Server error?

Hvis dere har forslag eller kommentarer vedrørende disse sidene, kan dere skrive dem her.
User avatar
Kriz
Posts: 2305
Joined: 26 Apr 2005 17:03
Location: Gjøvik
Contact:

Server error?

Post by Kriz »

http://home.online.no/~tarils/bilder/error.bmp skjedde her om dagen alt bare klikka
Axxeman
Posts: 424
Joined: 30 Apr 2005 17:55
Location: Tromsø

Post by Axxeman »

heh nice tema på xp!
neida jeg hadde ingen problemer
Het Porsche på NMCF
Medlem nr. 100
Winalot
Posts: 1777
Joined: 23 Apr 2005 19:31
Location: Stavanger

Post by Winalot »

søt farge i temaet ditt :wink:

Nei, jeg opplevde ikke noen problemer i går kveld iallefall, men det var da merkelig feilmelding "critical error" :?
Image
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Kan være at det ble gjort noen endringer med forumet akkurat da, eller at data(informasjon :wink: ) ble flyttet over fra en server til en annen. Slike korte "glipper" blir det av og til på nettsider/forum, og hw.no er vel svaret på nedetid :lol:
User avatar
rat
Posts: 17
Joined: 23 Apr 2005 12:05
Location: Asker
Contact:

Post by rat »

Det ble ikke flyttet data mellom servere på onsdag.
Har heller ingenting i loggen på serverne, verken på databaseserveren eller webserveren, som kan forklarer fenomenet.

Uten mer informasjon er det vanskelig å lokalisere problemet, kan tenkes at det var lokalt også. Eller at brukeren mistet kommunikasjon med serveren et kritisk øyeblikk, men det blir bare spekulasjoner.
Kriz2

Post by Kriz2 »

http://home.online.no/~tarils/bilder/LMFAO.JPG

igjen.. også nå går det faen ikke ann å logge seg inn heller
User avatar
rat
Posts: 17
Joined: 23 Apr 2005 12:05
Location: Asker
Contact:

Post by rat »

Hei Kriz2

Refresh siden så kommer du inn.
Feilen du fikk er ingen feil, men en advarsel til admin om at de to nevnte katalogene må fjernes. Du traff akkurat i et tidspunkt hvor serveren ble oppdatert, en tidsluke på ca 30 sekunder.....

Beklager dette!
Jalmar
Posts: 7988
Joined: 26 Apr 2005 07:53

Post by Jalmar »

Den meldinga fikk jeg i kveld også. Jeg var logga inn på forumet, dreiv å leste den infoen om klokkeslett under informasjon og nyheter. Når jeg skulle gå tilbake til hovedsiden fikk jeg den meldinga. Og uansett hva jeg trykket på kom bare den meldinga hele tiden. Det jeg tilslutt gjorde var å skru av pc'en og restarte. Etter restart virka alt som det skulle når jeg logga meg på forumet igjen.
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle Blå" (I deler for øyeblikket)
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
User avatar
NoName
Posts: 3684
Joined: 23 Apr 2005 10:54
MC: 07 Buell XB12Scg
09 Buell 1125CR

Post by NoName »

Som rat skriver så skyldes dette en oppgradering av forumet. Men det skal være i orden nå.. :wink:
User avatar
Kriz
Posts: 2305
Joined: 26 Apr 2005 17:03
Location: Gjøvik
Contact:

Post by Kriz »

Endelig fikk jeg logga meg inn.. måtte faen meg restarte var ikke nok å gå offline ...
Guest

Post by Guest »

Helvetes fitte... nå er jeg logga ut men jeg står faen meg pålogga på en brukerlista helvetes dritt -kriz
Ragnhild
Posts: 5368
Joined: 01 May 2005 18:01
MC: BMW R1200GS Adventure
Location: Ikke kjør fortere enn skytsengelen din flyr

Post by Ragnhild »

Var mye plaget i dag (igår ettermiddag/kveld 21/5) med at når jeg ville poste et innlegg, kom det opp beskjed "finner ikke server". Minst en ti - ellve ganger. Lurte fælt på dette. Logga ut og og på igjen. Samme feilen, men så fikk jeg poste innlegget, men så kom feilen på nytt litt senere med et nytt innlegg. Kunne være flere innlegg som gikk greit i mellomtida. Lurte på om det var stor trafikk på forumet, men det var jo bare en åtte - ti stykker på, om det var så mange. Kan det ha vært fordi jeg hadde oppe to vinduer med forumet i, samtidig?
Image
Ørkendyret kjørte i 2007: 19.820 km, 2008: 22.000 km, 2009: 18.300 km
Er vanligvis å treffe på MCsidens forum
Winalot
Posts: 1777
Joined: 23 Apr 2005 19:31
Location: Stavanger

Post by Winalot »

prøv å bare ha et vindu med forumet oppe, og se om problemet fremdeles oppstår :wink:
Image
User avatar
Cartman
Posts: 814
Joined: 23 Apr 2005 14:21
Location: Stavanger

Post by Cartman »

Slet også sykt med i det hele tatt å komme innpå serveren igår... fikk bare opp at siden ikke fantes når jeg skrev http://www.mc-forumet.no :?
User avatar
Dominator
Posts: 1057
Joined: 26 Apr 2005 22:46
MC: -93 Kawasaki ZZR1100 D1
Location: Bærum

Post by Dominator »

Samme her
Post Reply