Fratrer min stilling som Administrator

Bli oppdatert på hva som blir gjort på sidene til MC-Forumet.no
User avatar
hakhap
Mr Illustrator
Posts: 2929
Joined: 06 Oct 2015 06:50
MC: Aprilia Tuono V4 1100 RR
Location: Buskerud
Contact:

Re: Fratrer min stilling som Administrator

Post by hakhap »

Vel mr Thomas ser godt at livet ikke alltid gir rom til alt kan tenke sov å drive med, forum ledelse o.l. er noe som trenger en dedikert gjeng.


@ojda for egen del mistet jeg gnisten etter at det jeg kom / kommer med av innlegg mest sannsynlig ikke appellerer til de andre da det er ekstremt lite tilbakemelding utover Thomas på det.

Utover det så spiller det faktum at jeg kan telle mine turer på to-hjul i år en hånd inn mtp innholdet å bidra med, men jeg gjør er mitt beste for å gi tilbakemelding til de som lager innlegg jeg blir glad / inspirert / opplyst etc av.



Sent from my SM-G975F using Tapatalk
" Tuono: Italian for Holy Crap this is Quick" - MCN
Youtube
Flickr
Instagram
Image
User avatar
JRO
Posts: 1286
Joined: 07 Oct 2015 05:00
MC: 2019 Ducati MTS 1260 Enduro.
Location: Kongsberg

Re: Fratrer min stilling som Administrator

Post by JRO »

Takk for admin jobben tshansen, du har virkelig løftet forumet fra at en gjeng av oss forlot den andre sida og logget på her til det som er klart det beste forumet for tur referater. Det er nok større aktivitet på den andre sida, men vi har de beste tur skriverne hvor du er en av noen få som virkelig har både skriveferdighter og ork til å sette sammen et godt referat med tekst, bilder og film. Der er dette forumet unikt.

Så er det den andre saken som ojda tok opp og det er aktiviteten her inne og det er helt klart mye stillere her en det har vært tidligere, ikke har vi dsikutert Biltema olje, ikke gul vest, ikke hva som er den beste sykkelen og diverse andre pms temaer. Er vi blitt for kjente med hverandre, eller er vi blitt mere sedate og ønsker heller å lese enn å ikke bidra selv. Merker det selv også, har lest og sett mange fine innlegg uten at jeg har gitt anerkjennelse og det gjelder også mange av dine fine bilder Hakhap. Så til meg selv fysj du må engasjere deg mer og også skrive anerkjennelse selv om andre har gjort det. Veldig bra ojda at du smekker oss på tastaturet.

Så håper vi kan holde liv i forumet og møtes til fellesturer slik vi liker å holde på. [-( :-k :roll:
User avatar
ojda
Bamsefar
Posts: 9123
Joined: 09 Apr 2008 20:45
MC: "Helene-GS" BMW R1200GS-Rallye. 2018.
+ en Rally til: 2022 - Honda CRF300 Rally "Doffen"👍😇
2023 - Aprilia Tuareg660 "Amanda" 🫣
Location: Kristiania

Re: Fratrer min stilling som Administrator

Post by ojda »

hakhap wrote:

@ojda for egen del mistet jeg gnisten etter at det jeg kom / kommer med av innlegg mest sannsynlig ikke appellerer til de andre da det er ekstremt lite tilbakemelding utover Thomas på det.

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

Du er nok ikke alene om å føle det slik innimellom hakap, det tror jeg de fleste av oss som skriver her inne har tenkt innimellom, men ingen er vel tjent med at vi trekker oss tilbake og dropper å poste [-(

Jeg tror snaut nok det finnes ett eneste innlegg på forumet som ikke bidrar med noe positivt, men at det ikke alltid kommer fram er en annen sak.
Der har vi alle noe å lære :thumleft
Å hvis jeg tenker meg litt om, er vel heller ikke du av de som ofte kommer med tilbakemeldinger på andres poster?
Dette er ikke ment som angrep, mer en tanke om at noen og enhver av oss har stort forbedringspotensiale på dette området :thumleft
2020: 17000km. 19: 16.6k. 18: 22k. 17: 19k. 16: 28k. 15: 22k. 14: 24k. 13: 25k. 12: 19k. 11: 9k.
User avatar
mekkern
Posts: 5110
Joined: 22 Jan 2007 11:05
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Location: Tranby-Lier

Re: Fratrer min stilling som Administrator

Post by mekkern »

Dette var synd Thomas, men sånn er livet.

Når det gjelder forumet sånn ellers så er det vel ikke så mye mer å skrive om nye BMW GS eller KTM eller Ducati adventurere...litt hjelmer dresser og kofferter da men...

Er jo ikke stort som folk gjør ellers, bortsett fra å vaske og sette på service...

Ellers er det turreferater da....korte og lange.. med vekslende interesse.

Dette gjelder ikke bare dette forum- men generelt forumer, da tryneboka insta og slikt suger intressen.
Man har nisjeforumer som lever greit men de mer generelle taper stadig terreng.

Og JA ,uten tilbakemeldinger stuper interessen for publisering.
User avatar
hakhap
Mr Illustrator
Posts: 2929
Joined: 06 Oct 2015 06:50
MC: Aprilia Tuono V4 1100 RR
Location: Buskerud
Contact:

Re: Fratrer min stilling som Administrator

Post by hakhap »

ojda wrote:

Du er nok ikke alene om å føle det slik innimellom hakap, det tror jeg de fleste av oss som skriver her inne har tenkt innimellom, men ingen er vel tjent med at vi trekker oss tilbake og dropper å poste [-(

Jeg tror snaut nok det finnes ett eneste innlegg på forumet som ikke bidrar med noe positivt, men at det ikke alltid kommer fram er en annen sak.
Der har vi alle noe å lære :thumleft
Å hvis jeg tenker meg litt om, er vel heller ikke du av de som ofte kommer med tilbakemeldinger på andres poster?
Dette er ikke ment som angrep, mer en tanke om at noen og enhver av oss har stort forbedringspotensiale på dette området :thumleft
Nei det er jeg ikke, men jeg prøver så ikke tatt som noe angrep (skal mer til enn det for å bli et angrep) og ja "alle" innlegg bidrar i så måte og tenker ikke å slutte så sett men når inspirasjonen tryter litt og du ikke har de store tingene å fortelle blir det gjerne litt stille ( prøver å holde til motorsykkel i hovedsak iaf :) )
" Tuono: Italian for Holy Crap this is Quick" - MCN
Youtube
Flickr
Instagram
Image
User avatar
Gielas
Posts: 1178
Joined: 15 Oct 2015 09:32
MC: BMW R 1250 RS
- R 1250 GSA
- R 1200 GSA
- R 1200 GS
- F 800 GS
Location: Sandefjord

Re: Fratrer min stilling som Administrator

Post by Gielas »

tshansen wrote: Takk for meg :love
Takk skal du ha for innsatsen Thomas! :smt109
(Iron Butt - har jeg som (tur)mål i 2020 - se bloggen min...)
Gielas
Ivan Bonev
Posts: 39
Joined: 21 Dec 2018 12:30
MC: Hond NC750X
Location: Bergen
Contact:

Re: Fratrer min stilling som Administrator

Post by Ivan Bonev »

Tusen takk for innsatsen Thomas!
User avatar
Kant1
Onkel
Posts: 3185
Joined: 06 Oct 2015 06:10
MC: BMW R1250GSA 2019

Yamaha XTZ 660 Ténéré 1997 (Gamlegutten)

Re: Fratrer min stilling som Administrator

Post by Kant1 »

For min egen del følger aktiviteten på forumet ganske nøyaktig hvor mye jeg har å gjøre på jobb, kombinert med hvor mye annen aktivitet det er her inne.

Skal prøve å skjerpe meg, men er ikke så veldig flink å starte nye tråder. :-k

Og så har vel Mekkern et poeng, når vi "alle" kjører samme sykkel eller sykkeltype, har vel det meste blitt sagt fra før.

Selv ikke påstanden om at:
"Jeg har VERDENS beste MC" vil klare å riste nevneverdig liv i oss :D

Men:

Fikk ettpar ideer nå forresten...
I'll be back
:thumleft
Nothing last forever---- Nichts is für die Ewigkeit
Norges kanskje beste MC blogg:
http://www.kant1.no
User avatar
Bikeridr
Geocache General
Posts: 4551
Joined: 08 Oct 2015 09:28
MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken"
Location: Babīte
Contact:

Re: Fratrer min stilling som Administrator

Post by Bikeridr »

Kant1 wrote: Og så har vel Mekkern et poeng, når vi "alle" kjører samme sykkel eller sykkeltype, har vel det meste blitt sagt fra før.
Ehem, det er jo noen av oss som ennå er såpass fornuftig at de ikke følger flokkmentaliteten \:D/
Kant1 wrote: I'll be back
:thumleft
Jeg og 8)
User avatar
biker7
Posts: 1324
Joined: 27 Mar 2011 23:30
MC: BMW R1250GS HP -20mod.
+ Honda NX650 Dominator -89mod

Re: Fratrer min stilling som Administrator

Post by biker7 »

Tusen takk for den gode jobben du har gjort, mr. Hansen =D> =D>
Litt synd, men "time changes".

Ellers så merker jeg selv, at nå når "dvale-sesongen" er i gang, så blir det nok mindre skriverier fra denne kanten også :roll: :-k
Men kommer nok allikevel til å bli med videre så lenge det er liv i skuta :D
User avatar
kvase
Posts: 4016
Joined: 04 Oct 2016 10:43
MC: Dyslektiker
KTM 1290 SAR 21/22 mod
Er dyslektiker min verden kan være nesten slik som i artiklen her
http://www.dagbladet.no/2016/03/09/nyhe ... /43421895/
Contact:

Re: Fratrer min stilling som Administrator

Post by kvase »

Følger på det lille jeg har å spe på med -
Vi ble født for å være Ekte ikke perfekte
https://locatoweb.com
For turplanleging å sporinger GPX etc. https://www.myrouteapp.com/routelab
inunf
Posts: 4908
Joined: 24 Mar 2006 19:33
MC: Ymse
Location: Ålesund

Re: Fratrer min stilling som Administrator

Post by inunf »

Takk for super innsats! Leit at det har blitt sånn. Jeg kjenner meg litt skyldig, har på ingen måte bidratt så mye som jeg synes jeg burde. Håper virkelig vi klarer å holde liv i forumet!
User avatar
RuneMC
Posts: 2017
Joined: 26 Jun 2009 15:11
MC: 2016 CRF1000D
Location: Hyggen

Re: Fratrer min stilling som Administrator

Post by RuneMC »

All honnør for vel utført jobb :thumleft

Er vel også av de som har dratt ned på aktiviteten, men skyldes mest litt endrede prioriteringer og at døgnet har et begrenset antall timer.

Forumet håper jeg fortsetter.
voodoodoo
Posts: 453
Joined: 30 Oct 2015 21:50
MC: Suzuki Hayabusa 2013

Re: Fratrer min stilling som Administrator

Post by voodoodoo »

Takk for en vel utført oppgave :thumleft

Ting går i bølger, så også med aktiviteten her inne. Vi får håpe at noen andre klarer å fylle tomrommet, skjønt det er store sko å fylle.
Regner med at du fortsetter å bidra med mcrelatert innhold enten her eller en annen plass på nettet .
I dont suffer from insanity, i enjoy every minute of it.
Busa Trond
Quizmaster
Posts: 1323
Joined: 07 Oct 2015 17:23

Re: Fratrer min stilling som Administrator

Post by Busa Trond »

Ikke "veit" jeg hva en med et rødt navn gjør.
Men du har en stor lidenskap for mc. Turer med dertil hørende bilder og video.
Våre veier krysses :thumleft
Post Reply