

Re: Blogg- eller MC-forum?

Post by Baron von Waffel »

Det kan vel hende at filteret jobber deltid. Men det jobber nok.
På hjul med
Min stolte Gnager: Suzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren: Honda XL125 Varadero
Honda FR-V
Merida Twentynine
Merida Miami m/piggdekk
Ungdomssynder: Suzuki AC 50, Suzuki A100, Honda Camino
User avatar
Galilee
Posts: 933
Joined: 16 Oct 2006 21:24
MC: 2013 Ducati Multistrada S Granturismo
Location: Horten

Re: Blogg- eller MC-forum?

Post by Galilee »

Baron von Waffel wrote:Det kan vel hende at filteret jobber deltid. Men det jobber nok.
Det er vel heller enkeltes "ta-seg-nær-av-ting-filter" som ikke alltid fungerer optimalt. :D
--
Faster, faster, faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death...
- Hunter S. Thompson
User avatar
Baron von Waffel
Posts: 3477
Joined: 15 Feb 2007 19:21
MC: Veslederoen -Honda Varadero 125, Paragrafen - §uzuki DL 1000 V-strom
Location: Oslo, Dal

Re: Blogg- eller MC-forum?

Post by Baron von Waffel »

Ja. Jeg tenkte i grunnen på det spammeinnlegget på engelsk som står litt lenger oppe. Det er rapportert, men ikke fjernet ennå.
På hjul med
Min stolte Gnager: Suzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren: Honda XL125 Varadero
Honda FR-V
Merida Twentynine
Merida Miami m/piggdekk
Ungdomssynder: Suzuki AC 50, Suzuki A100, Honda Camino
User avatar
Villsvin
Posts: 29
Joined: 13 May 2008 21:33
MC: `01 Husqvarna SMR 570

Re: Blogg- eller MC-forum?

Post by Villsvin »

Det har gått noen måneder siden mitt siste besøk her inne, og det er godt å se at kaos og fortvilelse råder i den harde kjernen her inne. Da jeg fortsatt luker ut blogg-delen av forumet så kommer ikke de trådene opp, men det hindret meg ikke i å finne denne: http://mc-forumet.no/viewtopic.php?f=4&t=10543. Visstnok begynner folk her inne å gå hverandre på nervene i dette virituelle samfunnet som mye lettere tolkes som en nettcafè over et forum. Jeg er overrasket over at dette ikke skjedde tideligere i grunn. For denne siden minner mer om Sol Chat enn om et forum. Jeg humrer også litt for meg selv når jeg leser at gixxer skriver fra seg rollen som moderator og ikke regner med å bruke forumet i framtiden (som en sidenote), det sier vel sitt i seg selv.

For hva hadde vel dette nettstedet vært uten Bloggen og Moped/125 delen. De fleste inne på moped/125 vil jeg tro er der fordi de ennå ikke har oppdaget http://www.mopedportalen.com .

I tillegg stemmer jeg nei til Ragnhild som moderator! :twisted: Besserwissere og postspammere egner seg rett og slett ikke som utøvende makt.

Og med det var min andre brannfak ... nei, molotov-cocktail kastet.

Takk for meg!
Jalmar
Posts: 7988
Joined: 26 Apr 2005 07:53

Re: Blogg- eller MC-forum?

Post by Jalmar »

Villsvin wrote:Det har gått noen måneder siden mitt siste besøk her inne, og det er godt å se at kaos og fortvilelse råder i den harde kjernen her inne. Da jeg fortsatt luker ut blogg-delen av forumet så kommer ikke de trådene opp, men det hindret meg ikke i å finne denne: http://mc-forumet.no/viewtopic.php?f=4&t=10543. Visstnok begynner folk her inne å gå hverandre på nervene i dette virituelle samfunnet som mye lettere tolkes som en nettcafè over et forum. Jeg er overrasket over at dette ikke skjedde tideligere i grunn. For denne siden minner mer om Sol Chat enn om et forum. Jeg humrer også litt for meg selv når jeg leser at gixxer skriver fra seg rollen som moderator og ikke regner med å bruke forumet i framtiden (som en sidenote), det sier vel sitt i seg selv.

For hva hadde vel dette nettstedet vært uten Bloggen og Moped/125 delen. De fleste inne på moped/125 vil jeg tro er der fordi de ennå ikke har oppdaget http://www.mopedportalen.com .

I tillegg stemmer jeg nei til Ragnhild som moderator! :twisted: Besserwissere og postspammere egner seg rett og slett ikke som utøvende makt.

Og med det var min andre brannfak ... nei, molotov-cocktail kastet.

Takk for meg!
Det er vel sikkert intet stort tap for forumet om du sier takk for deg. Tror heller det er en fordel. Vi er mange nok her inne til å forfatte oppgulp som det er. Du kan jo kanskje komme med noen eksempler på hva du har bidratt med bortsett fra kritisering og bedrevitende kommentarer? :D
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle Blå" (I deler for øyeblikket)
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
Pollti

Re: Blogg- eller MC-forum?

Post by Pollti »

Detr gjelder å poste kvalitetsmøkk bare. Hvis det blir for mye kvalitet i møkka blir vi ministre.
User avatar
spiffo
Posts: 70
Joined: 07 Oct 2008 20:10
MC: '06 Suzuki GSX-R 600
Location: Sandefjord

Re: Blogg- eller MC-forum?

Post by spiffo »

Det er jo fullt mulig for forum admin å lage en link som heter "Nye innlegg, ikke blogg"
'06 GSX-R 600
User avatar
Speedy Gonzales
Posts: 1715
Joined: 24 May 2005 14:08
MC: Z1000 08
Location: Os

Re: Blogg- eller MC-forum?

Post by Speedy Gonzales »

Eg må ærlig talt si at eg forstår ikkje dette problemet, har ikkje vi dette forumet for å diskutere eller snakke sammen da?
Er ikkje det det som blir betegnet som ett forum?

Skjønner ikkje at folk orker å ase seg opp over ett dumt nett forum.

Selv liker eg heller ikkje "besserwessere" som det blei kalt men holder det for meg selv og unnlater å innlede samtaler osv med de personene.
Liker heller ikkje spammere men har ikkje noe store problemer med det om folk vil bruke tid på det.

Huff og huff. ](*,)
Saab 9-3 SS 03 mod
Kawasaki z1000 08 mod
X: Yamaha R6 00 mod
X: Honda CBR 600 98 mod
X: Honda CBR 600 98 mod
Scotty
Posts: 1199
Joined: 15 Jul 2007 03:38

Re: Blogg- eller MC-forum?

Post by Scotty »

spiffo wrote:Det er jo fullt mulig for forum admin å lage en link som heter "Nye innlegg, ikke blogg"
Tror ikke dette er særlig lett å lage, om mulig i det hele tatt, har du i så fall link til åssen mod man skal bruke?
Post Reply