Bjerknez skrev:
Skriv hele historien i Google docs og klipp/lim inn i forumet når du er ferdig. I Google Docs lagres innlegget kontinuerlig og man kan redigere innlegget uansett hvilken enhet man sitter på.
Ikke leverer jeg motorsykkelen på service hos Jøtul, ikke setter jeg pengene i blodbanken og skal jeg skrive lange avhandlinger og røverhistorier som får selveste Jo Nesbøe til å rødme av skam, så bruker jeg et passende teksbehandlingsprogram.
Morn forresten

Problemet er ikke de store og episke eventyrene... der har jeg lært leksa mi.
Skriver de i Word og limer inn.
Dritet oppstår når man skriver et mindre innlegg, (som i utgangspunktet ikke er så tidskrevende), men noen ganger eskalerer engasjementet, og noen ganger blir man heftet med telefon, kjerring, katt, svigerfar eller Gud forby..jobb.
Da er det like kjedelig å få den innloggingsdriten i trynet. Noen ganger husker man jo å lagre før man trykker, .Men som jeg har sagt før, jeg er en håndtverker med et ærlig arbeid, og ingen data nisse med automatiserte tastaturfingre.
Og det første innlegget mitt er i utgangspunktet 100% positivt ment, jeg ønsker at aktiviteten på forumet skal øke, men når man "mister" innlegg og bidrag så forsvinner jo motivasjonen som dugg for sola. Håper de finner ut av det

Edit: Blei logga ut mens jeg skreiv dette innlegget- - men hadde tatt kopi