Fidel skrev:
Tja, vi gjÞr sÄ godt vi kan med smÄ ressurser. Vi forbedrer innmeldingsprosedyrene med vippsing og mCash og slikt, og ser hva vi kan gjÞre med nettsida. Dere er velkomne til Ä bidra for Ä gjÞre det hele enda bedre!
Jeg kan godt bidra med hva JEG mener angÄende nettsiden sÄnn kjapt:
Det er uten tvil mye informasjon pÄ nettsiden deres og uten at jeg har lest alt sÄ tviler jeg ikke pÄ at det meste ogsÄ er god informasjon. Men ALT trenger ikke Ä treffe besÞkende rett i fleisen med tanke pÄ en gedigen uoversiktlig meny.
FÄ frem det som er viktigst pÄ fÞrstesiden og prioriter dette. Hvis noen vil dypdykke ned i det "politiske hjÞrnet" samt lese annen tung lektyre sÄ vet er dette uensett mennekser som vet hvor man skal finne slikt. De fleste vet at "enkel" informasjon er lett tilgjengelig, mens man mÄ lete litt for Ä finne det som kanskje ikke er sÄ inntektsbringende.
Har man en god sÞkefunksjon pÄ siden, sÄ vil uansett de mest ivrige finne denne informasjonen.
Salg av effekter mener jeg ogsÄ bÞr vÊre en del av nettsiden, og slikt er jo ogsÄ inntektbringende.
Dette ved siden av en gedigen opprydding pĂ„ designbiten tror jeg vil gjĂžre susen. Ă
tro at det er jungeltelegrafen som blir redningen er nok ikke en sund tanke tror jeg.
Penger som evt. brukes pÄ dette mÄ sees pÄ som en invistering. Jeg har sett selv smÄ "bakgÄrdsfirmaer" med kanonflotte hjemmesider. Poenget er at nÄr vertfall JEG kommer til en hjemmeside som virker utdatert sÄ fÄr jeg et dÄrlig fÞrsteinntrykk. Jeg sitter igjen med tanker som "oj... dette er nok et firma som sliter Þkonomisk og eller ikke forstÄr seg pÄ markedsfÞring. Ikke for at jeg er noen ekspert pÄ omrÄdet heller, men uten en viss mengde kroner i markedsfÞringspotten sÄ kan man heller ikke forvente Ä fÄ sÄ mye bedre resultat.
MEN!... at dere gjÞr en god jobb for oss motorsykler er det vel fÄ som betviler. Men at ting bÞr bedres andre steder er vel ogsÄ ganske Äpenbart... i mine Þyne.