Rimelig moped/scooter ønskes

Har du noe du ønsker å kjøpe? Må være mc relatert!
Post Reply
Haans
Posts: 2
Joined: 23 Jun 2008 23:47

Rimelig moped/scooter ønskes

Post by Haans »

Ønsker helst en girmoped, men scooter er også aktuelt. Gjerne 70-80-90-talls, bra stand, lav pris ;) Jeg er ikke så opptatt av om lakken er strøken eller kromen er blank, så lenge sykkelen ikke er full av rust. Som sagt; bra stand, kjørbar, ikke "prosjekt" eller "delesykkel", men heller ingen "best in show".

Sykkelen må selvsagt være kjemisk fri for trim i alle former. Aller best er det om den gjør 50-60 originalt :) Har ganske lang vei med høy fartsgrense til jobb ...

Lav pris betyr forøvrig nettopp det; lav pris. Nei, jeg er ikke interessert i en TSX til 15 lapper. Heller ikke en MT5 til 10. Lav pris = billig. For meg. Jeg har rett og slett ikke råd til å bruke en haug med sedler på en flashy, snerten eller fet sykkel. Jeg vil heller ha den velbrukte, men velholdte, FZ'en som står bakerst i garasjen. Eller Puchen som ble satt på låven for 5 år siden og har stått tørt og fint der siden. Er du med? Billig, men bra. Jepp, jeg vet jeg er kravstor, men håpet er at det er noen der ute som ser verdien av å rekke ut en hånd til en 33-åring som skal ha sin første moped...

Greien er at jeg har lyst å ta lappen på lett sykkel om en stund, men det er gruelig lenge siden jeg har "syklet". Trenger noe å øve meg litt på og som holder til og fra jobben.

Om det finnes noen der ute som vil hjelpe meg er jeg takknemlig om du tar kontakt. Jeg bor i Bergen, men kommer meg alltids rundt om du bor innen en god times kjøring. Send meg melding/e-post via forumet, eller ring meg på den mobile telefonen: 99 51 80 81.

Hans Kristian - venter i spenning :smt069
Haans
Posts: 2
Joined: 23 Jun 2008 23:47

Re: Rimelig moped/scooter ønskes

Post by Haans »

Jammen for svingende da! Jeg var sikker på at jeg puttet denne på rett sted. Den skulle selvsagt i "Kjøpes", siden dette så absolutt er MC-relatert ;) Supert om en moderator tar seg bryet med å flytte den!

Hans Kristian
Gixxerman

Re: Rimelig moped/scooter ønskes

Post by Gixxerman »

Flyttet...
Post Reply