Trøbbel med siden

Hvis dere har forslag eller kommentarer vedrørende disse sidene, kan dere skrive dem her.
Post Reply
Tumbleweed

Trøbbel med siden

Post by Tumbleweed »

Jeg kommer ikke inn på sidene fra jobb-maskina lenger. Vil rett og slett ikke finne serveren. Kobler jeg på min bærbare funker det som fela.
Er det noe jeg kan gjøre med oppsettet på jobb-pcen?

T'Weed
User avatar
NoName
Posts: 3684
Joined: 23 Apr 2005 10:54
MC: 07 Buell XB12Scg
09 Buell 1125CR

Post by NoName »

Det var da merkelig, men siden du kommer inn med den ene vil jeg tro det er noen innstillingsproblemer.. men hva du må gjøre vet jeg desverre ikke... :roll:
User avatar
pelsen
Posts: 1117
Joined: 28 Apr 2005 07:53
MC: litt
Location: Oslo

Post by pelsen »

det er sikkert arbeidsgiveren som mener at du skal jobbe i arbeidstiden :lol:
Jalmar
Posts: 7988
Joined: 26 Apr 2005 07:53

Post by Jalmar »

pelsen wrote:det er sikkert arbeidsgiveren som mener at du skal jobbe i arbeidstiden :lol:
Herregud, det får da finnes grenser for frekkhet fra arbeidsgivers side. Hva blir det neste??? At vi ikke skal få fylle bensin på mc'ene på firmakortet??? :roll: ( :lol: )
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle Blå" (I deler for øyeblikket)
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
Æ'ndalitten
Posts: 1209
Joined: 25 Apr 2005 23:24
Location: Æ'ndal

Post by Æ'ndalitten »

Jalmar wrote:
pelsen wrote:det er sikkert arbeidsgiveren som mener at du skal jobbe i arbeidstiden :lol:
Herregud, det får da finnes grenser for frekkhet fra arbeidsgivers side. Hva blir det neste??? At vi ikke skal få fylle bensin på mc'ene på firmakortet??? :roll: ( :lol: )
Skal man ha råd til å kjøre mye må en nok gjøre det snart hele gjengen...bensin er sviindyrt nå! :evil:
User avatar
_Adler_
Posts: 1153
Joined: 14 Jun 2005 21:46

Post by _Adler_ »

Har hatt det samme problemet noen ganger, men det var kun da jeg hadde trøbbel med brannmuren min (Sygate Personal Firewall). I mellomtiden bruker jeg Outpost Firewall PRO.

Funker som oftest å oppdatere siden noen ganger.
Yamaha Aerox 2004

Image
User avatar
Morten
Posts: 39
Joined: 25 Jun 2005 16:26
Location: Rogaland - Karmøy

Post by Morten »

det jan vel ikke være att siden er sperret på den maskinen da??
| 2003 Rieju RS1 |

Kjørt hardt
Kjør stil
Kjør fra sivil =)
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Enten kan det være at Admin har satt inn restriksjoner for enkelte sider på nettet, men ofte er det en firewall som er skylden. Om jeg f.eks setter på maks restriksjoner på Norton Firewallen jeg har, så husker jeg at jeg f.eks ikke kom inn på nmcf.net. Måtte da inn i settings og tillate siden. Hadde jeg vært deg så hadde jeg tatt kontakt med IT folka på jobben din og bare spurt høflig om litt hjelp. Må kunne ta seg en "fem-minutter" innimellom :wink:
Post Reply