Verkstedsforumet

Hvis dere har forslag eller kommentarer vedrørende disse sidene, kan dere skrive dem her.
Post Reply
Astaroth
Posts: 96
Joined: 26 Apr 2005 09:31
Location: Oslo

Verkstedsforumet

Post by Astaroth »

Er det mulig å få et separat verkstedsforum for Moped & Lett MC?
Image
User avatar
NoName
Posts: 3684
Joined: 23 Apr 2005 10:54
MC: 07 Buell XB12Scg
09 Buell 1125CR

Post by NoName »

Ja klart det. Ikke så dum ide egetlig, for da er det lettere å skille mellom de, og det er lettere å finne frem i gammle tråder..

Hva syns dere andre om ideen til Astaroth?
Jalmar
Posts: 7988
Joined: 26 Apr 2005 07:53

Post by Jalmar »

Det vil sikkert bli lettere å lete etter ting på den måten, så hvorfor ikke?

Jeg slenger ut en annen tanke samtidig. Er det en idè å lage et forum for verktøy, garasjeutstyr og lignende også ?

Jeg startet en tråd for å få råd om luftkompressor, og la den i verkstedsforumet. Men det blir kanskje galt å blande det inn mellom mekketips og sånne ting ?
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle Blå" (I deler for øyeblikket)
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
User avatar
Kriz
Posts: 2305
Joined: 26 Apr 2005 17:03
Location: Gjøvik
Contact:

Post by Kriz »

Hva med to takt of fire takt verksted?
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Jalmar wrote:Det vil sikkert bli lettere å lete etter ting på den måten, så hvorfor ikke?

Jeg slenger ut en annen tanke samtidig. Er det en idè å lage et forum for verktøy, garasjeutstyr og lignende også ?

Jeg startet en tråd for å få råd om luftkompressor, og la den i verkstedsforumet. Men det blir kanskje galt å blande det inn mellom mekketips og sånne ting ?
Det er jo helt 100% i "samme gate" så det kan du bare poste der du har gjort. Vi har delt opp en del her nå og det blir for dumt egentlig og dele opp noe mer. :wink:
Post Reply