Blitt litt streng?

Hvis dere har forslag eller kommentarer vedrørende disse sidene, kan dere skrive dem her.
IGNiTiON
Posts: 194
Joined: 28 Apr 2005 15:52

Blitt litt streng?

Post by IGNiTiON »

Synest egentlig moderatorene er blitt litt for strenge i det siste!
Ikke lov å kødde litt uten at en hel topic blir stengt! :shock: :roll:
bla
User avatar
ChristR
Posts: 1381
Joined: 26 Apr 2005 20:41
Location: Fredrikstad
Contact:

Post by ChristR »

Syns ikke det jeg
2002 Aprilia RS 125 SBK
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!! :D

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
Axxeman
Posts: 424
Joined: 30 Apr 2005 17:55
Location: Tromsø

Post by Axxeman »

Nei de gjør en kongejobb!
Hvis det ikke hadde vært for dem så hadde det blitt mp tilstander her

Go Gixx :smt038
Het Porsche på NMCF
Medlem nr. 100
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Det er ikke snakk om å kødde litt. Du og han rmxråner kødder hele tida. Dere er kompiser og kommer fra samme plassen. Hva er pointet med at dere må skrive masse piss frem og tilbake til hverandre i en tråd her på forumet, når dere bare kan snakke med hverandre istedenfor ?
Hva dere vil utafor døra til hun Elin er meg totalt uinteressant.

Og ja, vi stenger det vi føler at er upassende, det er bare det at dere som går på smell etter smell aldri lærer, og da er det ikke synd på dere.
Winalot
Posts: 1777
Joined: 23 Apr 2005 19:31
Location: Stavanger

Post by Winalot »

mhm, jeg synes vi har "sluppet oss løs" i forhold til NMCF.net :D

Vi forholder oss til en liten notis du kan ha oversett som heter forumregler, og jeg sier igjen, forumregler 8-[
Image
IGNiTiON
Posts: 194
Joined: 28 Apr 2005 15:52

Post by IGNiTiON »

Gixxerman wrote:Det er ikke snakk om å kødde litt. Du og han rmxråner kødder hele tida. Dere er kompiser og kommer fra samme plassen. Hva er pointet med at dere må skrive masse piss frem og tilbake til hverandre i en tråd her på forumet, når dere bare kan snakke med hverandre istedenfor ?
Hva dere vil utafor døra til hun Elin er meg totalt uinteressant.

Og ja, vi stenger det vi føler at er upassende, det er bare det at dere som går på smell etter smell aldri lærer, og da er det ikke synd på dere.
Hjelp!
Det var jo et mopedtreff som ble diskutert!
Planlegging om når og hvor.
Var det ikke det forumet var laget for da? :?
Og om vi tar det på en skole eller utenfor døra til elin trenger ikke du bry deg om! :)
bla
User avatar
Kriz
Posts: 2305
Joined: 26 Apr 2005 17:03
Location: Gjøvik
Contact:

Post by Kriz »

haha og hva med dine 3 poster på rad.. prate med seg selv?...
User avatar
Shortybebeh
Posts: 3456
Joined: 26 Apr 2005 12:13
MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07!
Location: Skjetten
Contact:

Post by Shortybebeh »

Godt de slår ned på spam spør du meg!
Death Is The Road To Awe.
mil0
Posts: 410
Joined: 26 Apr 2005 14:10
Location: Rogaland - Karmøy
Contact:

Post by mil0 »

Gixxerman wrote:Det er ikke snakk om å kødde litt. Du og han rmxråner kødder hele tida. Dere er kompiser og kommer fra samme plassen. Hva er pointet med at dere må skrive masse piss frem og tilbake til hverandre i en tråd her på forumet, når dere bare kan snakke med hverandre istedenfor ?
Hva dere vil utafor døra til hun Elin er meg totalt uinteressant.

Og ja, vi stenger det vi føler at er upassende, det er bare det at dere som går på smell etter smell aldri lærer, og da er det ikke synd på dere.
Spam har ikke noe på et mc-forum og gjøre egentlig. Godt det ikke er bare jeg som synest ignition og rmxråner har mangen unødvendige innlegg. No offense...
Yamaha Neos -

X
Rieju RS2 Matrix 2003
Rieju RS2 Matrix 2005
User avatar
Dominator
Posts: 1057
Joined: 26 Apr 2005 22:46
MC: -93 Kawasaki ZZR1100 D1
Location: Bærum

Post by Dominator »

Bra jobba Gixxerman. Tror de fleste her synes det er totalt uinteressant med barnslig, intern fjortishumor. :smt015 Om de vil kødde kan de vel bare dra ned til det lokale gatekjøkkenet og råne litt?
User avatar
ChristR
Posts: 1381
Joined: 26 Apr 2005 20:41
Location: Fredrikstad
Contact:

Post by ChristR »

IGNiTiON wrote:
Gixxerman wrote:Det er ikke snakk om å kødde litt. Du og han rmxråner kødder hele tida. Dere er kompiser og kommer fra samme plassen. Hva er pointet med at dere må skrive masse piss frem og tilbake til hverandre i en tråd her på forumet, når dere bare kan snakke med hverandre istedenfor ?
Hva dere vil utafor døra til hun Elin er meg totalt uinteressant.

Og ja, vi stenger det vi føler at er upassende, det er bare det at dere som går på smell etter smell aldri lærer, og da er det ikke synd på dere.
Hjelp!
Det var jo et mopedtreff som ble diskutert!
Planlegging om når og hvor.
Var det ikke det forumet var laget for da? :?
Og om vi tar det på en skole eller utenfor døra til elin trenger ikke du bry deg om! :)
Når du skal legge ut topic om mopedtreff, så må du allerede ha dato og sted planlagt. Man bestemmer ikke sånn i en topic, blir alt for useriøs topic...
2002 Aprilia RS 125 SBK
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!! :D

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Det har seg slik at man bare må lære seg når man kan kødde litt, og når ting man skriver bare blir meningsløst tullprat. Jeg har det artig selv her inne og skriver litt i blogger her og der, og vi tuller vi også, men alt til sin tid. Det kan ikke være dønn seriøst hele tiden for da ville det blitt et veldig trist forum.
Man må bare kjenne grensen for når nok er nok, og noe som også er litt greit er at man har litt samme humor. Man kan ikke komme overens med alle, det sier seg selv, men om man har en del personer som man skriver med og tuller litt med til vanlig, så blir alt så mye bedre, og man vil også trives bedre.
User avatar
haavard.ha
Posts: 284
Joined: 26 Apr 2005 19:17
Location: Rogaland - Karmøy

Post by haavard.ha »

Jeg syns ikke moderatorene er for strenge, heller litt milde. Det er jo veldig greit med et seriøst forum.
Grunnen til at jeg bruker dette forumet og ikke mp er nettop av den grunnen.
Moderatorene gjør en utmerket jobb, og all heder og ære til NoName!
Stå på!
2001 Aprilia RS 125
User avatar
Kriz
Posts: 2305
Joined: 26 Apr 2005 17:03
Location: Gjøvik
Contact:

Post by Kriz »

Merker jo ikke engang at det finnes moderatorer på mp da...
User avatar
ChristR
Posts: 1381
Joined: 26 Apr 2005 20:41
Location: Fredrikstad
Contact:

Post by ChristR »

Moderatorene er milde ja, men det må de også være i oppstartsfasen. Når forumet får en 200-300brukere tenker jeg nok de blir litt strengere.. hehe
2002 Aprilia RS 125 SBK
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!! :D

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
Post Reply