Velkommen til nye moderatorer

Bli oppdatert på hva som blir gjort på sidene til MC-Forumet.no
User avatar
ashland
U-Svingen
Posts: 2632
Joined: 11 Oct 2015 20:11
MC: BMW R1250GS Rally -22
KTM 690 Enduro R -20
Location: Halden

Re: Velkommen til nye moderatorer

Post by ashland »

Grattis till er alla tre :thumleft

Kan ikke tro annet enn att dette blir bra. Lord´en og resten av admin har fått noen svært
oppegående og kunnskapsrike moderatorer :thumleft
fun is not a straight line
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Velkommen til nye moderatorer

Post by tshansen »

Jeanette wrote: Og så må jeg jo være litt ekstra fornøyd med å være eneste frøken i teamet ;)
Hehehe, du er vel såpass hard i veden, at "noen" kan bli sett på som mer frøken enn deg til tider :roll: ;-) ;-)

Viktig med en som kan holde oss litt i ørene når praten glir for langt ut :redface
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
hakhap
Mr Illustrator
Posts: 2929
Joined: 06 Oct 2015 06:50
MC: Aprilia Tuono V4 1100 RR
Location: Buskerud
Contact:

Re: Velkommen til nye moderatorer

Post by hakhap »

så to fra nordpå, er det bare fordi en må fordele noe av styret til norr så som i offentlige Norge? :-k

Gratulerer med det otakksamme jobben dere nå har \:D/ .

Eller kanskje det trenges 3 nye og to av dem fra norr for å få LS til holde seg på matta? :-k
" Tuono: Italian for Holy Crap this is Quick" - MCN
Youtube
Flickr
Instagram
Image
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Velkommen til nye moderatorer

Post by tshansen »

Hehehe.... jeg forbeholder meg retten til å ikke uttale meg :lol: :lol:
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
Jeanette
Administrator
Posts: 7496
Joined: 05 Sep 2006 19:45
MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S
Location: Oslo

Re: Velkommen til nye moderatorer

Post by Jeanette »

LordShaft wrote:Viktig med en som kan holde oss litt i ørene når praten glir for langt ut :redface
Bra du kjenner dine egne begrensninger, kjekken ;) :smt058
User avatar
jhn
Posts: 2063
Joined: 10 Nov 2008 01:25
MC: Suzuki V-Strom
HD sportster 883

Re: Velkommen til nye moderatorer

Post by jhn »

Jøss, det var da voldsomme greier ... ingen negative reaksjoner :shock:
Jeg ble vel litt overrasket over forespørselen fra LS, jeg har jo ikke alltid vært så veldig aktiv ... heller litt sporadisk vil jeg si. Og så har jeg jo vært litt glad i diskutere, (litt i overkant vil nok noen si) noe som av og til har øket temperaturen litt. Men det er vel også litt av hensikten med en diskusjon ... at folk blir engasjerte ... uten å bli ufine og usaklige. Eller litt ufine og usaklige kan man godt være synes jeg, så lenge det er med et lite glimt i øyet og et skjevt smil ... men ikke ondskapsfullt, sjikanerende og bøllete. Men alt dette er vel kanskje unødvendig å si ... mange her "kjenner" meg fra før, og jeg har ikke tenkt å forandre meg nevneverdig.
Noen har nevnt "2 nordlendinger" ... det kan vel ikke være verre enn et par sunnmøringer, og til alt overmål, en av de bosatt i Bergen :roll: Kan du tenke deg noe mere øredøvende enn det? :-s
Som sagt litt overraskende forespørsel fra LS, og også overraskende god mottakelse av resten av folket.
Må vel bare ydmykt takke for tilliten.
Forøvrig tror jeg ikke jeg blir overarbeidet i denne stillingen ... her inne, som ellers i landet, har folk stort sett en normalt god folkeskikk, og det holder lenge. :thumleft
Okda
Posts: 527
Joined: 07 Nov 2015 17:58
MC: FJR 1300

Re: Velkommen til nye moderatorer

Post by Okda »

jhn wrote:Jøss, det var da voldsomme greier ... ingen negative reaksjoner :shock:
Jeg ble vel litt overrasket over forespørselen fra LS, jeg har jo ikke alltid vært så veldig aktiv ... heller litt sporadisk vil jeg si. Og så har jeg jo vært litt glad i diskutere, (litt i overkant vil nok noen si) noe som av og til har øket temperaturen litt. Men det er vel også litt av hensikten med en diskusjon ... at folk blir engasjerte ... uten å bli ufine og usaklige. Eller litt ufine og usaklige kan man godt være synes jeg, så lenge det er med et lite glimt i øyet og et skjevt smil ... men ikke ondskapsfullt, sjikanerende og bøllete. Men alt dette er vel kanskje unødvendig å si ... mange her "kjenner" meg fra før, og jeg har ikke tenkt å forandre meg nevneverdig.
Noen har nevnt "2 nordlendinger" ... det kan vel ikke være verre enn et par sunnmøringer, og til alt overmål, en av de bosatt i Bergen :roll: Kan du tenke deg noe mere øredøvende enn det? :-s
Som sagt litt overraskende forespørsel fra LS, og også overraskende god mottakelse av resten av folket.
Må vel bare ydmykt takke for tilliten.
Forøvrig tror jeg ikke jeg blir overarbeidet i denne stillingen ... her inne, som ellers i landet, har folk stort sett en normalt god folkeskikk, og det holder lenge. :thumleft
Nordlending og Folkeskikk??
Herved er vi advart, var det det du sa =D>

Jaja det går nok greit det og :D
OkDa
Fjr 1300
User avatar
Snikkeren
Moderator
Posts: 2506
Joined: 31 May 2010 01:03
MC: KTM 690 Enduro R 2022
Contact:

Re: Velkommen til nye moderatorer

Post by Snikkeren »

@jhn: Nå roter du litt. Er vel bare Lorden som er sunnmøring. Vi har altså en sunnmøring som bor i Bergen, og en bergenser som bor på Sunnmøre. Bare sånn for å gjøre forvirringen komplett. :thumleft
User avatar
jhn
Posts: 2063
Joined: 10 Nov 2008 01:25
MC: Suzuki V-Strom
HD sportster 883

Re: Velkommen til nye moderatorer

Post by jhn »

Okda wrote:
jhn wrote:Jøss, det var da voldsomme greier ... ingen negative reaksjoner :shock:
Jeg ble vel litt overrasket over forespørselen fra LS, jeg har jo ikke alltid vært så veldig aktiv ... heller litt sporadisk vil jeg si. Og så har jeg jo vært litt glad i diskutere, (litt i overkant vil nok noen si) noe som av og til har øket temperaturen litt. Men det er vel også litt av hensikten med en diskusjon ... at folk blir engasjerte ... uten å bli ufine og usaklige. Eller litt ufine og usaklige kan man godt være synes jeg, så lenge det er med et lite glimt i øyet og et skjevt smil ... men ikke ondskapsfullt, sjikanerende og bøllete. Men alt dette er vel kanskje unødvendig å si ... mange her "kjenner" meg fra før, og jeg har ikke tenkt å forandre meg nevneverdig.
Noen har nevnt "2 nordlendinger" ... det kan vel ikke være verre enn et par sunnmøringer, og til alt overmål, en av de bosatt i Bergen :roll: Kan du tenke deg noe mere øredøvende enn det? :-s
Som sagt litt overraskende forespørsel fra LS, og også overraskende god mottakelse av resten av folket.
Må vel bare ydmykt takke for tilliten.
Forøvrig tror jeg ikke jeg blir overarbeidet i denne stillingen ... her inne, som ellers i landet, har folk stort sett en normalt god folkeskikk, og det holder lenge. :thumleft
Nordlending og Folkeskikk??
Herved er vi advart, var det det du sa =D>

Jaja det går nok greit det og :D
Jeg har hatt en del kontakt med folk fra resten av landet, så jeg har jo lært litt etterhvert :-s
User avatar
jhn
Posts: 2063
Joined: 10 Nov 2008 01:25
MC: Suzuki V-Strom
HD sportster 883

Re: Velkommen til nye moderatorer

Post by jhn »

Snikkeren wrote:@jhn: Nå roter du litt. Er vel bare Lorden som er sunnmøring. Vi har altså en sunnmøring som bor i Bergen, og en bergenser som bor på Sunnmøre. Bare sånn for å gjøre forvirringen komplett. :thumleft
Åh, sånn ja ... det kan vel ikke være helt heldig? ... Hverken for Sunnmøre eller Bergen?
User avatar
ojda
Bamsefar
Posts: 9123
Joined: 09 Apr 2008 20:45
MC: "Helene-GS" BMW R1200GS-Rallye. 2018.
+ en Rally til: 2022 - Honda CRF300 Rally "Doffen"👍😇
2023 - Aprilia Tuareg660 "Amanda" 🫣
Location: Kristiania

Re: Velkommen til nye moderatorer

Post by ojda »

Jeg får vel gratulere med grønnfargen,
Har jo fått kaffe av alle tre, så da er de vel å anse som godkjente fra min side :thumleft
Nå må dere ikke jobbe dere ihjel da gutter 8)
2020: 17000km. 19: 16.6k. 18: 22k. 17: 19k. 16: 28k. 15: 22k. 14: 24k. 13: 25k. 12: 19k. 11: 9k.
User avatar
Bikeridr
Geocache General
Posts: 4551
Joined: 08 Oct 2015 09:28
MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken"
Location: Babīte
Contact:

Re: Velkommen til nye moderatorer

Post by Bikeridr »

ojda wrote: Har jo fått kaffe av alle tre
Og jeg har spandert (eller rettere sagt, jeg sjenket opp og arbeidsplassen spanderte, sånn rent teknisk) på én av dem, nærmere bestemt han nordstfra og det var et hyggelig kaffeslabberas.

Så ja, gratulerer med grønt her fra meg også til alle :thumleft
User avatar
ojda
Bamsefar
Posts: 9123
Joined: 09 Apr 2008 20:45
MC: "Helene-GS" BMW R1200GS-Rallye. 2018.
+ en Rally til: 2022 - Honda CRF300 Rally "Doffen"👍😇
2023 - Aprilia Tuareg660 "Amanda" 🫣
Location: Kristiania

Re: Velkommen til nye moderatorer

Post by ojda »

Bikeridr wrote:
ojda wrote: Har jo fått kaffe av alle tre
Og jeg har spandert (eller rettere sagt, jeg sjenket opp og arbeidsplassen spanderte, sånn rent teknisk) på én av dem, nærmere bestemt han nordstfra og det var et hyggelig kaffeslabberas.

Så ja, gratulerer med grønt her fra meg også til alle :thumleft
Ja, han har jeg delt tørrfisk med :-k Han fikk mest :lol: =D>
2020: 17000km. 19: 16.6k. 18: 22k. 17: 19k. 16: 28k. 15: 22k. 14: 24k. 13: 25k. 12: 19k. 11: 9k.
User avatar
jhn
Posts: 2063
Joined: 10 Nov 2008 01:25
MC: Suzuki V-Strom
HD sportster 883

Re: Velkommen til nye moderatorer

Post by jhn »

Takker for det ojda ... jeg skal se om det ikke passer å spore deg opp et eller annet sted når sesongen starter igjen for en ny kaffekopp.

Takker til deg også Bikeridr, du er vel kanskje på land nå? Gi beskjed når du er ombord igjen, så kunne vi tatt en ny runde skjitprat
User avatar
jhn
Posts: 2063
Joined: 10 Nov 2008 01:25
MC: Suzuki V-Strom
HD sportster 883

Re: Velkommen til nye moderatorer

Post by jhn »

ojda wrote:
Bikeridr wrote:
ojda wrote: Har jo fått kaffe av alle tre
Og jeg har spandert (eller rettere sagt, jeg sjenket opp og arbeidsplassen spanderte, sånn rent teknisk) på én av dem, nærmere bestemt han nordstfra og det var et hyggelig kaffeslabberas.

Så ja, gratulerer med grønt her fra meg også til alle :thumleft
Ja, han har jeg delt tørrfisk med :-k Han fikk mest :lol: =D>
Ja, du var ganske så raus, vil jeg påstå. Det var sikkert ikke lett for deg å gi avkall på en sånn delikatesse ... Det samme kan vel sies om de to andre også.
Post Reply