Fiks headeren da folkens!

Hvis dere har forslag eller kommentarer vedrørende disse sidene, kan dere skrive dem her.
User avatar
Elolz
Posts: 760
Joined: 21 Feb 2011 23:02
MC: Honda VTR SP1
Location: Bergen/Askøy

Re: Fiks headeren da folkens!

Post by Elolz »

Logoen synes jeg er fin som den er, lett gjenkjennelig som MC-forumet logoen opp gjennom årene.
I headeren liker jeg minst mulig dilldall, minimalistisk og slankest mulig, derfor helt greit slik det er nå. Hiv i en NMCU logo, så er den bra. :thumleft

I nye mcsiden headeren ser logoen/navnet ut som noe fra en dårlig tegneserie, og en må scrolle langt nedover pga stor header og unødvendig info/velkomstpost. [-(
Bergen

Re: Fiks headeren da folkens!

Post by Bergen »

La headeren være, syntes den er helt ok :thumleft Innhold i forumet er viktigst om en skal fokusere på noe :D
Tror ikke forumet blir bedre av en fancy header!
User avatar
RuneMC
Posts: 2017
Joined: 26 Jun 2009 15:11
MC: 2016 CRF1000D
Location: Hyggen

Re: Fiks headeren da folkens!

Post by RuneMC »

Ja, altså etter å ha registrert en viss dreining i sykkelpreferansene så slenger jeg ut et lite forslag her

Image

:lol: :lol:

Men fra spøk til revolver, fargene kunne eventuelt vært aktuelle for eksisterende logo? :-k

Ofte er det ikke så mye som skal til... men kanskje er en liten endring av farger kontroversielt nok
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Fiks headeren da folkens!

Post by tshansen »

Ja greit å høre hva folket mener.

Den logoen du bidro med, som vi bruker på SE Squere Left temaet passer ekstremt bra (i mine øyner) Å rote til med et bilde føler jeg blir feil. Det ser rett og slett "billig" ut. Men vi har jo alle forskjellig meninger. Så jeg jobber litt med akkurat dette nå :thumleft
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
Tommas
Posts: 5890
Joined: 05 Oct 2015 13:39
MC: 2007 V-Strom 1000

Re: Fiks headeren da folkens!

Post by Tommas »

Uten å lage noen stor diskusjon, så synes jeg det var vellykket oppussing borte på det andre forumet. Om "hardcore" brukere ikke bryr seg mye om hvordan ting ser ut, så lenge innholdet og funksjoner er bra, så så det rett og slett mer moderne og "innbydende" ut. Sikkert ikke dumt om nye mennesker forviller seg inn.

Men smaken er jo som baken ;-)
User avatar
Elolz
Posts: 760
Joined: 21 Feb 2011 23:02
MC: Honda VTR SP1
Location: Bergen/Askøy

Re: Fiks headeren da folkens!

Post by Elolz »

Bruker også det themet med RuneMC sin logo. Digger det themet. :thumleft
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Fiks headeren da folkens!

Post by tshansen »

Tommas wrote:Uten å lage noen stor diskusjon, så synes jeg det var vellykket oppussing borte på det andre forumet. Om "hardcore" brukere ikke bryr seg mye om hvordan ting ser ut, så lenge innholdet og funksjoner er bra, så så det rett og slett mer moderne og "innbydende" ut. Sikkert ikke dumt om nye mennesker forviller seg inn.

Men smaken er jo som baken ;-)
Joda, det hjalp veldig med en oppussing der borte. Det er jeg helt enig i. Selve forumet er langt mer innbydende, men jeg personlig syns ikke det var noe fint med den headeren.

Nei å fornye seg er alltid bra, hvertfall med tanke på å trekke nye medlemmer :thumleft
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Post Reply