Fratrer min stilling som Administrator

Bli oppdatert på hva som blir gjort på sidene til MC-Forumet.no
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Fratrer min stilling som Administrator

Post by tshansen »

Da var altså dagen kommet :-#

Jeg har tenkt mye fram og tilbake siste tiden, og jeg har ikke evne eller ork til å ta dette videre. Det er kommet til et punkt hvor aktiviteten er så liten at jeg ikke har kapasitet til å holde skuta flytende lengre.
Jeg har så mange andre prosjekter på gang, familie og jobb krever sitt og jeg får mindre og mindre tid til å sjekke innom her hver dag.

Ambisjonene var å ha et forum hvor alle skulle få leke og ingen diktator skulle sitte på toppen å bestemme hvem som fikk leke med hvem. Det lyktes vi tildels med, men jeg er dessverre redd for at Norge er for lite til å ha to "store" forum. Jeg kommer aldri til å gå tilbake til den andre siden så lenge diktatoren har noe som helst med driften å gjøre.

Jeg sitter ikke på alt av rettigheter, så jeg får gjort lite med oppdateringer, fornying etc, å ikke har jeg kunnskapen eller muligheten til å tilegne meg kunnskapen. Ander er totalt fraværende og vanskelig å få tak i. En slik organisasjon er sjeldent oppskriften på suksess :lol:

Jeg blir ikke å forsvinne som bruker, men jeg har ikke samvittighet til å sitte i toppen å ikke få gjort noe med de få etterspørslene dere kommer med.

Jeg vil takke for laget, takk for tilliten og ikke minst takk for at dere er en jævlig fin gjeng som gjør hverdagen på 2 hjul verdt å dele.
Jeg håper virkelig forumet vil bestå å leve inn i framtiden uten med ved roret. Å jeg håper virkelig folket fortsetter å benytte forumet i lang tid framover.

Takk for meg :love
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
Tommas
Posts: 5890
Joined: 05 Oct 2015 13:39
MC: 2007 V-Strom 1000

Re: Fratrer min stilling som Administrator

Post by Tommas »

Takk for innsatsen skal du ha :thumleft

Håper noen andre vil ta på seg oppgaven :-k
User avatar
supermons
Administrator
Posts: 6263
Joined: 18 Nov 2005 17:32
MC: Suzuki GSX750
Location: Hovedstaden

Re: Fratrer min stilling som Administrator

Post by supermons »

Takk for jobben du har lagt ned som administrator! Jeg synes du har bidratt til suksess for et diktatorfritt forum og hygge for alle! ;) Det siste håper jeg du fortsetter med når tiden strekker til :)
User avatar
ojda
Bamsefar
Posts: 9123
Joined: 09 Apr 2008 20:45
MC: "Helene-GS" BMW R1200GS-Rallye. 2018.
+ en Rally til: 2022 - Honda CRF300 Rally "Doffen"👍😇
2023 - Aprilia Tuareg660 "Amanda" 🫣
Location: Kristiania

Re: Fratrer min stilling som Administrator

Post by ojda »

Jeg vil først og fremst også takke for det initiativet du tok da det toppet seg for mange av oss i annet lende :-s
Du har over lang tid slept på ett «kattelik» som viste liten vilje til å gå på egene ben.
Utrolig mye flott matriale har du fylt forumet med helt til det siste, men det gir veldig lite når man er en av veldig få som bidrar til den daglige omgangen på forumet :?
Jeg fatter ikke at ikke langt fler har funnet å ville bidra med spørsmål, svar, bilder og historier.
Dere er jo der å leser, hvorfor bidrar dere ikke til å holde miljøet slik det var for noen år siden.
Uten innlegg dør ett forum :(
Det er faanmeg utrolig synd om dette bare går opp i røyk, du, dere og det (Forumet) fortjener så mye mer :(

Takk for en utrolig innsats Thomas. Jeg vet at din stødige hånd på roret vil ble dypt savnet,
å håper fortsatt på at skuta ikke går ned med det :-#
2020: 17000km. 19: 16.6k. 18: 22k. 17: 19k. 16: 28k. 15: 22k. 14: 24k. 13: 25k. 12: 19k. 11: 9k.
User avatar
Bikeridr
Geocache General
Posts: 4551
Joined: 08 Oct 2015 09:28
MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken"
Location: Babīte
Contact:

Re: Fratrer min stilling som Administrator

Post by Bikeridr »

I likhet med de andre talerne.
Tusen takk for innsatsen og arbeidet med å få dette forumet på fote.
Jeg håper virkelig vår leke-sludre-krangle-plass får leve lenge. Det blir ikke aktuelt å gå tilbake til diktatoren. [-(

Er det noe jeg kan bidra med (datateknisk), så skal jeg forsøke det. Har tuslet litt rundt i PHP og phpBB, men er litt rusten. Uten at det egentlig skulle forhindre meg i å friske opp litt gammel kunnskap.
Moderering er jeg ikke moden til, men litt slik nørdegreier bak kulissene skal jeg nok være bedre i stand til :)
User avatar
Kant1
Onkel
Posts: 3185
Joined: 06 Oct 2015 06:10
MC: BMW R1250GSA 2019

Yamaha XTZ 660 Ténéré 1997 (Gamlegutten)

Re: Fratrer min stilling som Administrator

Post by Kant1 »

Ka tull e detta??

Om du ikkje har tid til oss på forumet,syns eg du skal kutte ned på famile og sånt fjas. :) :lol:

Neida, du har lagt ned masse arbeid for oss og fellesskapet, og fortjener en klapp på skuldra.. minst.
Eller, jeg kan spandere ei hore på deg, som han sa, en takknemmelig kar i Oslo sentrum, jeg hjalp han igang med bilen.
Og om Bikeridr kan ta over stafettpinnen så fortsetter ting å fungere.

Bra vi ikke mister deg som bruker da, det er det viktigste 8)
Nothing last forever---- Nichts is für die Ewigkeit
Norges kanskje beste MC blogg:
http://www.kant1.no
User avatar
intruder
Posts: 4271
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Fratrer min stilling som Administrator

Post by intruder »

Leit at du gir deg,men forstår godt at det kan bli nok,filmer,bilder og å svare slike masete nisser som meg innimellom kan i lengden bli slitsomt....
Du kan iallfall trekke deg tilbakemed flagget til topps ! :thumleft
Og en spesiell takk for at du har vært en å ty til når jeg har vært av sporet..... =D>
User avatar
ashland
U-Svingen
Posts: 2632
Joined: 11 Oct 2015 20:11
MC: BMW R1250GS Rally -22
KTM 690 Enduro R -20
Location: Halden

Re: Fratrer min stilling som Administrator

Post by ashland »

Dette var utrolig kjedelig å lese :(
Håper du ikke blir helt borte og stille fra bergenskanten, din stødige penn og referater settes virkelig pris på!

Tusen takk for din insats og jobb som administrator =D>
Så må jeg si meg enig med ojda, håper ikke skuta går ned med denne fratredelsen :-#
fun is not a straight line
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Fratrer min stilling som Administrator

Post by tshansen »

Takk for fine ord :-D Jeg blir ikke å forsvinne som bruker, jeg vil fortsette å poste mine ting om løst og fast \:D/
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
ojda
Bamsefar
Posts: 9123
Joined: 09 Apr 2008 20:45
MC: "Helene-GS" BMW R1200GS-Rallye. 2018.
+ en Rally til: 2022 - Honda CRF300 Rally "Doffen"👍😇
2023 - Aprilia Tuareg660 "Amanda" 🫣
Location: Kristiania

Re: Fratrer min stilling som Administrator

Post by ojda »

ashland wrote:Dette var utrolig kjedelig å lese :(
Håper du ikke blir helt borte og stille fra bergenskanten, din stødige penn og referater settes virkelig pris på!

Tusen takk for din insats og jobb som administrator =D>
Så må jeg si meg enig med ojda, håper ikke skuta går ned med denne fratredelsen :-#

Problemet er jo ikke at Thomas gir seg som administrator, (selv om han har gjort en fantastisk jobb).
PROBLEMET ER JO AT FORUMET IKKE BLIR BRUKT [-(
Man må ikke nødvendigvis lage lange eventyr-repotasjer for at det skal være leseværdig, alle innlegg er ett pluss (Til og med dine Intruder ;-) )
Fader! Jeg ser jo stadig at det er opp mot 250 registrerte brukere pålogget, men de som skriver samme dagen som regel er i antall rundt 3-4-5 stykker :-k
Det er langt ifra nok til å klare å holde liv i ett forum i lengden :(
Skjerp dere! Ellers har vi snart ikke valgets mulighet lenger :shock:
2020: 17000km. 19: 16.6k. 18: 22k. 17: 19k. 16: 28k. 15: 22k. 14: 24k. 13: 25k. 12: 19k. 11: 9k.
JK95
Posts: 3558
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: Fratrer min stilling som Administrator

Post by JK95 »

Beklager ojda, merker selv at jeg har vært for dårlig på oppdateringene :redface Denne sesongen har blitt for mye fire hjul og for lite to, men skal skjerpe meg :-#

Forøvrig takk til Unge Lovende for alt ansvaret han har tatt som admin, dette forumet er blitt et knall-samfunn, og mye av det skal du ha æren for =D>
User avatar
ojda
Bamsefar
Posts: 9123
Joined: 09 Apr 2008 20:45
MC: "Helene-GS" BMW R1200GS-Rallye. 2018.
+ en Rally til: 2022 - Honda CRF300 Rally "Doffen"👍😇
2023 - Aprilia Tuareg660 "Amanda" 🫣
Location: Kristiania

Re: Fratrer min stilling som Administrator

Post by ojda »

JK95 wrote:Beklager ojda, merker selv at jeg har vært for dårlig på oppdateringene :redface Denne sesongen har blitt for mye fire hjul og for lite to, men skal skjerpe meg :-#

Forøvrig takk til Unge Lovende for alt ansvaret han har tatt som admin, dette forumet er blitt et knall-samfunn, og mye av det skal du ha æren for =D>
Det skal ikke mere til enn at mange bidrar med "litt", så er mye gjort :thumleft

P.S: Du må slutte med detta bil-tullet :roll: :lol:
2020: 17000km. 19: 16.6k. 18: 22k. 17: 19k. 16: 28k. 15: 22k. 14: 24k. 13: 25k. 12: 19k. 11: 9k.
User avatar
ashland
U-Svingen
Posts: 2632
Joined: 11 Oct 2015 20:11
MC: BMW R1250GS Rally -22
KTM 690 Enduro R -20
Location: Halden

Re: Fratrer min stilling som Administrator

Post by ashland »

ojda wrote:
ashland wrote:Dette var utrolig kjedelig å lese :(
Håper du ikke blir helt borte og stille fra bergenskanten, din stødige penn og referater settes virkelig pris på!

Tusen takk for din insats og jobb som administrator =D>
Så må jeg si meg enig med ojda, håper ikke skuta går ned med denne fratredelsen :-#

Problemet er jo ikke at Thomas gir seg som administrator, (selv om han har gjort en fantastisk jobb).
PROBLEMET ER JO AT FORUMET IKKE BLIR BRUKT [-(
Man må ikke nødvendigvis lage lange eventyr-repotasjer for at det skal være leseværdig, alle innlegg er ett pluss (Til og med dine Intruder ;-) )
Fader! Jeg ser jo stadig at det er opp mot 250 registrerte brukere pålogget, men de som skriver samme dagen som regel er i antall rundt 3-4-5 stykker :-k
Det er langt ifra nok til å klare å holde liv i ett forum i lengden :(
Skjerp dere! Ellers har vi snart ikke valgets mulighet lenger :shock:
Der traff du nok spikeren på hodet :-#

Jeg skal ærlig innrømme jeg har dårlig samvittighet, når jeg ser hva jeg legger ned av tid/innlegg kontra hva endel andre legger ned av tid og engasjement :redface
fun is not a straight line
User avatar
Bikeridr
Geocache General
Posts: 4551
Joined: 08 Oct 2015 09:28
MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken"
Location: Babīte
Contact:

Re: Fratrer min stilling som Administrator

Post by Bikeridr »

ashland wrote:
ojda wrote:
ashland wrote:Dette var utrolig kjedelig å lese :(
Håper du ikke blir helt borte og stille fra bergenskanten, din stødige penn og referater settes virkelig pris på!

Tusen takk for din insats og jobb som administrator =D>
Så må jeg si meg enig med ojda, håper ikke skuta går ned med denne fratredelsen :-#

Problemet er jo ikke at Thomas gir seg som administrator, (selv om han har gjort en fantastisk jobb).
PROBLEMET ER JO AT FORUMET IKKE BLIR BRUKT [-(
Man må ikke nødvendigvis lage lange eventyr-repotasjer for at det skal være leseværdig, alle innlegg er ett pluss (Til og med dine Intruder ;-) )
Fader! Jeg ser jo stadig at det er opp mot 250 registrerte brukere pålogget, men de som skriver samme dagen som regel er i antall rundt 3-4-5 stykker :-k
Det er langt ifra nok til å klare å holde liv i ett forum i lengden :(
Skjerp dere! Ellers har vi snart ikke valgets mulighet lenger :shock:
Der traff du nok spikeren på hodet :-#

Jeg skal ærlig innrømme jeg har dårlig samvittighet, når jeg ser hva jeg legger ned av tid/innlegg kontra hva endel andre legger ned av tid og engasjement :redface
Er vel litt der jeg også er :redface
Men - jeg skal nå prøve å gjøre mitt for å holde vår ærverdige skute flytende. Jeg har jo planer (som dessverre har blitt med planene) å gjenopplive etpar gamle tråder. Nå som vinterrn nærmer seg og sesongen absolutt er på hell, så passer det vel greit å børste støv av etpar "offtopic" tråder.
Så får vi de da - hvor flink jeg blir til å holde ord. Men igjen, jeg har jo såpass mange innlegg som Galdhøpiggen er høy. Så litt har jeg jo bidratt med.

Og ja - tilbudet om teknisk assistanse/vedlikehold står ved lag.
User avatar
Palma
Posts: 4730
Joined: 09 Oct 2015 19:20
MC: BMW R1150GS 2000mod. "Betty"
BMW F650GS 2001 Mod. "Litjkar'n" solgt 2018
BMW F650GS 2003 mod. "650'n" solgt 2018
BMW F800GS 2013 mod. "800'n"
Honda Crf250L 2020 mod.
Location: Tjura
Contact:

Re: Fratrer min stilling som Administrator

Post by Palma »

Jaja. Jeg er enig med alle sammen. Hansen har gjort en knalljobb med å holde forumet oppe og bidratt positivt.
Noen få andre har og bidratt til å holde liv. Mange ønsker mye mer av alle ting og tang så at forumet nesten henter bildene selv og skriver hva som skal stå. Jeg har vel en mistanke til at vi alle sammen må trå til mere HVIS vi ønsker forumet oppe.
Jeg synes forumet er helt topp, det kan ikke sammenlignes med ei random gruppe på face. Her er vi nesten hjemme, det er en god tone, høyt under taket og utrolig mye kunnskap og erfaring samlet. Vi får ta en skjerpings... Jeg har årna litt med Wolfgang i gårkveld... Follow with det kommer noe snart om det \:D/

Så takk til Tshansen igjen for jobben så langt. :thumleft Du har vært flink. Jeg renger med at det står nye kompetente folk i kø for å ta over og videreføre jobben. =D>
Post Reply