Prosjekt-underforum til Moped, Scooter & Lett MC og MC

Hvis dere har forslag eller kommentarer vedrørende disse sidene, kan dere skrive dem her.
Post Reply

Vil du ha et underforum for prosjekter?

Poll ended at 16 Sep 2009 11:52

Ja
8
67%
Nei
4
33%
 
Total votes: 12

Evje
Posts: 355
Joined: 04 Dec 2006 18:10
Location: Kristiansand

Prosjekt-underforum til Moped, Scooter & Lett MC og MC

Post by Evje »

Hei.

Jeg ser at det begynner å bli litt flere medlemmer, bla meg selv og jeg tenker da at det kunne vært gøy å hatt et underforum kalt Prosjekt. Altså at folk der kan lage tråder hvor dem f eks pusser opp sykkler, styler dem, trimmer dem osv.

Jeg tror dette ville vært artig, lærerikt, inspirerende og at det ville også trekke nye medlemmer.

Kommentarer? :)

Vi kan jo sette opp en vote ;)
Hei
Gixxerman

Post by Gixxerman »

User avatar
supermons
Administrator
Posts: 6263
Joined: 18 Nov 2005 17:32
MC: Suzuki GSX750
Location: Hovedstaden

Post by supermons »

Til trådstarter, lag en blogg :) Personlig mener jeg at en felles worklog vil bli rotete, og jeg kan ikke følge mitt eget prosjekt i den. Jeg kommer derfor til å bruke bloggen min istedenfor, siden det virker som det ikke er stemning for prosjekttråder her.. (Dvs Gixxerman vil ikke :( )
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Har ikke sagt at det ikke er stemning for, men der har vi slike tråder, og vi har jo allerede et underforum kalt Verkstedet. Det er ment for alt slikt, derfor trenger vi ikke enda et som bare vil skape forvirring.
User avatar
supermons
Administrator
Posts: 6263
Joined: 18 Nov 2005 17:32
MC: Suzuki GSX750
Location: Hovedstaden

Post by supermons »

Gixxerman wrote:Har ikke sagt at det ikke er stemning for, men der har vi slike tråder, og vi har jo allerede et underforum kalt Verkstedet. Det er ment for alt slikt, derfor trenger vi ikke enda et som bare vil skape forvirring.
Hehe, var ment som en liten spøk ;) Har bare sett du har flyttet litt prosjektgreier til workloggen og referert til den..

Så du mener at hvis jeg vil lage en egen worklogg for min og kun min sykkel så er Verkstedet plassen for det? Isåfall er jeg helt enig at vi ikke trenger et eget underforum for worklogs, men kanskje et lite "hint" om at de bør ha en litt standard tittel slik at workloggene er lett å se i forhold til alle andre trådene i verkstedet.

Worklog: - sykkel
Nick - sykkel - prosjektnavn
Mitt überkule ***prosjekt
eller noe sånt?
Post Reply