Komplett poleringspakke selges

Har du noe du ønsker å selge? Må være mc relatert!
Post Reply
User avatar
Trondgv
Posts: 2977
Joined: 07 Oct 2015 13:15
MC: 1994 Ducati 900SS
Location: Karmøy

Komplett poleringspakke selges

Post by Trondgv »

Komplett poleringspakke selges da det ikke blir brukt, ble drittlei etter at jeg prøvde litt i dag. Selges til 2500,- eller bud. Skambud mottas med riper i lakken.
http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?fi ... d=83142247
User avatar
Toven
Posts: 2723
Joined: 20 Aug 2008 17:50
MC: 2021 MT-09 SP
Location: Stathelle

Re: Komplett poleringspakke selges

Post by Toven »

Ble drittlei? :o :P
User avatar
Trondgv
Posts: 2977
Joined: 07 Oct 2015 13:15
MC: 1994 Ducati 900SS
Location: Karmøy

Re: Komplett poleringspakke selges

Post by Trondgv »

Uff ja, trodde det ville være litt morsomt å holde på med siden utstyret var på plass, men sånn var det altså ikke. :lol:
Bjerknez

Re: Komplett poleringspakke selges

Post by Bjerknez »

Haha... det er vel aldri "morsomt" i ordets rette forstand og rubbe/polere da dette er noe man oftest gjør for å fjerne et problem. Det er også mer jobb enn mange tror og gjøre dette på skikkelig måte.

Det som derimot JEG syntes var litt inspirerende når jeg holdt på med dette var å mestre noe nytt. Gleden av å få en litt matt og kjip lakk til å skinne igjen. Men som nevnt, det er MYE jobb. Ble selv lei... men da etter ett par år og x antall biler. Det tok for mye tid og kalorier til at jeg orket og fortsette.

Men det er bra produkter du selger der. Uber padsa er veldig bra, samt Menzerna produktene. Maskinen har jeg ikke testet. :)
User avatar
Trondgv
Posts: 2977
Joined: 07 Oct 2015 13:15
MC: 1994 Ducati 900SS
Location: Karmøy

Re: Komplett poleringspakke selges

Post by Trondgv »

Det er veldig mye jobb for å få det skikkelig ja, og jeg er ikke helt der at jeg bruke mange timer på en sykkel som skal kjøres på grusveier og veltes med i skauen. Hadde jeg nå hatt en fin Ducati eller noe så hadde jeg nok polert og stelt fint med den.

Masse folk som skryter over disse produktene ja. Satser på at noen hiver seg på og kjøper den. :thumleft
Post Reply