utlogging

Hvis dere har forslag eller kommentarer vedrørende disse sidene, kan dere skrive dem her.
Bjerknez

Re: utlogging

Post by Bjerknez »

supermons wrote:Spammen skal være borte nå, gjort litt forbedringer der :)

Er jo opp til brukermassen å lage liv her, og skjønner at utlogginsproblemet er irriterende, skal få oppdatert forumet i løpet av måneden slik at vi forhåpentligvis får fikset det :)
Begynner å bli trangt om tid nå... ;-)
User avatar
Elolz
Posts: 760
Joined: 21 Feb 2011 23:02
MC: Honda VTR SP1
Location: Bergen/Askøy

Re: utlogging

Post by Elolz »

Har sagt at jeg gjerne kan prøve meg på den jobben om det skulle være behov, tror jeg skulle klart det fint. ;-)
Bjerknez

Re: utlogging

Post by Bjerknez »

Bjerknez wrote:
supermons wrote:Spammen skal være borte nå, gjort litt forbedringer der :)

Er jo opp til brukermassen å lage liv her, og skjønner at utlogginsproblemet er irriterende, skal få oppdatert forumet i løpet av måneden slik at vi forhåpentligvis får fikset det :)
Begynner å bli trangt om tid nå... ;-)
Da var vel egentlig tiden ute og jeg ser at jeg fortsatt må logge meg inn hver gang jeg lukker siden...
Dog ser jeg at forumet har vert nede noen dager så jeg håper og tror at det er noe på gang ganske snart.

Bytt gjerne litt farger etc. også, slik at gjengangere ser at det har skjedd noe. Bør være en enkel greie å gjøre...
User avatar
supermons
Administrator
Posts: 6263
Joined: 18 Nov 2005 17:32
MC: Suzuki GSX750
Location: Hovedstaden

Re: utlogging

Post by supermons »

Bjerknez, forumet oppdateres på mandag :)

Ble forskyvd et par dager pga nedetiden, men oppdaterer det den 5 (har lagd infotråd). Skal se om jeg får lagt inn noen flere temaer også?

Usikker på hvor mye forandringer det er på det nye rent visuelt, men litt kommer nok til å skje.
Post Reply