Eget forum for veteran/classic sykler

Hvis dere har forslag eller kommentarer vedrørende disse sidene, kan dere skrive dem her.
Post Reply
User avatar
AJSm20
Posts: 95
Joined: 12 Oct 2006 12:45
MC: 2015 Honda NC750D Integra
1955 AJS model 20
Location: Trondheim

Eget forum for veteran/classic sykler

Post by AJSm20 »

Hei!

Kan det opprettes et eget forum for veteran og classic sykler? Vi er mange som kjører og mekker gamle sykler, men det finnes ikke ett eneste forum på nettet i Norge.

Ville satt stor pris på om det gikk an å opprette. Takk!
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Kan du ikke bare bruke det vanlige slik alle andre da ? Jeg trenger ikke et eget forum bare fordi jeg kjører R-sykkel, og neste mann som kjører supermotard, eller cross, eller naken sykkel eller eller... Vi har en stor entusiast av Indian veteraner her på forumet fra før, men ikke stort mange fler. Det vil absolutt ikke hjelpe og åpne et eget underfora da etterspørselen er altfor liten. Desverre...
Slike forespørsler får vi både støtt og stadig, men ta en titt til på forsiden, og titt nedover. Ganske mye å velge mellom der, eller ?
User avatar
Keihin
Posts: 827
Joined: 11 Aug 2005 23:19
Location: Lier
Contact:

Post by Keihin »

Enig Gixxer. Min bastante mening om slike forum er at "man ikke deler opp før man beviselig ser behovet". Kan ikke se noen gode grunner til å gjøre det motsatte.
99 R1TIC
03 Audi RS6
Image
User avatar
AJSm20
Posts: 95
Joined: 12 Oct 2006 12:45
MC: 2015 Honda NC750D Integra
1955 AJS model 20
Location: Trondheim

Post by AJSm20 »

Hmmm. Det er litt som "høna og egget". Hva kom først, tilbudet eller etterspørselen?

Ellers så ser jeg problematikken med å dele opp. Føler bare at vi som driver med veteransykler ikke har noe felles samlingspunkt. Men Ok, jeg kan leve med det :)
User avatar
NoName
Posts: 3684
Joined: 23 Apr 2005 10:54
MC: 07 Buell XB12Scg
09 Buell 1125CR

Post by NoName »

Veteran er så mangt så det er vel ikke noe problem å skrive det i de forumene vi allerede har. Skulle det bli behov for det, så skal jeg se på det. Du får få med deg alle som savner et forum å bli med her. Kan eventuelt lage et underforum når neste versjon av phpBB kommer.
Post Reply