Prosjekt tråd???

Hvis dere har forslag eller kommentarer vedrørende disse sidene, kan dere skrive dem her.
stunt4life
Posts: 68
Joined: 02 Jan 2007 01:31
Location: oslo
Contact:

Re: Prosjekt tråd???

Post by stunt4life »

det funker men blir litt som ''felleshøl'' på en måte, jeg er kansje krav full men jeg mener at dere bør lage egen seksjon og folk kan lage egne topicer om dem har prosjekter på gang, seff lager man ikke prosjekt om man bytter potte eller skal polere sykkelen.Men i litt større grad så syns jeg at det blir bedre..

Ikke skyt meg om dere ikke er enige!!!
mc mekaniker
alt med motor og 2hjul,drømmen om proff mc-stunt karriere.
Gixxerman

Re: Prosjekt tråd???

Post by Gixxerman »

:smt068 hehe

Altså, det er lite til ingen trafikk i de trådene, så å lage egne forumdeler til de blir som å kaste en høyball ut i en ørken med mye vind(lite action). Er nok best å vente til det måtte blitt noe pågang. Skulle vi laget nye forumdeler hele tiden som folk ønsker, så hadde det blitt lite aktivitet i de ulike delene, og enda fler feilpostinger.

Bruk trådene da vel, de er jo også Sticky, altså de står øverst på sidene uansett om nye innlegg kommer inn, så folk vil jo se dem hele tiden :)
User avatar
Valfar
Posts: 770
Joined: 12 Aug 2006 14:58
MC: '03 KTM 660 SMC - Solgt
Location: Oslo
Contact:

Re: Prosjekt tråd???

Post by Valfar »

Hva med å opprette en ny tråd i Verksted forumet hvis man har et prosjekt på gang?
Er vel ikke så stor trafikk her at det er nødvendig med ett helt forum dedikert tråder som dette, så jeg tror det hadde vært oversiktlig nok å putte de i verksted forumet.
Bare å starte tittelen men [Prosjekt] eller lignende.

Ellers må jeg si at jeg syntes det er veldig morsomt å lese om andres prosjekt, og håper jeg får satt i gang med ett selv en gang (Må bare finne ett sted jeg kan skru...).
Schrodinger's cat walks into a bar, and doesn't.
Gixxerman

Re: Prosjekt tråd???

Post by Gixxerman »

Valfar wrote:Hva med å opprette en ny tråd i Verksted forumet hvis man har et prosjekt på gang?
Er vel ikke så stor trafikk her at det er nødvendig med ett helt forum dedikert tråder som dette, så jeg tror det hadde vært oversiktlig nok å putte de i verksted forumet.
Bare å starte tittelen men [Prosjekt] eller lignende.

Ellers må jeg si at jeg syntes det er veldig morsomt å lese om andres prosjekt, og håper jeg får satt i gang med ett selv en gang (Må bare finne ett sted jeg kan skru...).
Det er jo hva vi har Worklogs til. Prosjekter altså. Trenger ikke lage en ny tråd, når tråden ligger der og bare venter på å bli brukt...
stunt4life
Posts: 68
Joined: 02 Jan 2007 01:31
Location: oslo
Contact:

Re: Prosjekt tråd???

Post by stunt4life »

worklogs?
mc mekaniker
alt med motor og 2hjul,drømmen om proff mc-stunt karriere.
Gixxerman

Re: Prosjekt tråd???

Post by Gixxerman »

Sjekk linkene jeg posta på forrige side ;-)
ErlingSG
Posts: 2424
Joined: 27 Aug 2006 09:48
Location: Bergen

Re: Prosjekt tråd???

Post by ErlingSG »

Hva med at folk får opprette en plogg? En prosjektblogg i blogg-forumet. Utenom den vanlige bloggen.. På den måten blir det lett å finne de igjen uten å ha et eget underforum for prosjekter.

Det er jo noen greier i emning her på forumet, italienern til inunf skal vel snart under kniven, RH og NoName snakker om HD-prosjekt fra bunnen av, Jalmar driver stadig med noe, stunt4life skal tydeligvis legge en gixxer på operasjonsbordet og etter å ha sett arbeidet med, resultatet på og kjøringa med scooteren hans har jeg store forventninger til det..

(Har mitt eget vinterprosjekt som er ganske omfattende, selv om det bare er intresangt for en liten del av forumet..)

Om folk ikke syns noe om den idèen syns jeg vi kan fortsette med å bruke worklogs-trådene, selv om det er lite aktivitet og respons der..
stunt4life
Posts: 68
Joined: 02 Jan 2007 01:31
Location: oslo
Contact:

Re: Prosjekt tråd???

Post by stunt4life »

erlingSG: Er helt enig med deg.
mc mekaniker
alt med motor og 2hjul,drømmen om proff mc-stunt karriere.
alexanderyi
Posts: 1136
Joined: 13 Jul 2007 23:27
MC: 98' Kawasaki Ninja ZX6R
Location: Valdres/Bærum
Contact:

Re: Prosjekt tråd???

Post by alexanderyi »

ErlingSG wrote:Om folk ikke syns noe om den idèen syns jeg vi kan fortsette med å bruke worklogs-trådene, selv om det er lite aktivitet og respons der..
God idë.. har faktisk ikke tenkt over de "work-logs" greiene før en jeg leste det her :shock:
KinG^KaoZ
Posts: 214
Joined: 27 Apr 2005 15:51
MC: VFR700F
Location: Haugesund

Re: Prosjekt tråd???

Post by KinG^KaoZ »

Savner et prosjektforum jeg også =D> Synes ikke det er så kult å lese bloggene, vil se bilder å lese fakta osv angående prosjekter, ikke hva den enkelte forumbruker føler eller har gjort idag, og 1 update på sykkelen med 5siders mellomrom :) (gjerne da, idag kjøpte jeg 1stk blinklysglass!).

Har et motosykkelprosjekt på gang selv, kunne gjerne dokumentert det her ;-)
Gixxerman

Re: Prosjekt tråd???

Post by Gixxerman »

Tror ikke helt de fleste skjønner hva de ber om. Altså først og fremst, nei, jeg tar ikke den endelige beslutningen i en slik sak, jeg sier bare det jeg mener om saken.

Et MC-Forum kunne blitt delt inn i ufattelig mange kategorier etter enkelte brukeres ønsker. Det hele fører til mindre aktivitet i mange smådeler, og det blir bare rot og folk skjønner ikke hvor de skal poste. Selv slik det er den dag idag er det mange som poster feil.
Folk tror det bare er på faen jeg sier dette og at jeg bare er negativ, men det har en hensikt.
MEN, skal DU få DIN vilje så er det saktens mange andre som også vil skrike høyt, tro mitt ord.

Det er her snakk om en håndneve personer som ønsker sitt eget underforum, skjønner dere hva det innebærer egentlig annet enn deres eget store behov ?

Noen må jo tenke på forumet i sin helhet annet enn kun sine egne ønsker også.
KinG^KaoZ
Posts: 214
Joined: 27 Apr 2005 15:51
MC: VFR700F
Location: Haugesund

Re: Prosjekt tråd???

Post by KinG^KaoZ »

Må nå få lovt til å komme med forslag ;) Ellers er vel dette det eneste forumet jeg vet om som har en "bloggavdelig", og er motorrelatert uten å ha en prosjektdel :)
Gixxerman

Re: Prosjekt tråd???

Post by Gixxerman »

Hvorfor folk aldri skjønner at dette er KUN min mening skjønner jeg aldri. Jeg sier det jeg mener som et svar til saken, jeg har aldri sagt at dette er det siste ordet. Spytt ut mann, si hva du vil.
KinG^KaoZ
Posts: 214
Joined: 27 Apr 2005 15:51
MC: VFR700F
Location: Haugesund

Re: Prosjekt tråd???

Post by KinG^KaoZ »

Fordi du er moderator \:D/
User avatar
Ulvinnen
Posts: 4874
Joined: 01 May 2007 21:16
MC: Harley Davidson Sportster 883 Custom 2009 modell

2008: 10000 km
2009: 7000 km
2010: 6000 km
2011: 3900 km
Location: Akershus

Re: Prosjekt tråd???

Post by Ulvinnen »

KinG^KaoZ wrote:Må nå få lovt til å komme med forslag ;) Ellers er vel dette det eneste forumet jeg vet om som har en "bloggavdelig", og er motorrelatert uten å ha en prosjektdel :)
Henvend deg direkte til NoName, det er han som er Admin på forumet og den som oppretter underforum. Han har vært veldig behjelpelig og serviceminded tidligere.
Post Reply